نفت / شناسه خبر: 62711 / تاریخ انتشار : 1400/12/12 11:24
|

گلایه از شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برای اجرایی نکردن مصوبات سفر رئیس جمهور| ۱۰۰ میلیارد تومان پرید

درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برای اجرایی نکردن مصوبات سفر رئیس جمهور انتقاد کرد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان در تعهد این شوراست که عملی نشد.

نفتی ها /علی درویشی_رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، اظهار داشت: از زمان سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر حدود پنج ماه می‌گذرد و در ۱۵۰ روز اخیر با جدیت برای تحقق مصوبات، پیگیری شده است.

وی افزود: برای تحقق مصوبات و اجرایی و عملیاتی شدن آنها، با وزرا و نمایندگان مجلس و معاونین رئیس جمهور جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم و با چکش‌کاری آنها به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: حدود ۵ هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر در مهر ماه بود که تاکنون حدود ۹۰۰ میلیارد تومان که از تعهدات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده محقق شده است.

درویشی با انتقاد از پتروشیمی‌های مستقر در استان بوشهر بدلیل عدم اجرای مصوبات تکلیفی ابراز داشت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مصوبات جزو تعهدات شورای راهبردی پتروشیمی‌ها بوده که محقق نشده است.

وی یادآور شد: ۸۰ درصد تعهدات پتروشیمی‌ها باید در سال ۱۴۰۰ عملیاتی می‌شد که تاکنون محقق نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان برای حوزه نخیلات و شیلات مصوب شد که با تلاش و پیگیری سازمان مدیریت محقق شده است.

درویشی گفت: بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان برای حوزه نخیلات و خرما و زیرساخت‌های مربوط به این حوزه مصوب شد که کاملا تحقق یافته و ۶۵ میلیارد تومان نیز برای توسعه زیرساخت‌های شیلاتی بوده که عملیاتی شد.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تحقق کامل مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر استفاده می‌کنیم و با جدیت شخص استاندار شاهد توفیقات ارزشمندی در این زمینه هستیم.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/62711

کلیدواژه

سازمان مدیریت و برنامه ریزی

شورای راهبردی پتروشیمی‌ها

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها