نفت / شناسه خبر: 105863 / تاریخ انتشار : 1401/12/21 11:49
|

کمیسیون‌ مشترک ایران و روسیه نشست B۲B برگزار می‌کنند

کمیسیون‌ مشترک ایران و روسیه در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نشست B2B برگزار می‌کنند.

نفتی ها /نشست B2B ایران و روسیه با راهبری معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، هیئت‌های کارشناسی ایران و روسیه در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اردیبهشت‌ماه سال آینده) در قالب چهار کاگروه تجارت نفت، گاز، فرآورده و محصولات پتروشیمی، سرمایه‌گذاری و صادرات خدمات فنی و مهندسی، ساخت، تأمین و تعمیرات تجهیزات صنعت نفت و همکاری‌های فناورانه و دانش‌بنیان به تبادل نظر برای گسترش روابط تجاری با یکدیگر می‌پردازند.

 در حاشیه این رویداد بین‌المللی و به‌منظور آشنایی هیئت‌های دو کشور ایران و روسیه با قوانین یکدیگر، کارگاه‌های آشنایی با قوانین و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران و آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود.

همکاری و روابط ایران و روسیه به‌عنوان دارندگان بزرگ‌ترین ذخایر نفت ‌و گاز جهان در دولت سیزدهم در مسیر تازه‌ای قرار گرفته است و دو کشور گسترش روابط در سطوح مختلف از جمله اقتصادی و انرژی را پیگیری می‌کنند.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/105863

کلیدواژه

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها