نفت / شناسه خبر: 189540 / تاریخ انتشار : 1403/2/10 22:15
|

فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله‌ای خرید کابل LHD مربوط به سیستم ابزاردقیق

شرکت صنایع پتروشیمی سبلان (سهامی خاص) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای به یکی از تامین‌کنندگان ...

نفتی ها /شرکت صنایع پتروشیمی سبلان (سهامی خاص) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای به یکی از تامین‌کنندگان واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع مناقصه : «خرید کابل LHD مربوط به سیستم ابزاردقیق» 

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه : 

۲.۱. متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه میبایست از تاریخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ لغایت ۲۴/۰۲/۱۴۰۳ به سایت پتروشیمی سبلان به نشانی الکترونیکی www.sabalanpico.com واحد امور حقوقی و قراردادها یا به نشانی مستقیم تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان بعد از درختی، بلوار دادمان، خیابان احمد تنگستانی، میلاد دوم، پلاک ۱۶ طبقه پنجم، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۲-۲. متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج در بند ۲.۱، میتوانند پس از تماس با شماره تلفن: ۲۷-۸۸۵۶۴۶۲۰-۰۲۱ داخلی ۲۹۷۴، در صورت عدم مانع و رادع قانونی ، نماینده خود را بصورت حضوری از ساعت ۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۲.۱ به واحد امور حقوقی و قراردادهای پتروشیمی سبلان معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۲.۳. کلیه اطلاع رسانی‌های مناقصه از طریق ایمیل و سایت مناقصات شرکت صنایع پتروشیمی سبلان صورت می‌پذیرد.

۳- تضمین شرکت در مناقصه: مناقصه‌گران میبایست برای شرکت در این مناقصه، سپرده شرکت در مناقصه را در وجه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان به مبلغ مقطوع ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (پانصد و پنجاه میلیون ریال) بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی و یا چک تضمین شده بانکی و مورد قبول کارفرما ارائه دهند. 

۵- زمان و نحوه تحویل پاکات پیشنهادی : مناقصه گران میبایست پاکات پیشنهادی خود را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ بصورت حضوری به آدرس استان تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان بعد از درختی، بلوار دادمان، خیابان احمد تنگستانی، میلاد دوم، پلاک ۱۶ طبقه پنجم ، شرکت صنایع پتروشیمی سبلان،کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۶- مدت اعتبار پیشنهادات : سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن : ۲۷-۸۸۵۶۴۶۲۰-۰۲۱ داخلی ۲۹۷۴، تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.sabalanpico.com ملاحظه نمایند.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189540

کلیدواژه

پتروشیمی سبلان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها