نفت / شناسه خبر: 83777 / تاریخ انتشار : 1401/5/4 05:22
|

آیا قُبح تعارض منافع در هلدینگ خلیج فارس ریخته؟! / برای شرکت آتیه پردازان ظهور شریف چه می‌کنند؟

قرار است در تاریخ ۹مرداد ۱۴۰۱ جلسه ای به دعوت و میزبانی شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی ، جهت انجام مراحل ورود چند شرکت به لیست شرکت‌های مورد تأیید هلدینگ خلیج فارس در امور پیمانکاری‌ها برگزار شود...

نفتی ها /قرار است در تاریخ ۹مرداد ۱۴۰۱ جلسه ای به دعوت و میزبانی شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی (پیدمکو)، جهت انجام مراحل ورود چند شرکت به لیست شرکت‌های مورد تأیید هلدینگ خلیج فارس در امور پیمانکاری‌ها و …. برگزار شود.
تا اینجای موضوع، عادی و عرف معمول کار است اما وقتی به لیست شرکت‌های دعوت شده نگاهی بی‌اندازیم، در ردیفِ ۲ آن به نام شرکتی برمی‌خوریم که شرایط عادی‌ای ندارد؛ شرکت آتیه سازان ظهورشریف 
با یک جستجوی ساده در سامانه ثبت شرکت‌ها ، به نام رشید قانعی بعنوان رئیس هیأت مدیره این شرکت تا سال 1399 برمی‌خوریم، از سرمایه این شرکت با سهامداران جوانش که بگذریم، جای تعجب است که این رئیس پیشین هیأت مدیره شرکت خصوصی و اتفاقا مشتری شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، در همین هلدینگ بعنوان مدیرعامل شرکت پترول نیز منصوب شده است ! این در حالی است که هنوزهم ابهاماتی در خصوص حضور غیر مستقیم قانعی دراین شرکت وجود دارد که البته تقویت حضور این شرکت در شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ طی ماه های گذشته بر آن افزوده است.
حال بنابر مستندات منتشر شده دراین گزارش، با دیدن نام این شرکت در دعوتنامه مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه ، این سوال فکر را مشغول می‌کند که واقعا قُبح تعارض منافع شخصی و منافع ملی تا چه حدّی ریخته که حتی از مکتوب کردن آن نیز ابایی نیست ؟!
بنظر می‌رسد مدیریت هلدینگ خلیج فارس بعنوان بزرگ مجموعه، می‌بایست مانع از انجام چنین اقداماتی که فساد یا زمینه ساز فساد هستند بشود.

 

 

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83777

کلیدواژه

آتیه پردازان ظهور شریف

شرکت آتیه پردازان ظهور شریف

هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها