نفت / شناسه خبر: 83533 / تاریخ انتشار : 1401/3/31 13:00
|

اخذ مصوبه بهسازی و عمرانی ۹ روستای ملایر با دستور وزیر نفت

فرماندار ملایر با اشاره به دیدار خود با "جواد اوجی" وزیر نفت، نتیجه این دیدار را مثبت ارزیابی کرد

نفتی ها /معاون استاندار و فرماندار ملایر در سفر به تهران برای پیگیری مسائل و امورات مختلف شهرستان ملایر با وزرای نفت، دادگستری، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رئیس سازمان شهرداری ‌ها و دهیاری ‌های کشور دیدار و گفت و گو کرد که اخذ مصوبه بهسازی و عمرانی ۹ روستای ملایر با دستور وزیر نفت یکی از رهآوردهای این سفر بود.

فرماندار ملایر با اشاره به دیدار خود با "جواد اوجی" وزیر نفت، نتیجه این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جلسه موضوع جذب اعتبارات برای برخی از مسائل شهرستان و روستاها پیگیری و با دستور وزیر نفت، مصوبه بهسازی و برخی مسائل عمرانی برای ۹ روستای شهرستان اخذ شد.

سلمان اسماعیلی افزود: در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر موقوفات در این شهرستان در حوزه‌های اقتصادی پیگیری و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی اظهارکرد: دیدار با دکتر "امین‌حسین رحیمی" وزیر  دادگستری از دیگر برنامه‌های این سفر یک ‌روزه بود که در نهایت وزیر دادگستری برای حل مشکل یکی از واحدهای تولیدی این شهرستان که در معرض تعطیلی است، قول مساعد داد.

اسماعیلی بیان کرد: در ادامه این سفر با دکتر جمالی‌ نژاد رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز دیدار داشتیم که برای جذب بودجه و اعتبارات شش شهرداری تابعه شهرستان و سرمایه ‌گذاری شهرداری ملایر در حوزه اقتصادی و به ویژه مبلمان منبت پیگیری‌های لازم انجام شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: پیگیری اولویت های حوزه های مختلف عمرانی و سرمایه گذاری اقتصادی در ملایر، اخذ مصوبه بهسازی و عمرانی ۹ روستای ملایر با دستور وزیر نفت، توسعه سرمایه‌گذاری موقوفات در حوزه‌های مختلف اقتصادی با دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و پیگیری و جذب بودجه و اعتبارات برای شش شهرداری تابعه ملایر و تحقق سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر در حوزه اقتصادی در این سفر محقق شد./ایسنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83533

کلیدواژه

فرماندار ملایر

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها