نفت / شناسه خبر: 127349 / تاریخ انتشار : 1402/6/18 07:53
|

پرده‌برداری از استخدام جذاب یک آقازاده نفتی دیگر/پالایشگاه اصفهان و نفت سپاهان بهم نان قرض می‌دهند؟

بنابراسناد موجود، نفت سپاهان پسر مدیرعامل پالایشگاه اصفهان را با مدرک دیپلم و وضعیت نظام وظیفه نامعلوم با حقوقی بالاتر از یک مدیر خود استخدام کرده..

نفتی ها /بنابراسناد موجود، نفت سپاهان پسر مدیرعامل پالایشگاه اصفهان را با مدرک دیپلم و وضعیت نظام وظیفه نامعلوم با حقوقی بالاتر از یک مدیر خود استخدام کرده؛ در حالیکه اگر از فیش حقوقی یکی از مدیران فعلی این شرکت با حدود ۱۰سال سابقه و مدرک کارشناسی ، حق سنوات و اولاد را کسر کنیم؛ دریافتی او کمتر از پسر اقای مدیرعامل است! گویا حضور روزانه و مستمر آقازاده در محل کار نیز کاملا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

این نکته زمانی جالب‌تر است که بدانیم از قضا مدیرعامل نفت سپاهان، ۲ ماه پس از آنکه رئیس هیات مدیره پالایشگاه اصفهان می‌شود اقدام به استخدام این آقازاده می‌کند!پشت پرده اینگونه روابط هر چه باشد مربوط به حوزه بررسی نهادهای نظارتی و تحلیل آن‌هاست اما نکته بسیار مهم ، مایوس شدن نیروی انسانی فعال در نفت سپاهان است که اینگونه تبعیض‌ها را می‌بیند و نمی‌تواند دم بزند !از حضور آقازاده‌های دیگر در نفت سپاهان و البته سایر ابهامات مدیریتی آن طی روزهای آینده بیشتر خواهیم گفت!

 

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127349

کلیدواژه

پالایشگاه اصفهان

نفت سپاهان

اخبار مرتبط

نظرات شما

6 نظر
یاسین / 1402/6/23 - 09:35
نفت سپاهان با نماد شسپا داخل بورس هست و کارکنان بیش از ۱۰۰۰ نفری دارد، با این حال سوال اینجاست چرا در این شرکت طبقه بندی مشاغل اجرا نشده و بیش از ۹۰ درصد پرسنل این مجموعه از دریافتی و رتبه خود رضایت ندارند؟ پس ناظرين چه می کنند؟
rateup 5
 ratedown 0
سعید / 1402/6/20 - 04:49
وقتی این همه دکترا بیکارداریم پسر ایشون با دیپلم بدون ازمون باید بشه مدیر نفت!! خودش هم مدرک درست حسابی نداره
rateup 7
 ratedown 1
مرفی / 1402/6/18 - 21:19
ناامیدی نیروی انسانی بخصوص روسا و مدیران قدیمی و صاحب‌نظر و باسواد بدلیل سقف حقوقی است که یک حقوق ۱۰۰ تومن رو بعد از چند تا مالیات و کسورات، سرش رو میزنن تا ۵۵ تومن، سپس علی الحساب و دوباره مالیات! و ... کسر میشه و دریافتی ۲۵ تومن !!!! با پنیر ۸۰ تومنی و ماست ۷۰ تومن ...
rateup 2
 ratedown 3
ناشناس / 1402/6/18 - 12:55
آیندگان باید بنویسند از این دوران ننگین نفت سپاهان و کیمیا اسپیدی این شرکت شده حیاط خلوت باج دهی های دوستان...
rateup 6
 ratedown 2
5555 / 1402/6/18 - 09:57
سلام بر مدیریت خوب سایت نفتی ها ، توضیحات بیشتر بدهید که اوضاع در نفت سپاهان فوق قرمز هست .پسر دیپلم از منش گری به حساب داری حرفه ای رسیده پدر مدیر حسابرسی در کیمیا شده برو تا آخر ...
rateup 6
 ratedown 2
ناشناس / 1402/6/18 - 09:41
اولا این خیانت درامانت به حقوق بازنشستگان نفت وبیت المال است(چون نفت سپاهان شرکت تابعه صندوقهای بازنشستگی نفت است)که مدیر عامل فعلی این شرکت(ا.ن.ه)خواسته وناخواسته این تصمیم رامیراند وقطعاجای پرسش دستگاههای نظارت وباریتعالی محفوظ است.اما جالبترآنکه وقتی برخی کارشناس تقاضای کار به مدیرعامل اصفهان(م.ق)میدهند وی میگوید حراست اجازه نمی دهد!!!فقط میدانید فرقش چیست؟این دو بزرگوار نان بقرض هم جهت بهره برداری شخصی از منافع دولتی وبیت المال وحق الناس بدون اجازه آنهارابرای خود شرعی وقانونی میدانند!!!
rateup 5
 ratedown 2

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها