نفت / شناسه خبر: 95490 / تاریخ انتشار : 1401/11/8 07:30
|

پرده‌برداری "نفتی‌ها" از معمای مدیرعاملی پتروشیمی ایلام! / ۱۹روز مدیرعاملی غیرقانونی؟

یک اتفاق مبهم در پتروشیمی ایلام تنها یک سوال باقی می‌گذارد؛ هیات مدیره این پتروشیمی چه می‌کند

نفتی ها /بنابرآگهی تغییرات شرکت پتروشیمی ایلام به تاریخ ثبت ۱۸ دی ماه سالجاری در روزنامه رسمی، وبه استناد به صورتجلسه ۱۵ آذرماه سالجاری هیات مدیره این شرکت، مدیرمالی پتروشیمی ایلام ازسوی هیات مدیره به عنوان مدیرعامل و البته مدیرعامل واقعی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره معرفی می‌گردد.
پس ازآن در تاریخ ۴ بهمن ماه سالجاری؛ بنابرآگهی تغییرات شرکت پتروشیمی ایلام در روزنامه رسمی، وبه استناد به صورتجلسه ۴ دی ماه سالجاری یعنی ۱۹ روز پس از معرفی مدیرمالی به جای مدیرعامل، هیات مدیره این شرکت، باردیگر مدیرعامل فعلی را به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره معرفی می‌کند!
مطمئنا کمی مبهم است؛ به زبانی ساده‌تر، ۱۹ روز این پتروشیمی با دستور هیات مدیره با مدیرعاملی غیرقانونی اداره می‌گردد. یعنی مدیرعامل در اصل فردی دیگر است ولی در مراجع رسمی نام دیگری به نام مدیرعامل برده می‌شود و هنوز مشخص نیست طی این مدت مدارک و اسناد این شرکت توسط چه کسی به عنوان مدیرعامل امضاء گردیده و اساسا دلیل اتخاذ چنین تصمیمی چه بوده است؟
چگونه می‌توان در اصل مدیری دیگر مجتمع را اداره کند ولی رسما مدیری دیگر به عنوان مدیرعامل معرفی گردد؟ این سوالی است که هر چه زودتر باید هیات مدیره پتروشیمی ایلام به آن پاسخ دهد؟
در تاریخ ۲۹ مرداد ماه سال جاری، مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام منصوب شد؛ اما باگذشت قریب به حدود پنج ماه ، در تاریخ بیستم دیماه آگهی تغییرات مدیریتی این شرکت در روزنامه رسمی ثبت گردیده که در آن نام مدیرمالی فعلی این شرکت و خارج از هیأت مدیره بعنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام ثبت گردیده است !
حال سوال اینجاست که مدیرعامل واقعی پتروشیمی ایلام چه کسی است ؟! و چه عاملی مانع از ثبت قانونی مدیرعامل فعلی در مراجع رسمی کشور گردیده؟! و آیا اساسا چنین چیزی ممکن است؟

 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95490

کلیدواژه

پتروشیمی ایلام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها