نفت / شناسه خبر: 138105 / تاریخ انتشار : 1402/9/7 08:08
|

راه‌حل مدیرعامل جدید تاپیکو برای افزایش سوددهی مبتدی است!/ هنر این مدیریت چیست؟

در جلسه بررسی عملکرد و بودجه ۶ ماهه تاپیکو که دیروز با حضور مقامات شستا و تاپیکو برگزار شد؛ مدیرعامل جدید این هلدینگ تاکید کرد که...

نفتی ها /در جلسه بررسی عملکرد و بودجه ۶ ماهه تاپیکو که دیروز با حضور مقامات شستا و تاپیکو برگزار شد؛ مدیرعامل جدید این هلدینگ تاکید کرد که یکی از برنامه‌های کلیدی او اصلاح پورتفوی درقالب ، خروج از صنایع زیانده و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود جهت دریافت سهام شرکت‌های ارزشمند در قالب رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی است. به زبانی ساده‌تر، یعنی شرکت‌های زیان ده با قیمتی احتمالا پایین فروخته می‌شود و شرکت‌های سودده اگرچه در قالب دریافت مطالبات اما به هرحال با سرمایه شرکت به قیمتی بالا خریداری می‌شود.

حال یک سوال؛ آقای مدیرعامل این ایده برای افزایش سوددهی یک مجموعه ساده‌ترین و پیش پا افتاده ترین روشی است که بدون هیچ زحمتی به ذهن هر مخاطب بی‌تجربه ای هم متواتر می‌ شود ؛ اما آیا فکر نمی‌کنید که در هلدینگ عظیمی چون تاپیکو باید به سمت ایده‌های ناب برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های زاید پیش رفت؟ فکر نمی‌کنید تفاوت یک مدیر حرفه‌ای با یک مدیر غیرحرفه‌ای در آن است که با بهبود وضعیت شرکت‌های ضررده و اصلاح ساختار آنان به سود برسد؟
 

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138105

کلیدواژه

تاپیکو

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها