نفت / شناسه خبر: 95335 / تاریخ انتشار : 1401/10/27 08:07
|

وقتی گره کورنفت و گاز در ساختمان ۸ طبقه قیطریه رقم خورد / عذرخواهی کنید!

زمانی‌که شنیده می‌شد میرکاظمی و میرمحمد صادقی در ساختمان ۸ طبقه قیطریه برای انتصابات در حال تصمیم گیری هستند؛ حدس زدن وضعیت امروز چیز عجیبی نبود!

نفتی ها /زمانیکه شنیده می‌شد میرکاظمی و میرمحمد صادقی در ساختمان ۸ طبقه قیطریه برای انتصابات در حال تصمیم گیری هستند؛ حدس زدن وضعیت امروز چیز عجیبی نبود!
حالا اینکه شنیده‌های آنروزهای ما به بدترین شکل ِخود، به واقعیت بدل شده تنها یک راه شرافتمندانه باقی می‌گذارد؛ " آقایان تصمیم ساز آنروز ، که چنین آشی برای نفت پخته‌اید؛ آنقدر شهامت داشته باشید که از مردم و صنعتگران متضرر رسما عذرخواهی کنید! شاید لازم باشد بازهم به ساختمان قیطریه بازگردید و از همان جایی که این گرفتاری‌ها آغازشد؛ اینبار برای نحوه عذرخواهی ملی خود و یاران بی‌کفایتتان به جای یارگیری مجدد، بهره ببرید! البته اگر امید اندکی به استعفا شما داشتیم قطعا پیشنهاد می‌دادیم اما می‌دانیم عطش قدرت یعنی چه؟ هرچند که شما سهم خود را از دولت سیزدهم گرفته‌اید و شاید امروز وقتی برای عذرخواهی هم نداشته باشید!

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95335

کلیدواژه

میرمحمد صادقی

میرکاظمی

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
سیّدمحمّدزعفرانچی / 1401/11/2 - 16:05
مطالعه شد
rateup 0
 ratedown 0
ناشناس / 1401/10/27 - 11:26
اما چراآقای اوجی که در دولت ومجلس قسمنامه یادکرده بود در خصوص شایسته سالاری انتصاب های مدیران کل ومدیر محوله به وی نیز کوتاهی کردند...
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها