نفت / شناسه خبر: 138066 / تاریخ انتشار : 1402/9/3 15:37
|

حضور متخصصان صنعت پلاستیک در غرفه‌ی پتروشیمی جم در نمایشگاه اوراسیا پلاست

غرفه‌ی پتروشیمی جم در روز اوّل نمایشگاه اوراسیا استانبول از متخصصان صنعت پلاستیک میزبانی کرد و کارشناسان جم مذاکرات خوبی با خریداران از کشورهای مختلف انجام دادند.

نفتی ها /به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، در روز اوّل نمایشگاه صنعت پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا ترکیه، شرکت پتروشیمی جم حضور فعال و پررنگی داشت.
در این روز کارشناسان و متخصصان حاضر در این نمایشگاه، با تامین‌کنندگان حوزه‌ی مواد شیمیایی و قطعات و تجهیزات مکانیکی و ابزار دقیق ملاقات داشتند.
همچنین مذاکرات مثبت و مفیدی با متخصصان صنعت پلاستیک دنیا و خریداران محصولات تولیدی از بازارهای ترکیه، چین، هند و دیگر کشورهای حاضر در این رویداد صورت گرفت.
پتروشیمی جم همچنین میزبان رایزن اقتصادی سفارت ایران در ترکیه و نمایندگان ایرانی و خارجی از شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی و پلاستیک بود.
شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک استانبول از ۲۲ تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ همزمان با ۱ الی ۴ آذرماه ۱۴۰۲، توسط TUYAP با همکاری بنیاد صنعت پلاستیک ترکیه در مرکز همایش و کنگره نمایشگاه Tüyap، استانبول در حال برگزاری است و غرفه‌ی ۵۱۶A متعلق به پتروشیمی جم در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138066

کلیدواژه

پتروشیمی جم

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها