نفت / شناسه خبر: 41979 / تاریخ انتشار : 1400/9/10 07:08
|

به نظر شما کدام یک از مدیران‌عامل جدید ۴شرکت تابعه وزارت نفت انتخاب شایسته‌تری بوده است؟

از سویی دیگر برخی معتقدند که اوجی با سابقه چندین ساله در نفت و به نوعی فرزند این صنعت بودن بعید است چنین حکم‌هایی را منطقی بداند مگر آنکه دیکته دیگری فقط روخوانی شده باشد! ا

نفتی ها /روزی که جواد اوجی، از بهارستانی‌ها رای اعتماد گرفت، یکی از دلایل موافقان وزیر نفت برای تصدی‌گری این مهم، تجربه اندوخته و آشنایی کامل اوجی از صنعت نفت و مدیران و اندیشمندان این صنعت و حوزه بود؛بر این اساس، انتظارهای عموم به ویژه نخبگان صنعت نفت بر این بود که بادانش‌ترین، توانمندترین، بهترین و کارآمدترین مدیران برای اداره صنعت نفت انتخاب خواهند شد.

حالا اما تنها با گدشت چند ماه از آغاز وزارت اوجی، به اذعان بسیاری از کارشناسان از میان تمام  انتصاب‌های صورت گرفته در ۴ شرکت اصلی این وزارتخانه، تنها یک حکم بدون حاشیه صادر شده و مابقی یا با مشکل استعلام مواجه بوده و یا با عدم سابقه کاری معاون معرفی شده و همچنین مغایرت احکام با اساسنامه‌ شرکت‌ها!

و معتقدند که اوجی با سابقه چندین ساله در نفت و به نوعی فرزند این صنعت بودن بعید است چنین حکم‌هایی را منطقی بداند مگر آنکه دیکته دیگری فقط روخوانی شده باشد! اما از سویی دیگر هم بسیاری از  موافقان و فعالان این حوزه با ابراز رضایت از این انتصابات منتظر رسیدن روزهای روشن در وزارت نفت هستند.

در همین راستا پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی این هفته خود را به همین موضوع اختصاص داده است و از  شما مخاطبین عزیز خواسته تا اعلام کتید که به نظر شما  کدام یک از مدیران‌عامل جدید ۴شرکت تابعه وزارت نفت انتخاب شایسته‌تری بوده است؟

شما مخاطبین عزیز می‌توانید برای  شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41979

کلیدواژه

وزارت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها