نفت / شناسه خبر: 95317 / تاریخ انتشار : 1401/10/25 08:30
|

رمزگشایی از پشت پرده کم گازی امروز کشور/ روایت مدیرعاملی که باید استعفا دهد!

نفتی ها /آذرجزایری: چند سوال در خصوص کمبود گاز و وقایع تحمیلی ناشی از آن به مردم، که باید وزیرنفت دولت سیزدهم پاسخ دهد؛
۱- چرا مسعودی مدیرعامل اسبق پتروپارس پیمانکار فاز ۱۱ باید تغییر می‌کرد؟
۲- بسیاری از مدیران زمان زنگنه بنابر آنچه شما مصلحت می‌نامید هم اکنون مشغول بکار در سمت‌های قبل خود هستند و مانعی وجود ندارد؛ واقعا نگهداشتن فردی که سابقه نصب ۵ سکو در فازهای ۱۴ و ۱۹ را داشته برای مدت یکسال تا پایان فاز ۱۱ تا چنین حد غیرممکن بود؟ آیا مصلحت ملی بر مصلحت سیاسی ارجحیت ندارد؟
۳- درست است تغییر مسعودی به دلیل اختلافش بر سر ۱۵ حلقه چاهی است که یکی از مدیران کلیدی شما خواستار قرارداد آن با رقمی بالغ بر۳۲ میلیون دلار بیش از رقم واقعی در زمان زنگنه با شرکتی که او در آن سمت داشته، بوده است؟
۴- درست است که مدیرعامل قبلی پتروپارس بخشی از منابع مالی فاز ۱۱ را در ۹ ماه مسوولیتش بی اجازه در آزادگان خرج نموده است؟
۵- درست است که لطمه بسیار سنگینی از تصمیم مدیریتی مدیر شما مبنی بر انتخاب مدیرعامل قبلی پتروپارس به این شرکت وارد شده و اثر و نتیجه آن حوادث اخیر فاز ۱۱ و بی‌گازی این روزهاست؟
۶- پاسخ دهید؛ اگر فاز ۱۱ در پاییز وارد مدار بهره برداری می‌شد؛ چند میلیون فوت مکعب گاز وارد شبکه می‌شد و تا چه اندازه در تامین نیاز امروز کشور موثر بود؟ تا چه اندازه به تامین گاز خانگی و صنعتی در چنین شرایطی یاری رسان بود؟
آقای اوجی به یکایک این سوالات موظفید که پاسخ دهید!
الف- چراکه مردم باید بدانند باعث و بانی مشکلات امروز کشور و آبروریزی ملی ما در پی تاکید بر مشکلات زمستان اروپا و برعکس شدن آن نشات گرفته از تسویه حساب‌های شخصی مدیران شما با افراد بوده یا خیر؟
ب- مردم باید بدانند وعده مدیرعامل اسبق پتروپارس تحویل این فاز تا اول پاییز امسال بود و تغییرات مدیریتی نادرست در پتروپارس این فاجعه را به بار آورده است!
ج- به نظرم به جای تهدید مستقیم و غیرمستقیم مصرف کنندگان خانگی، به مدیر خود بگویید به خاطر ناتوانی در عملکردش استعفا دهد و رسما از مردم عذرخواهی کند!

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95317

کلیدواژه

پشت پرده کم گازی

;lf

کمبود گاز

گازرسانی

جواد اوجی

اوج مصرف گاز

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
Pm / 1401/10/25 - 12:39
سرکار خانم جزایری سلام اقای مسعودی از مدیران فنی وتخصصی صنعت نفت میباشد شخصا از شما بابت حمایتتان از اقای مسعودی متشکرم
rateup 1
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها