نفت / شناسه خبر: 52316 / تاریخ انتشار : 1400/10/21 14:11
|

درخواست کارگران پیمانکاری پتروشیمی مارون برای تبدیل وضعیت

کارگران پتروشیمی مارون خواهان افزایش دستمزد و تبدیل وضعیت خود هستند.

نفتی ها /کارگران پیمانکاری پتروشیمی مارون در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر نسبت به پایین بودن دستمزد و مزایا در مقایسه با دیگر پتروشیمی‌های این منطقه اعتراض دارند. آن‌ها همچنین خواهان عقد قرارداد مستقیم با کارفرما هستند. 

منابع خبری می‌گویند: بیش از هزار کارگر پیمانکاری در این پتروشیمی مشغول به کار هستند که تمامی این افراد خواهان تبدیل وضعیت و عقد قرارداد مستقیم با کارفرما هستند. این شرکت در سال‌های گذشته نیروی انسانی را به صورت پیمانی استخدام می‌کرده و این روند همچنان ادامه داد. کارگران این مجموعه با چند نوع قرارداد مثل قرارداد رسمی نفت و پیمانکاری اشتغال دارند. 

آنها ادامه دادند: مدیران این مجموعه می‌گویند که همه نیروهای پیمانی مجموعه از امینت شغلی برخوردار هستند و حتی با تغییر پیمانکار، فرصت شغلی خود را از دست نخواهند داد. همچنین مدیریت شرکت به کارگران پیمانکاری وعده داده تا برخی از مزایای نیروهای رسمی نفت را برای آن‌ها برقرار کند. 

با وجود وعده‌های مدیران مجموعه مارون، کارگران این شرکت از سال‌ها پیش خواهان تبدیل وضعیت خود بوده‌اند. در این میان، گرچه وعده‌هایی برای تبدیل وضعیت آن‌ها در گذشته داده شد، اما تا امروز اقدامی برای تبدیل وضعیت آنها انجام نشده است./ایلنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/52316

کلیدواژه

پتروشیمی مارون

شرکت پتروشیمی مارون

کارگران پتروشیمی مارون

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها