نفت / شناسه خبر: 40965 / تاریخ انتشار : 1400/4/28 08:00
|

مدیرعامل پتروشیمی مهر تغییر کرد/ چه کسی مدیرعامل شد؟

خبرمی‌رسد دکتر علی حسینی مدیرعامل سابق پتروشیمی مهر ۱۴ تیرماه امسال پس از اتمام مجمع این شرکت استعفا داده و مقدم معاونت پشتیبانی مجتمع پتروشیمی مهر جانشین وی شده است.

نفتی‌ها /خبرمی‌رسد دکتر علی حسینی مدیرعامل سابق پتروشیمی مهر ۱۴ تیرماه امسال پس از اتمام مجمع این شرکت استعفا داده و مقدم معاونت پشتیبانی مجتمع پتروشیمی مهر که از بهمن ماه سال ۱۳۹۷ دراین مجموعه مشغول به فعالیت بوده جانشین وی شده است.
دکتر عبدالله مقدم مدیرعامل بر صندلی نشسته جدید این پتروشیمی حدودا چند هفته پیش مسوولیت  کمیته نفت، گاز و پتروشیمی ستاد مناطق محروم آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را برعهده داشته است.
با اینحال هنوز علت استعفای مدیرعامل سابق این شرکت مشخص نیست و "نفتی‌ها" در تلاش برای پیگیری جزئیات این تغییر مدیریت است. چراکه این مجتمع پتروشیمی با مالکیت ایتالیایی- ایرانی اداره می‌شود و از جهت حضور سرمایه گذار خارجی در این مجتمع آنهم در شرایط فشار تحریم‌ها بر اقتصاد کشور و کاهش محسوس سرمایه گذاری خارجی از اهمیت بسزایی برخورداراست./دانیال قربانی

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40965

کلیدواژه

علی حسینی

اخبار مرتبط

نظرات شما

461 نظر
Space X / 1400/6/30 - 12:44
ما ايراني ها اصلا كار كردن برامون عيب نيست.مي ريم PhD مون رو از دانشگاه متروپاليتن لندن توي يكي از گرايش هاي نفتي مي گيريم(ببخشيد مي خريم) ولي بعدش مي ريم تو كار نون بربري و نون سنگك و انواع نونهاي ديگه.كار كه عيب نيست.ايلان ماسك هم مهندسي نرم افزار خونده ولي الان پيمانكار ناسا هست.كار كاره .عيب نيست كه.فقط سنخيت شون فرق مي كنه.يكي با خمير كار داره و يكي هم با مريخ نورد.نخبه نخبه هست.فقط اصل و يا فرع بودنش رو بايد تشخيص بدي.
rateup 19
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/30 - 12:04
حقوق چرا نمیدن
rateup 16
 ratedown 1
كديور / 1400/6/30 - 11:02
اين پتروشيمي از وقتي كه مديريت عوض شد همه چيزش عجيب و غريب شد.سهامدارش ايتاليايي هست ولي توي جلسات هيءت مديره ،سهامدار ٦٠٪؜ ي يه ايراني هست كه از لندن يا يه جايي تو انگليس از تو اتاق خوابشون و بعضا زير لحاف و پتو Skype مي كنه.
rateup 20
 ratedown 1
نامي / 1400/6/30 - 01:29
اون مشاور محيط زيست شون ت…..ي هم بابت كمك به فرار پرداخت عوارض آلايندگي شون به غير از ماهيانه چند ده ميليوني كه مي گيره يه مسافرت به لس آنجلس رو هم مجاني ازشون گرفت.توي اين بين فقط بومي ها ضرر مي كنند كه بايد آلايندگي رو تخمل كنند. اي زالوها .همه كاري از دستتون بر مي آد.
rateup 16
 ratedown 1
نامجو / 1400/6/30 - 01:19
ببينيد اين مدير عامل سابق چقدر دغل بوده و هست.در همين ماههاي پاياني مديريتش دفتر تهران پتروشيمي مهر رو منتقل كرد به منطقه ولنجك نزديك دفتر خودش.و بعد از ساعت كاري بازرسان سازمان بازرسي يواشكي مي خزه تو و با مديريت جلسه مي گيره.آخر خباثت.
rateup 25
 ratedown 1
Rover / 1400/6/29 - 15:52
اگر تايلندي ها اينجا بودند و چارت سازماني واحد IT كه از مدير برنامه ريزي شروع مي شه و ادامه پيدا تا مدير IT و بقيه پرسنل رو مي ديدند ،ولي با اين وجود هيچ كدام از پرسنل واحد IT اختيار انجام هيچ نوعي كاري را نداشتند و باز هم پيمانكار كارهاشون رو انجام مي دادن به سردر پتروشيمي آرياساسول قسم كه مدير واحد IT رو به يه بهونه اي مي كشوندن تو محدود ISBL و مي انداختنش تو Extruder تا شركت به همه لحاظ متضرر نشه.
rateup 9
 ratedown 1
Rover / 1400/6/29 - 15:51
ما ايراني ها اصلا كار كردن برامون عيب نيست.مي ريم PhD مون رو از دانشگاه متروپاليتن لندن توي يكي از گرايش هاي نفتي مي گيريم(ببخشيد مي خريم) ولي بعدش مي ريم تو كار نون بربري و نون سنگك و انواع نانهاي ديگه.كار كه عيب نيست.ايلان ماسك هم مهندس نرم افزار خونده ولي الان پيمانكار ناسا هست.كار كاره .عيب نيست كه.فقط سنخيت شون فرق مي كنه.يكي با خمير كار داره و يكي هم با مريخ نورد.
rateup 8
 ratedown 1
نامجو / 1400/6/29 - 08:26
برشي از گفته هاي مدير عامل سابق در جلسه معارفه خود: ساعت حدودا ١٠ صبح وايپ(Vipe) در دست و هر هرزگاهي پكي عميق در يك جلسه رسمي، فشار و حركت صندلي رو به جلو و عقب از استرس و هيجان بواسطه حقوق ٢٥ هزار دلاري و هرزگاهي نيم نگاهي به حضار جهت ابراز وجود و چاپلوساني كه با جناب دكتر ،جناب دكتر گفتن مجال را براي چاپلوسي غنيمت مي شمردند. من دكتر علي باربند هستم و فارغ التحصيل دانشگاه صنعتي شريف و مدرك PhD ام را از دانشگاه متروپاليتن لندن گرفته ام.نماينده سهامدار ٦٠٪؜ و در خدمت شما هستم.ادامه…….
rateup 36
 ratedown 0
ذره بين / 1400/6/29 - 17:40
البته دوست گرامي اون هيجان و ناآرامي بيشتر به اين دليل بود كه يك لقمه چرب و نرم به دستش افتاده بود و داشت از شادي توي پوست خودش نمي گنجيد و همچنين از كجاش شروع كنه.از طرفين شروع كرد(مهندس ق و ح ح) و دكشون كرد تا بتونه راحت تر اعمال شوم اش رو انجام بده.
rateup 7
 ratedown 0
برزخ / 1400/6/29 - 17:43
چقدر وعده و وعيد داد و حرف هاي عوام فريبانه!توي اين سن انسان اين اندازه شياد باشه وقتي سن اش بالاتر مي ره تبديل به يك هيولا و يا ابليس مي شه.
rateup 8
 ratedown 0
كامبيز / 1400/6/29 - 18:18
بعضي وقت ها هم جو گير مي شد و براي اينكه نظر ديگران رو جلب كنه يه كارهايي انجام مي داد كه مشخصاتش به مشخصات مديران كوتوله مي خورد.مثلا در مورد خريد كولرهاي دفتر تهران:خانم ي…….ي دسته چك رو بيار.
rateup 19
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/30 - 10:16
فكر كنم همون لحظه يه ابري مثل كارتون تام جري بالاي سرش باز شده بود و خودش رو توي يه جزيره كنار يه ساحل كه روي يه توري كه بين دو تا درخت آويز شده بود و لم داده بود تصور مي كرد.
rateup 15
 ratedown 0
حقيقت / 1400/6/29 - 08:04
تعدادي از پرسنل دفتر تهران قانون ٢٠-٨٠ رو اجرا مي كنند.يعني توي طول روز ٢٠٪؜ از وقت شون صرف امور پتروشيمي مهر مي شه و ٨٠٪؜ صرف امور مربوط به بيزنسهاي مدير عامل سابق(علي بركت الله).
rateup 40
 ratedown 0
اكو-Echo / 1400/6/29 - 07:52
اگر به يك طراح Datacentre گفته بشه كه شركتي داراي حداكثر 20 ماشين مجازي فعال و عملياتي كه حداكثر حجم هر ماشين مجازي 500 مگابايت بوده و اون شركت به جزء يك SAN Storage ٥٠ ترابايتي تعدادي هم سرور G8, G9 و G10 داشته و باز واحد IT اون شركت براي اون ٢٠ ماشين مجازي ١٠ سرور سخت افزاري نسل ١٠ (G10) خريداري كرده به روح Flare كاويان كه هميشه بد مي سوزه قسم مي خورم كه خودش(منظور طراح هست) رو به نزديك ترين پرتگاه مي رسوند و خودش رو پرت مي كرد پايين.تا زجر نكشه.
rateup 40
 ratedown 0
کیهان / 1400/6/29 - 23:49
قبل از شما هم افرادی صادقانه در قسمت تعمیرات هم به خرید های مشابه اعتراض کردند .ولی بدترین رفتار با انها شد .
rateup 15
 ratedown 0
اكو—Echo / 1400/6/29 - 07:49
اگر در شركت ها و كشورهايي كه صاحب دارند و همه امور روي حساب و كتاب هست ،بدونن كه مدير IT مرغوب ترين كابل هاي موجود در دنبا (Le Grand و Nexon )كه سالها نصب و در حال استفاده بودند و با شرايط محيطي عسلويه سازگار بودند رو جمع آوري كرده(به جاي مرتب و آرايش كردن) و جايگزين كرده با چيپ ترين ،نامرغوب ترين ،بي نام و نشان ترين و ناسازگارترين كابل موجود در دنيا،به فازهاي ١٥ و ١٦ كه هميشه شات داون هستند قسم مي خورم كه مديريت ارشد اون شركت اگر مدير IT رو تو گوني نمي كرد و به دريا نمي انداخت ولي قطعا يه مرخصي استعلاجي درازمدت تا پايان قراردادش بهش مي داد تا بره تحت درمان يك روانشناس و بعدش هم ممنوع الورودش مي كرد تا شركت بيشتر از اين خسارت نبينه.
rateup 36
 ratedown 0
حقيقت گو / 1400/6/28 - 18:19
پس اين ناشايست عامل مهر چه كار مي كنه.فقط دلش به همون ميز و صندلي خوشه.حاجي ما كه مي دونيم تو چقدر ماشالله باسوادي!
rateup 35
 ratedown 0
امير / 1400/6/29 - 17:45
اون كه فقط سوء استفاده.از امكانات شركت جهت خدمت به خانواده خود.اجير كردن راننده شركت جهت سرويس دهي به خانواده تا اينكه خودش آزاد باشه و بتونه قله هاي بيشتري رو فتح كنه.منظورم همه قله هاي فيزيكي هست و قله هاي مالي.
rateup 9
 ratedown 0
كيانوش / 1400/6/28 - 18:16
مهر تا بياد مهر بشه بايد دو سال پشت سر هم كليك Undo زده بشه.
rateup 33
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/30 - 10:19
فقط اميدوارم تو تنگناي مالي قرار نگيره كه نتونه حقوق هامون رو بده.كلي واه گرفتيم و قسط داريم.
rateup 15
 ratedown 0
چنگير / 1400/6/28 - 17:59
همين افراد شركت هاي قبلي خود را به واسطه همين هزينه ها به ورشكستگي كامل كشاندند كه در مورد يكي از كاخانه ها دولت مجبور شد كل كارخانه را به استان قدس رضوي بفروشد و همه افراد دخيل از مدير عامل تا مدير مالي و مدير IT را اخراج نمايد.شركت بعدي هم به نابودي كشيده شد كه ديگر نامي از آن باقي نمانده و هم اكنون دقيقا همان برنامه ها و پروژه ها را در حال پياده كردن در مهر مي باشند.
rateup 31
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/30 - 10:20
مي شه اسم ببري؟اسم اون شركت ها.
rateup 16
 ratedown 0
شفاف گر / 1400/6/31 - 08:46
مي شه اسم ببري؟چرا نه.١-شركت كمباين سازي ايران٢-شركت بازرگاني سيهاوي(يا نمايندگي لوازم خانگي بوش)
rateup 9
 ratedown 0
نامجو / 1400/6/28 - 17:53
تعجب هست.يه عده اي كه از رفتن مدير عامل قبلي اشك مي ريختند الان لال شدند.
rateup 37
 ratedown 0
كيوان / 1400/6/29 - 17:48
ولش كن حالا تو.طرف جوگير شده بود و احساساتي و يه متن هم نوشت.اين همه بهش گير نده.داستان ١٠٠ ميليون دلار كه اون شب هنوز رسانه اي نشده بود
rateup 8
 ratedown 0
تسلا / 1400/6/28 - 17:47
وقتي واحد IT رو مي بينم ياد مستندهاي حياط(ت) وحش مي افتم كه يه بوفالو يا يه گوزن روي زمين افتاده و كلي كفتار و حيوانات درنده دور و برش رو گرفتن و هر كدومشون دارن يه جاش رو مي كنن و مي خورن.و واقعيت هم همينه.
rateup 38
 ratedown 0
van cleef / 1400/6/29 - 17:53
من كل پتروشيمي مهر را از بدو شروع مديريت ع.ح ياد فيلم هاي وسترن مي افتم كه يه عده اي ياغي با اسب وارد يا وادي يا شهر مي شن و شروع مي كنن به آتش زدن خونه ها و غارت و از طرف ديگه شهر مي رن بيرون.
rateup 8
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/28 - 10:10
اگر اينجانب مالك شركت بودم تمام كساني كه با چاپلوسي،كارچاق كني و ايجاد روابط ناسالم باعث رشد مدير عامل قبلي كه هم اكنون منجر به تعطيلي تقريبي كارخونه شده رو بركنار مي كردم.ايشون يك مدير كوتوله بود و از بزرگنمايي و تماق و چاپلوسي لذت مي برد.همچنين مدير عامل فعلي.
rateup 49
 ratedown 1
واقعيت / 1400/6/28 - 18:14
ايشون يك مدير نبود.يك باربند بود كه اومده بود بارش رو ببنده و بره ولي در واپسين هفته ها باربندش باز شد و همه چي ريخت و به مقصد نرسيد.
rateup 39
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/30 - 10:26
يعني نصف شركت رو اخراج مي كردي؟
rateup 14
 ratedown 0
كنجكاو / 1400/6/28 - 00:27
يه سوال كه شايد جواب سوال ديگري باشد.به قول رسانه ها ١٠٠ ميليون دلار ارز حاصل از محصول برنگشته و به جاش مدارك جعلي از يك بانك داخلي صادر شده.از طرفي ديگر يه كارخونه ورشكسته به نام نان ………. كه تا يك سال پيش درب و داغون بوده امسال به محهزترين تجهيزات خارجي احياء شده.شايد به جاي ارز برگشتي تجهيزات وارد كردند براي همين كارخونه شخصي.فقط يك حدس هست.
rateup 47
 ratedown 0
جوينده / 1400/6/28 - 17:51
حدس ات درسته دوست عزيز.شك نكن.مدير عامل به شخصي گفته بوده تجهيزات اين كارخونه با ارز ١٢٠٠ وارد شده .يعني ١٢ سال پيش.در صورتيكه طبق شاهد عيني تحهيزات از مدرنترين و به روزترين تحهيزات مي باشند و ساخت همين يكي دو سال هستند،(تحهيزات وارداتي هستند)
rateup 38
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/30 - 10:27
توليدي چي داره؟كسي مي دونه؟
rateup 14
 ratedown 0
پروكسى / 1400/6/27 - 19:32
حجم تخلفات در واحد آى تى خارج از تصوراته، افرادى با اجراى پروژه هاى غير ضرورى با كمك پيمانكارها دارن جيبشون رو پر ميكنن و با انتساب خودشون به مديريت و فردى در تيم سهامدارى براى خودشون حاشيه امن ايجاد كردن. نگاهى به سوابق اينها قبل از ورود به مهر گوياى همه چيز هست.
rateup 46
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/28 - 18:09
اينها همه ادامه كارهاي اون مدير عامل فاسد هست
rateup 36
 ratedown 0
دردناك / 1400/6/29 - 08:49
كاملا حق با شماست.همه پرسنل اين پتروشيمي از اين موضوع آگاه هستند منهتي اونهايي كه بايد بدونند(مديريت ارشد).كه زياد هم به واسطه شخصيت مخصوصا مدير عامل فعلي دور از انتظار نبست.ايشون فكر حقوق دلاري اش هست.
rateup 35
 ratedown 0
پروكسى / 1400/6/27 - 18:51
حجم تخلفات در واحد آى تى خارج از تصورات هست، با اجراى پروژه هاى غير ضرورى به كمك پيمانكاران مثل پيمانكار اكتيو ميلياردها تومن پول به جيب ميزنن و با چسبوندن خودشون به افرادى در مديريت و مجموعه سهامداران براى خودشون حاشيه امن ايجاد ميكنن.
rateup 43
 ratedown 0
درخواست انسان دوستانه / 1400/6/25 - 07:58
دوستان كسي تا به حال اسم ك…..ش قرباني رو دور و بر مدير عامل سابق و فعلي شنيده؟ ايشان يه طوري در تخلفات ع.ح و ع.م تا اونجايي كه به ادارات جنوب استان بوشهر بوده دخيل بوده.به عبارت ديگر كارچاق كن بوده كه بايد به قوه قضاييه معرفي بشه.
rateup 49
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/27 - 18:09
ظاهراً اين نام يك نام مستعار هست.
rateup 39
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/28 - 18:10
خير.كارچاق حقيقي/حقوقي تعدادي از مديران ارشد مهر در دادگاه و ساير ادارات استان بوشهر.
rateup 35
 ratedown 0
جوينده / 1400/6/25 - 01:28
وقتي بالاترين مقام مالي يك شركت متوجه برگشت واقعي ارز حاصل از فروش محصول از خارج به داخل كشور نمي شود چه گزينه هايي محتمل مي باشد؟ -آيا اين نيست كه خود وي نيز دخيل بوده! -آيا اين شخص شايسته مقامي بالاتر هست يا خير؟ وجداني و خدايي پاسخ دهيد.
rateup 47
 ratedown 2
كاوشگر / 1400/6/28 - 22:10
جنابعالي كه منفي مي دي مي توني لطفا توضيح بدي پس نقش ايشون(ع.م) تو شركت چي بوده.Part of the cure or part of the disease.سر پياز يا ته پياز
rateup 31
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/29 - 08:36
خير.اخراج دو فوريتي.
rateup 39
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/30 - 10:31
آخه مرد حسابي.تو چه انتظارات بزرگي از اين شخص داري.يه ذره منطق خوبه.اين كجا قدرت تشخيص يا همچنين پيش بيني هايي رو داره.
rateup 13
 ratedown 0
خوش بين / 1400/6/24 - 22:16
فضاي اداري محيط كار بايد سالم و براساس روابط دوستانه و در عين حال كاري باشه نه فضايي چاپلوسانه مانند فضايي كه رييس خدمات ايجاد كرده.
rateup 50
 ratedown 1
نظري / 1400/6/30 - 10:47
شنيدم توي يه جلسه اي تو تهران اينقدر جلوي خارجي ها و مديران ارشد جوك هاي بي مزه و ادا اطفار در اورده بوده كه آخر جلسه يكي از اين خارجي ها به يكي از اين مديران ارشد مي گه اين كلونتون رو نمي ديد ما با خودمون ببريم .مديره نمي دونسته معني كلون چي مي شه.بعدش مي ره ديكشنري رو چك مي كنه و مي بينه معني اش مي شه "دلقك".
rateup 15
 ratedown 0
زمين كن / 1400/6/31 - 12:37
آقاي نظري واقعا اينطور بوده؟
rateup 5
 ratedown 0
خوش بين / 1400/6/24 - 22:14
ادامه……. و همچنين برخي از مديران مياني كه در دوره مديريت ع.ح. مسموم شده اند به خودشون بيان و بدونن كه چشم پوشي از تخلفات برخي از مديران ارشد عواقبش به همه پوسنل مهر بر مي گرده. يادتون بود روزهايي توي اين شركت كه همه جوياي علم بودند از اين كلاس به كلاس بعدي جهت آموزش مي رفتند
rateup 49
 ratedown 0
خوش بين / 1400/6/24 - 22:01
ادامه… مدير عامل فعلي بره و يه مدير عامل لايق و شايسته و دلسوز مملكت منصوب بشه.هزينه هاي گزافي كه بعضي واحدها به دليل سوء تدبير و عدم دانش كافي را به شركت تحميل كرده اند كاسته بشه و برگرده به خزانه شركت و نهايتا كشور و هر كسي متناسب با شايستگي هاش در سمت خودش قرار بگيره.هميشه يه ژست مديريتي بيانگر توانايي وشايستگي فرد نيست.آرزوي ديگر جابجايي مديران خسته ، بي انگيزه و بي مصرف مثل مدير مجتمع هست كه فقط حقوقي دريافت مي كنند و برگه خروجي رو امضاء مي كنند.براي امضاي يك برگه خروج نياز به شخصي با حقوق ١٢٠ ميليون نيست.كشور براي رسيدن به اهداف والاي خود نياز به افرادي داره كه آستين بالا بزنن.
rateup 47
 ratedown 0
گشير / 1400/6/29 - 08:40
اون هزينه ها سوء تدبير نبوده و اتفاقا خيلي حساب شده تحميل شده.اميدوارم كه متوجه منظورم شده باشيد.
rateup 32
 ratedown 0
خوش بين / 1400/6/24 - 21:48
يه اتفاقاتي حول و حوش سهامداري مهر در حال رخ دادن هست.اميدوارم به نفع كشور رقم بخوره كه نهايتا هم منجر به نفع كارمندان مستقيم و غير مستقيم مهر مي شه.جلسات مكرر هيءت مديره در روزهاي اخير.
rateup 47
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/24 - 09:17
نمیدونم حق با کیه. ولی حیف از مهر. با اتفاقایی که دیروز افتاد و اخبارش هنوز در نیومده در شرف تعطیلی هست
rateup 82
 ratedown 1
غافل / 1400/6/29 - 08:44
بله دوست عزيز.با گماشتن فردي سابقه دار در اين كسوت در غفلت سازمان هاي امنيتي انتظار اين عواقب مي رفت.
rateup 37
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/24 - 01:14
تا وقتي آقاي ن. رييس و همه كاره امور انساني هست بعضي از افراد كه احساس مي كنند در حق و حقوق شون تبعيض صورت گرفته انتظار مساوات رو نداشته باشند.چون دفاع از حق پرسنل مخصوصا پيمانكاران زحمتكش نياز به يك آدمي داره كه يقه خودش رو براي اونها چاك بده نه شخصي كه با اردنگي از جلسه بندازنش بيرون و صداش در نياد.يه آدمي كه بتونه مديريت رو قانع كنه نه كسي كه از مديريت بترسه. براي بهبود وضعيت شركتمون هلدينگ بايد خيلي جابجايي انجام بده.
rateup 64
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/24 - 01:09
تا وقتي آقاي ن. رييس و همه كاره امور انساني هست بعضي از افراد كه احساس مي كنند در حق و حقوق شون تبعيض شده انتظار مساوات رو نداشته باشند.چون دفاع از حق پرسنل مخصوصا پيمانكاران زحمتكش نياز به يك آدمي داره كه يقه خودش رو براي اونها چاك بده نه شخصي كه با اردنگي از جلسه بندازنش بيرون و صداش در نياد.
rateup 60
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/24 - 01:00
يه حرف از من داشته باشيد.تا وقتي مدير مجتمع پتروشيمي مهر آقاي الف هست هيچ تغييري در اين شركت به لحاظ فضاي اداري و ساختماني ،گيت ورودي، مبلمان اداري و غيره مشاهده نخواهد شد.انسان جهت نوآوري و پويايي نياز به يك روح و روان شاد و مثبت و سالم داره نه يه آدم منفي و فرسوده و منسوخ و ترسو.منظورم ولخرجي نيست.ساليانه ميلياردها تومان به صورت متفرقه در امور ساختماني هزينه مي شه ولي ساختمان اداري مون رو ببينيد.و شركت هايي كه بعد از مهر راه اندازي شدند.نمونه اش كاويان.
rateup 61
 ratedown 3
ناشناس / 1400/6/23 - 19:20
اين شركت با اين همه درآمد بايد مثل پتروشيمي هاي ديگه يه جايي لب ساحل زمين كي خريد و براي خودش بهترين مجموعه رفاهي رو مي ساخت.همه بودجه ها رفت به طرف واحدهايي مثل IT كه هيچ بازدهي هم نداشتند.
rateup 61
 ratedown 0
زنگ آخر حساب است / 1400/6/23 - 15:58
جواب ابلهان خاموشی است ادب از که اموختی از بی ادبان اول از اینکه از بانک شهر نه بانک سپه خواهشا پتروشیمی برای شما زیاد هست اول برو تحقیق کن بعد برو یاد بگیر چگونه تایپ کنی دانش خودت زیاد کن بعد بیا عرضه اندام کن تاسف برای شما ادمهای بیسواد هست که از پشت کوه امدید و بیخودی قضاوت میکنید بنده خدا زنگ اخر حساب است باید یک روزی که تهمت زدی و افترا باید حساب پس بدی و قطعا چون تهمت زدی در این دنیا پس خواهی داد و برهمگان مشخص خواهد شد و انروز دیر نخواهد بود .اینجانب فقط سکوت کردم دیدم در مورد واحد ای تی فقط دارند دورغ و گزاف میگویند و وادارم شدم گه به این قضیه ورود کنم همکاران واحد ای تی تحول بزرگی در زمینه نرم افزار سخت افزار حاصل پیدا نمود که به چشم خود این تغییرات را دارید میبنید واقعا اگر دید
rateup 2
 ratedown 101
رميدسيىور / 1400/6/23 - 18:37
تمام مطالب نوشته شده در مورد مديريت حسيني ٩٩٪؜ به واقعيت نزديك مي باشد.علي الخصوص در مورد واحد IT كه سرمايه هاي شركت را به باد داده..به شرح زير:
rateup 50
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/23 - 18:43
١-دو روتر سيسكو به چه منظور در شبكه استفاده كرده ايد؟مگر پتروشيمي مهر ISP هست؟فقط جهت ساخت يك تونل IPSec.آخه بي سواد اين كه از فيچرهاي هر ديوايس امنيتي هست.هم توي Sophos , هم تو Cisco FTD مي شد ايجاد كرد.پس شركت به دليل بي سوادي اينجا دو تا ٢٥٠ ميليون تومان متضرر شد.
rateup 46
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 18:44
١-دو روتر سيسكو به چه منظور در شبكه استفاده كرده ايد؟مگر پتروشيمي مهر ISP هست؟فقط جهت ساخت يك تونل IPSec.آخه بي سواد اين كه از فيچرهاي هر ديوايس امنيتي هست.هم توي Sophos , هم تو Cisco FTD مي توان ايجاد كرد.پس اينجا شركت به دليل بي سوادب يا عدم داشتن دانش از طرف شما دو تا ٢٥٠ ميليون تومان متضرر شد.
rateup 74
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 18:48
٢-شما ٤ دستگاه سويچ 3850-12XS در اختيار داشتيد.نو و كار نكرده .چرا رفتيد و دوباره سويچ 4500x خريديد؟ پس اينجا باز هم به دليل بي سوادي يا عدم داشتن سواد كافي شما ٢ يا ٤ تا ٢٥٠ ميليون تومان متضرر شد.
rateup 72
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 18:57
٣-شما به جزءدو UTM سوفوس دو دستگاه فايروال جونيپر SRX340 هم داشتيد.متاسفانه استفاده نكرديد و رفتيد ٤ دستگاه فايروال سيسكو FTD2100 به مبلغ گزاف بالاي ١ ميليارد تومان خريديد كه اصلا نياز نبوده.بي سوادي و يا عدم دانش شما اينجا نيز به شركت خسارت مالي وارد كرد.
rateup 62
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 19:00
٤-كجاي دنيا ديديد(پس از اختراع VLAN) از حدود ٢٥ سال پيش براي IP-Phone و كامپيوتر دو كابل مجزا ببرند.و اين هم خسارت به دليل بي سوادي شما كه باعث شده ايد هزينه خريد كابل و اجراي كابل كشي بيشتري به شركت متحمل شود.
rateup 63
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 19:02
كدوم پيشرفت در سخت و نرم افزار.هر چي هست مال دوره قبل از شماست.شما فقط سلطان خسارت بوديد.
rateup 63
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 19:14
مرد حسابي ؛بيشتر از ١٠ دستگاه بهتون انداختن و پولش رو هم تقريبا كامل گرفتن و شما هنوز به عنوان كارفرما نمايه اين دستگاهها رو نديديد، رمزشون رو نداريد، نمي دونيد توشون چي هست و كلا افسارتون دست اونهاست.شما هيچي نداريد در قبال اين ميلياردها هزينه.ايشون فردا از كشور بره روزگارتون سياهه.
rateup 61
 ratedown 1
رميدسيور / 1400/6/23 - 19:31
اگر همه تجهيزات فعلي(شبكه،سرور، و تجهيزات امنيتي) پتروشيمي مهر را در اختيار من قرار بدن مي تونم دينا سنتري ايجاد كنم كه تمام پتروشيمي هاي فاز-٢ را به مدت ٥ سال ، بدون وقفه و بدون هيچگونه مشكل امنيتي سرويس دهي كنم.(كيميا،سبلان،كاويان،مرجان،تخت جمشيد ، بوشهر)
rateup 60
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/23 - 19:55
شما كارتون خيلي درسته.ولي واقعيت اينه كه اولين باري هست كه توي پتروشيمي كار مي كنيد.احتمالا قبلا كافي نت داشتيد.
rateup 61
 ratedown 1
حق طلب / 1400/6/23 - 21:48
دروغ نگوهمه چي به هم ريخته از وقتي كه تو اومدي و اون پيمانكارت.من كاربر هستم و دارم مي بينم و مقايسه مي كنم با سالهاي گذشته.ما قبلا تنها دغدغه اي كه نداشتيم IT بود.يه مشت ظاهر سازي كرديد و فكر مي كنيد ما احمق تشريف داريم.چرا از خونه نمي تونيم به Sage وصل بشيم
rateup 59
 ratedown 1
حق پرست / 1400/6/23 - 21:51
تو كه خاموش نيستي و متن فرستادي.پس ما ابله نيستيم.
rateup 63
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/24 - 01:23
زنگ آخر خودمونيم ولي جنسي كه زده بودي حرف نداشته.دو جمله اول ات به هيچ كدوم از ٣٦٨ كامنت اينجا ربط نداره.و جملات خودت هم پر از غلط و غلوط هست.هميشه همين جنس رو استفاده كن.
rateup 60
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/24 - 01:29
زنگ آخر؛ تشخيص هويتت از روي نحوه نوشتارت كار خيلي آسوني هست ولي مي توني لطف كني چند تا از تغيير و تحولاتت تو زمينه سخت افزار و نرم افزار ليست كني تا صبح من چك كنم.شايد من غافل بودم اين مدت.
rateup 59
 ratedown 1
صورت زخمي / 1400/6/30 - 14:26
نوازنده كم بود ،يكي هم از ميمند اوردن.رسانه ها هم تهمت و افترا زدن.سازمان بازرسي كه الان يه ماهه تو دفتر تهران چادر زده هم افتراهه.خودتون هم مي دونيد مهر براتون چه اماراتي شده. اگر در چهارچوب آيين نامه جذب شركت مي خواستي استخدام بشي الان بايد تو هتل عسلويه روي صندلي لابي ورودي نشسته بودي.
rateup 10
 ratedown 0
راژگو / 1400/6/30 - 14:32
شهرهاي ايران همه يه طوري پشت كوه واقع شدند.جزيره كه نيستيم.پس همه از پشت كوه اومديم.ولي تو را انصافا بايد مي بردن تو سازمان فضايي اروپا يا آمريكا.اينجا خيلي برات كوچيكه.مي دوني چقدر كابل دارن كه بخواي جايگزينشون كني با كابل هاي چيپ.
rateup 10
 ratedown 0
Networker / 1400/6/30 - 14:41
بهترين برندهاي كابل شبكه:1 1 – پریسمیان2 2 – لگراند3 3 – نگزنس4 4 – بلدن5 5 – اشنایدر6 6 – زیمنس7 7 – دی لینکنخبه عزيز ،اوني كه تو انتخاب كردي كدوم يك از اينهاست؟
rateup 10
 ratedown 0
رهاورد / 1400/6/23 - 15:07
درسته ع. م. تخلفات مدير عامل سابق رو پوشش مي داد ولي اون هم(مدير عامل سابق) جبران مي كرد.مثلا يه تابستان كامل با هزينه شركت(پرواز،ويزا و ساير هزينه ها) يكي از فرزندان ع. م. رو به آلمان فرستاد و خودش هم يعني ع.م. را به سفر ديگري به ايتاليا جهت ديدار با همتاي صوري خود يعني CFO ي شركت "نپق" فرستاد به نام "ديكسيت" .و بالاخره كوهنوردي و بساط. به هر صورت كويت بود برا دوتاشون.اين هواي اون رو داشت و اون هم هواي اين. حالا علت اسرار موندن ع.م. در پتروشيمي مهر ،ادامه همون جبران محبت ها به مدير عامل سابق و پوشش تخلفات وي هست.
rateup 64
 ratedown 0
زنگ آخر حساب است / 1400/6/23 - 14:45
اگر شما بلدی بفرما این کود این میدان
rateup 5
 ratedown 90
رميدسيور / 1400/6/23 - 18:52
البته كه بلديم.گوي و ميدان رو بديد تا ثابت كنم تمام تجهييزاتي كه از زمان آمدن حضرت عالي خريداري شده و ميلياردها هزينه شده مورد نياز نبوده.
rateup 52
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/29 - 02:35
كود نيست هالو.گوي هست.خوب شد مصاحبه نشدي و همين طوري اوردنت تو وگرنه توي مصاحبه به دليل ضعيف بودن ادبيات فارسي ات ناك اوت مي شدي
rateup 17
 ratedown 0
رهنورد / 1400/6/23 - 01:02
راستي اين موضوع كسري تجهييزات كوهنوردي كه با قيمت بالايي هم خريداري شده بود نسبت به اقلام دريافتي در محل كوهنوردي مشخص نشد.به گفته يكي از كوهنوردان يا فروشنده كم فروشي كرده بود يا به هر صورت اين تجهيزات مفقود شده بودند كه داستانش مسكوت ماند و كسي هم لب به دهان نگشود.اين برنامه كوهنوردي را جناب آقاي دكتر مقدم به همراه تيمي از پرسنل پتروشيمي مهر تدارك ديده بودند و ظاهرا خودشان هم برند و فروشنده و مسووليت تجهيزات را بر عهده داشتند. نسبت به اقلام دريافتي در محل كوهنوردي مشخص نشد.به گفته يكي از كوهنوردان يا فروشنده كم فروشي كرده بود يا به هر صورت اين تجهيزات مفقود شده بودند كه داستانش مسكوت ماند و كسي هم لب به دهان نگشود.اين برنامه كوهنوردي را كه فتح يكي از قله هاي اطراف تهران بود را جناب آقاي د
rateup 88
 ratedown 1
م . ی / 1400/6/24 - 09:15
خیلی کودکانه هست ... وقتی بحث میلیون دلار باشه بیای از خرید چهارتا وسیله کوهنوردی بگی
rateup 28
 ratedown 13
ناشناس / 1400/6/24 - 12:40
تخم مرغ دزد شترمرغ دزد می شود،
rateup 37
 ratedown 0
واسموس / 1400/6/22 - 22:20
با اين حجم از كامنت به راحتي مي شه به اين نتيجه رسيد كه اين شركت نياز به تغييرات اساسي داره.كل چارت سازماني بايد بازنگري بشه و ريست بشه به دوره قبل از حسيني.تمام افرادي كه در دوره ايشان استخدام شدند بايد خلع يد شوند.در غير اينصورت اين شركت در منجلابي از مشكلات غرق خواهد شد.و مهمتر از همه يك مدير عامل دلسوز.نه مدير عامل فعلي كه خودش مورد اتهام هست.
rateup 74
 ratedown 1
جوينده / 1400/6/22 - 22:03
يكي مي تونه توضيح بده داستان قايم موشك ع. م. با هلدينگ چي بوده؟ متاسفانه دوستان توضيحات كامل رو نمي دن كه آدم روشن بشه!
rateup 75
 ratedown 0
ويكي ليكس / 1400/6/23 - 10:19
داستان قايم موشك بازي آقاي ع. م. با هلدينگ خ. ف. مربوط به تابستان ٩٩ هست كه هلدينگ خ. ف.به دلايل نامعلومي تصميم به جابجايي آقاي ع.م. به پتروشيمي باختر و جايگزيني شخص ديگري به عنوان CFO مي شه.
rateup 63
 ratedown 0
ويكي ليكس / 1400/6/23 - 10:20
ولي ايشون با امتناع و جواب ندادن به تلفن ها و نامه هاي هلدينگ و دستور به منشي خود كه عدم حضور ايشان را در دفتر اعلام كنه ، خود را در دفتر پنهان مي كرد و موضوع را كش داد تا اينكه تونست يكي از اعضاي هيءت مديره را ب…..ه و همون باعث ابقاعش توي پتروشيمي مهر شد.مطابق با دستور هلدينگ ايشان مي بايست در تاريخ ٩٩/٥/٢٥ در محل كار جديد(پتروشيمي باختر) حاضر مي بود.
rateup 60
 ratedown 0
وهاورد / 1400/6/23 - 14:51
جناب ويكي ليكس:دليل امتناعش رو نگفتيد ولي من اضافه مي كنم:
rateup 52
 ratedown 0
رهاورد / 1400/6/23 - 14:52
علت امتناع وي ،حمايت مدير عامل وقت(ع.ح) از ايشان بود چون در صورت رفتن ع.م. ايشان نمي تونست برنامه و تخلفات خود را كه هم اكنون در برخي از رسانه ها منتشر شده انجام دهد.چون ع.م به همه لحاظ راحت ترين گزينه براي پوشش تخلفات مالي ع. ح. بود
rateup 55
 ratedown 0
وهاورد / 1400/6/23 - 14:54
مدير عامل سابق به يكي از پرسنل مهر در خصوص CFO جديدي كه از طرف هلدينگ معرفي شده بود گفته بود:" ايشون يكي از ك……..ي حزب اللهي هست كه اگر بياد همه چيز رو به هم مي ريزه".اين جمله رو باور كنيد.بعدش كه ع. م. متوجه شد منشي موضوع قايم شدنش را به اين و اون گفته منشي بيچاره را به يه بهونه اي اخراج كرد.والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته
rateup 50
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/22 - 19:14
يه نفر توي استاتوس واتس آپش آرزوي لباس راه راه براي دو نفر از مديران ارشد كرده بود.مي خواستم بگم لباس آقاي طبري فيت فيت يكي شون هست.اون جوونكه هم قبلا يكي ديگه بود و لباس اون فيت اش مي شه.كسر هزينه بشه.
rateup 61
 ratedown 0
ويكي ليكس / 1400/6/23 - 15:25
دلارها رو برگردونن.نيازي به محاكمه نيست.مهم پوله هست كه معلوم نيست كجاي دنيا تبديل به ملك شده يا توي يه حساب نگه داشته شده.شايد هم مدير عامل قبلي با اون پول براي كارخانه نان نيكان اش تجهيزات وارد كرده.الله اعلم
rateup 62
 ratedown 0
واسموس / 1400/6/22 - 15:08
اگر مهندس اوجي اين همه كامنت رو در مورد يه پتروشيمي كوچك ببينه دو كار احتمالش هست انجام بده: ١-سفر اختصاصي و فوري به عسلويه و تغيير همه مديران ارشد ٢-يا اينكه وقتي اين هم تخلف و تناقض رو در اين پتروشيمي خصولتي مي بينه استعفاء مي ده.چون احتمالا با خودش مي گه پس توي پتروشيمي هاي بزرگتر چه خبره!
rateup 75
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/21 - 14:18
حسيني به دليل جذب نيروهاي سفارشي فراقانوني و بدون هماهنگي با اداره كار واشتغال منطقه ويژه عسلويه يه پرونده هم در دادگاه عسلويه داره.اون رو مي خواد چه كارش كنه؟
rateup 76
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/21 - 01:11
يه شركت رو تو دنيا پيدا كنيد كه جزء سازمان هاي كوچك Small Enterprise (تعداد كاربر بين ١ تا ٥٠٠ نفر) حساب بشه و حداكثر ٢٠٠ كلاينت(كامپيوتر و لپ تاپ) و… در حال حاضر ٨ فايروال داشته باشه و قرار بوده باشه ٤ تا ديگه هم بهش اضافه بشه. ١١ سال اين شركت با دو فايروال(يك دستگاه عسلويه و ديگري تهران) به بهترين وضع ممكن كار مي كرد. همه اين تجهيزات با مشاوره غلط و شبه انگيز يك شركت نوپاي بدون تجربه به پتروشيمي مهر قالب شد.هزينه هر تجهيز ٢٠ هزار دلار(متوسط). تجهيزات ديگري هم قالب كرده كه به موقع توضيح خواهم داد.
rateup 80
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/21 - 13:52
اگر واقعيت داشته باشه سهامداران بايد مدير IT رو به صلابه بكشند و همه خسارات رو ازش بگيرند.
rateup 80
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/21 - 18:49
تامب داون نكن.من دارم مستند مي گم و شما عادت داريد به دروغ پردازي.پس بشمار:1:Sophos SG-320(سهول زاده)2-Sophos SG-115(سهول زاده)تجهيزات فوق كاملا عملياتي و به مدت ٩ سال توي سرويس بدون هيچ گونه مشكل امنيتي3-Juniper SRX345(آزاد خواه)تعداد: ٢خاموش و غير عملياتي4-Cisco FTD 2100(پيمانكار Active)تعداد: ٤روشن و وضعيت مبهمآيتمهايي هم كه قرار بود خريداري شوند و اينجانب مانع شدم:5-Fortnietتعداد:٤حالا جمع كن اگر جمع بلدي
rateup 70
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/21 - 00:58
مي شه حدس زد كه علت برگشت ديرهنگام مدير عامل سابق از تركيه بعد از جلسه بورد چي بوده؟انتقال خانواده و الفرار.كلا تركيه رو دوست داره.موقع تخلفش تو هلدينگ هم وقتي ديد هوا پسه رفت تركيه تا اوضاع آروم بشه و آب از آسياب بيفته!
rateup 74
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/21 - 00:50
خبر ديروز "فرهنگ اقتصاد" تا حدي وضعيت مهر را به تصوير كشيد ولي هنوز موارد مبهمي وجود دارد كه پاسخ داده نشده!مهمترين سوال اين هست كه نقش معاونت مالي و پشتيباني مدير عامل (در واقع مدير عامل فعلي) كه مي بايست حتي جزءي ترين مبادلات ارزي شركت را كنترل و مديريت كند چه بوده؟ايشان قطعا بخشي از ماجرا هست و قايم موشك بازي اش با هلدينگ در تابستان ٩٩ در خصوص انتقالش به پتروشيمي باختر به درخواست هلدينگ و امتناع ايشان كه نهايت هم انجام نشد نيز بخشي از اين داستان مي باشد.
rateup 77
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/20 - 15:14
مي دونيد ما كي ع. م. روشناختيم!اولين جشن خانوادگي با حضور تيم مديريت حسيني. تعدادي كارت بانكي خريده بودند كه هديه بدند به خانواده ها توي مسابقه هايي كه رو استيج برگزار مي شد.نامبرده تعداد زيادي از ابن كارتها كه مبلغشون هم كم نبود رو ورداشت و تو جيبش گذاشت و با خودش برد.
rateup 75
 ratedown 1
فرارو / 1400/6/21 - 20:22
كسي كه از خانواده و بچه هاي مردم بقاپه فكر مي كني دست به كارهاي ديگه نمي زنه.(البته اگو واقعيت داشته باشه)
rateup 73
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/22 - 15:16
واقعيت داره.چند نفر ديده بودنش.
rateup 72
 ratedown 0
زند / 1400/6/22 - 22:10
نفرين به تو اگر اين كار رو كردي كه الاظاهر شاهد عيني هم اونجا بوده.
rateup 75
 ratedown 1
آينده نگر / 1400/6/20 - 13:30
مهر را نجات دهيد. سرنوشت تعداد زيادي خانوار به اين پتروشيمي گره خورده و در صورت ادامه هزينه هايي كه به جاي خريد مايحتاج اصلي كارخانه مانند كاتاليست و غيره انجام شود خريد تجهيزات غير ضروري واحد IT و اضافه كاري ها و ماموريت هاي صوري عده اي مي شود.اين نياز به يك مدير عامل داسوزي دارد.بوده اند بسياري از شركت هاي توليدي و حتي پتروشيمي كه به سرنوشت شومي گرفتار شدند.
rateup 76
 ratedown 1
رنجبر / 1400/6/20 - 11:06
در جواب آقای زنجانی برادر عزیز شما مثل بچه ای هستی که کیف پول باباش رو برمیدارن در عوض یه آبنبات بهش میدن و اونم خوشحاله.. مرد حسابی کجای کاری؟ شرکت رو غارت کردن خوشحالی که بیمه داری؟ برو ببین چقدر الکی هزینه کردن؟ یه نیرو عملیاتی نمیگیرن ولی همش نیرو دفتری و مدیریتی اضاف میکنن!! من پیمانکار طبق همون افزایشات سالانه که از اول بود حساب کردم حقوقم هیچی اضاف نشده چرا حرف الکی میزنید؟ افزایشات فقط برای مدیران بود و کارفرما. دکتر حسینی برای پیمانکار هیچ کاری نکرده الکی جو ندید. گوشی موبایل و ماشین شخصی و پاداشهای کیلویی و ویلا و هزاران مزایای دیگه فقط برای عده ای خاص بود که اونا هم صداشون در مقابل خیانتها و دزدی ها در نیاد.. پتروشیمی مهر تو همین دوسال گذشته اندازه تمام ۱۰ سال قبل بیشتر درآم
rateup 74
 ratedown 0
نكونام / 1400/6/22 - 14:31
درود بر انسان هاي شجاع و حق گو.اين شركت متعلق به اين كشور و همه ما ايراني هستيم.اين همه تبعيض در حقوق و مزايا براي چيست؟ مگر با هم يه جا كار نمي كنيم؟
rateup 73
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/18 - 14:41
من هنوز جواب اين سوال برام مونده كه چطور يه نفر در سمت معاونت مدير عامل در مدت زمان يكسال تونسته يه واحد مسكوني در شمال تهران(منطقه ولنجك)و يك خودروي چند ميلياردي رو خريداري كنه.با حقوق متوسط ١٧٠ ميليون(با احتساب مزاياي مالي) و يك يا چند پاداش يك ميلياردتوماني.مگر نمي گن قيمت خونه توي اون منطقه چند ده ميليارد هست.با چه فرمولي مي شه اين تساوي رو برقرار كرد.
rateup 84
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/20 - 21:36
اگر تا حالا ندونستي ديگه هم نخواهي دانست.
rateup 78
 ratedown 0
راهنما / 1400/6/17 - 23:58
والله قسم مهندس عزيزي مي تونه پتروشيمي مهر رو به بهترين وضع ممكن مديريت كنه.مهندس وفايي هم اگر به عنوان يك مهتر و حل گره هاي كور شركت در جوارشون باشند و جناب إقاي جاور سياني هم به عنوان CFO و حاجي رسول به عنوان مدير مالي تبم مهر كامله. ع. م. هم بزارن بك تو بك آقاي فرخ آقايي كه به نظرم جاي مناسبي هست.از سرش هم زياده.
rateup 50
 ratedown 39
واقع بين / 1400/6/20 - 16:17
به ع.م فقط بايد يه كاري سپرده بشه كه امضاء كنه.فكر كردن نياز نداشته باشه.علم و فن نخواد.مدير عامل هم نباشه.چون مدير عامل بايد از هر فرايندي يه ذره اي بدونه بعلاه دانش مديريتي نه فقط كت و شلوار.
rateup 67
 ratedown 0
احسان / 1400/6/27 - 23:35
بله اقای قشلاقی با همکاری امداد یدک ،و چرثقیل کرایه کردن شما حتما می تونه اداره کنه
rateup 9
 ratedown 2
احسان / 1400/6/28 - 01:33
اون بدتر از ع م هست . اگر اموالش را رصد کنند معلوم می شود که خودش و م ق چقدر سو استفاده کردن
rateup 11
 ratedown 0
ويكي ليكس / 1400/6/29 - 15:42
در جواب احساناشتباه نكن دوست عزيزع.م تو كار امور ارزي هست نه ريالي.اگر ٢٠ ،٣٠ ميليارد ريال هم كار كرد صرفا براي تفنن بود.ايشون دستاوردهاش رو توي يه كشور ثالث اونور اقيانوس ها نزد يك دوست براي روزهاي باروني اندوخته كرده.
rateup 3
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/17 - 18:09
اين سايت صرفا به دليل حضور مهندس وفايي مي چرخه.البته جسارت نشه به ساير همكاران.منظورم مديريت ارشد هست.مالي وبودجه رو بهتر از دكتر مقدم مي دونه.
rateup 73
 ratedown 9
ناشناس / 1400/6/17 - 09:19
واحد آی تی شرکت یک مشت آدم های بی سواد و نا کار آمد وارد سیستم کرده . فقط فقط دارند با خرید های الکی و لابی گری سرمایه شرکت به غارت می برند . واقعا جای تاسف داره این آدم ها با این بازده کم تو شرکت مشغول هستند . ریس آی تی که از لابی گری مدیر عامل با بانک سپه اومده تو دست راست و چپش هم نمی دونه
rateup 93
 ratedown 2
عدالت خواه / 1400/6/18 - 18:47
پس مدير عامل فعلي كه قبلا CFO و منابع انساني زير نظرش بوده چه كار مي كرده؟ماشين امضاي حسيني جهت حقوق و پاداشهاي درشت يا حافظ سهامدار داخلي؟ پس چطور كسي كه از عهده يك سمت پايين تر بر نمي آد و توي همه مسووليت هاش مشكل داشته به كسوت مدير عاملي ارتقاء پيدا مي كنه؟لعنت بر اين رانت.آقاي رييسي مي خواد با همچين افرادي كشور را از اين منجلاب اقتصادي نجات بده.
rateup 81
 ratedown 0
زنگ آخر حساب است / 1400/6/20 - 17:14
متاسفم برات آدم بی سواد بی ادب
rateup 1
 ratedown 82
فرهمند / 1400/6/21 - 14:00
اين كجاش بي ادبي بود؟حقيقت تلخه كه اون كفش براي مدير IT گشاده و دانش مدير IT حتي در حد يك هلپ دسك هم نيست!
rateup 75
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/21 - 14:05
لابي گري بوده ديگه.آقای ح ، آقای نون رو اوردن،آقای نون تو رو اورده(اگر دد هستي) ، تو هم اين شركت بي تجربه رو اوردي و الي آخر…
rateup 65
 ratedown 0
زنگ وسط / 1400/6/21 - 14:40
به زنگ آخر نمي رسي.وسط هاي كلاس به دليل تقلب رفوزه مي شي.شب درازاست و قلند بيدار
rateup 72
 ratedown 1
فرهمند / 1400/6/21 - 14:45
زنگ آخر!فعلا دلارها رو برگردونيد تا به بلوچستان و خوزستان برسيم بعد در مورد اخلاقيات صحبت مي كنيم.
rateup 65
 ratedown 0
زنگ آخر حساب است / 1400/6/23 - 15:58
جواب ابلهان خاموشی است
rateup 2
 ratedown 45
رميدسيور / 1400/6/25 - 08:21
ابله خودتي.بي سواد غارت گر.اگر اون فردي هستي كه من فكر مي كنم مي خوام اين رو بهت بگم كه تو دو شركت قبلي ات رو به ورشكستگي كامل كشوندي كه مجبور به واگذاري آنها شدند.اگر هم كه نيستي مواظب حرف زدنت باش .د….دهاي ك…….ف.
rateup 21
 ratedown 0
مجهول الهويه / 1400/6/16 - 16:33
كاش انسانها به وجدان خودشون رجوع مي كردند و حد وحدود توانايي هاي خودشون رو محك مي زدند و بعد يه مسووليتي رو قبول مي كردند.آقاي ع. م. شما چقدر از فرايند توليد سر در مي آريد، چقدر با استانداردهاي ايمني آشنا هستيد.چقدر قدرت تكلم در مورد مسايل فني و چه چشم اندازي به آينده پتووشيمي مهر ترسيم كرده ايد.اين كشور به دليل افرادي مثل شما به اين روز افتاده.يه ميز و صندلي و يه حقوق درشت چقدر مي تونه انسانيت و والابودن شما را ثايت كنه؟شما جهت حفظ صندلي و موقعيت خود از هيچ خيانتي دريغ نكرديد و نخواهيد كرد.رياكاري شما براي همه ثابت شده است.شما به هيچ عنوان پارامترهاي توصيه شده مديراني كه رييس جمهور محترم بارها به آن اشاره كرده اند را نداريد.بالاترين سمتي كه به شما بايد داده شود مدير مالي يك شركت هست.در حد
rateup 86
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/15 - 16:17
موضوع دوم در مورد موضوعات فني و فهم فرايند توليد هست.خداييش خودتون با وجدان تون قضاوت كنيد كه ايشان اصلا اسم تجهيزات اصلي توليد و كاركرد آنها را مي داند يا خير.به عنوان مثال يك اكچويتوو را بهش نشون بديد ببينيد مي دونه اصلا چي هست. درسته يك مديرشايد الزاما نبايد از ريز امور و فرايند توليد آگاه باشه ولي حداقل يك ديد كلي از فرايند توليد محصول(ات) را حتما بايد داشته باشه. مگر شعارآقاي رييسي انتصاب مديران شايسته و كارامد نبود.نامبرده كه در هر دو مقوله به ترتيب از نمره ٢٠، نمره ٥ از امور مالي و نمره ١ از امور فني را كسب مي كنند.
rateup 100
 ratedown 5
واقع بين / 1400/6/17 - 07:17
آقا براي چه ناحق dislike مي كني.ايشون دانش فني اش در حد صفر هست.وجدانت كجا رفت.مدير عامل قبلي اكثرا از Boardman ي شروي كرده بودند و مراحل ارتقاء را طي كرده بودند.
rateup 92
 ratedown 2
عدالت خواه / 1400/6/17 - 09:31
spot on(زدي تو خال)
rateup 89
 ratedown 2
ويكي ليكس / 1400/6/15 - 16:05
اين همه كامنت در مورد موضوع هاي مختلف نوشته شد ولي كسي اشاره نكرد كه چطور ع. م. به عنوان بالاترين شخص يك سازمان يا همون مدير عامل منتصب شده.به لحاظ دانش مالي (كه يكسالي CFO بود) كه خودتون ايشون رو وجداني با مقايسه كنيد با آقاي چارلي كه روزي ١٢ ساعت و يا بيشتر سرش تو حساب و كتاب بود كه مبادا يك سنت از حق شركتش(SCG) ضايع بشه.نامبرده اول ابدا اين كار رو انجام نداد.چون اگر انجام داده بود تفاوت بودجه و هزينه ها را با سالهاي قبل مقايسه مي كرد.و در قبال اين اختلاف چشمگير واكنشي نشان مي داد.عملا يك ماشين امضاء بود.
rateup 91
 ratedown 2
رضا / 1400/6/31 - 13:08
همكار گرامي چرا دروغ مي گي!ايشون كه همش سرش تو كار بود.چند مورد برخورد داشته كه اگر خدا رو در نظر بگيريم مقصر اونها بودن.مدير مجتمع بهش گفته بود حمال. اون دو مورد هم توي همين مايه ها بودن
rateup 8
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/15 - 13:41
نفتي هاي عزيز سهول زاده هستم.جسارتا در صورت امكان كامنتي كه با شماره-2 شروع شده و الان ارسال كردم را سريع تر منتشر كنيد.يك خريد ١٥ ميلياردي كاملا غير ضروري قراره انجام بشه و مي خوام راهنمايي و جلوگيري كنم.
rateup 83
 ratedown 3
سهول زاده / 1400/6/15 - 13:26
٢-هم اكنون نيز ليستي از تجهيزات ديگري تهيه كرده كه در صدد خريد مي باشند.جهت اطمينان از صحت و سقم گفته هاي اينجانب يك شخص مجرب در زمينه شبكه و امنيت را به صورت مشاوره كوتاه مدت دعوت نماييد تا بررسي نمايد كه آيا اين تجهيزات به لحاظ طراحي براي يك سازمان كوچك مانند پتروشيمي مهر لازم بوده و هست يا خير.
rateup 88
 ratedown 3
ناشناس / 1400/6/16 - 01:01
اين شركت داره پتروشيمي مهر رو غارت ميكنه.
rateup 106
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/18 - 14:31
جهان آريا سامان خيلى ذيركانه و مرموز با همكارى مدير و تعدادى از پرسنل آى تى داره سر پتروشيمى مهر كلاه ميذاره.
rateup 82
 ratedown 2
مهدی / 1400/6/28 - 15:40
اقای سهول زاده ،ایا با ان رفتار که در شرکت از شما سر می زد .شرکتی بجز مهر شما را می توانست تحمل کند .شما سر یک صندلی رستوران جنگ جهانی راه می انداختی . و انواع درگیری فیزیکی امثال شما ها باعث شدین این شرکت از حالت عادی خارج شود . بهتره اول به یک روانکاو مثل اسناد بهادر مراجعه کنید
rateup 0
 ratedown 10
مهدی / 1400/6/28 - 15:42
اقای سهول زاده ،ایا با ان رفتار که در شرکت از شما سر می زد .شرکتی بجز مهر شما را می توانست تحمل کند .شما سر یک صندلی رستوران جنگ جهانی راه می انداختی . و انواع درگیری فیزیکی امثال شما ها باعث شدین این شرکت از حالت عادی خارج شود . بهتره اول به یک روانکاو مثل اسناد بهادر مراجعه کنید
rateup 5
 ratedown 10
سهول زاده / 1400/6/31 - 09:51
در جواب (مهدي) عزيزممنون ازاينكه يادآوري كرديد.اولا كه هر سه موردي كه عرض كرديد كذبه يا اغراق كرديد ولي به خاطر داشته باشيد كه من به دليل شرايط مالي شركت من به مدت ١١ سال كار ٥ نفر يا بيشتر رو انجام مي دادم .اگر جنابعالي بوديد يك ماه دوام نمي اورديد.
rateup 6
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/31 - 09:56
در جواب (مهدي عزيز)در اين مدت ١١ سال بنده فقط ٥ الي ٦ بار مرخصي رفتم.در صورتيكه افرادي مثل شما شايد هر دو ماه يك بار. پس انتظار نداشته باشيد كه من به ريلاكسي شما مي بودم.
rateup 7
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/31 - 10:02
در جواب (مهدي عزيز)در خصوص مراجعه به جناب استاد بهادر شما!چشم.وقتي ايشان مطب خود را از حرم….ا به روانسرا تغيير كاربري داد حتما اين كار رو انجام مي دم.
rateup 7
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/31 - 10:14
در جواب (مهدي عزيز)در خصوص جنگ جهاني براي صندلي پلاستيكي در رستوران.فكر كنم از مدير عامل خود حداقل دروغ رو به ارث برده ايد.من دوست داشتم سر ظهر با چند نفر هم استاني خود با لهجه جنوبي صحبت كنم و عادت كرده بوديم به نشستن اونجا
rateup 8
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/31 - 10:23
در جواب (مهدي) عزيزاين همه استراكچر و تشكيلاتي كه توي عسلويه مي بيني بنده از ٢٢ سالگي تا الان(٤٥)در آن سهيم بوده ام.چطور شخصي در يك شركت كارمند نمونه و در همان شركت به عنوان يك جاني تلقي مي گردد!احتمالا نون حرام خوردي رفيق.
rateup 7
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/31 - 10:32
مهدي عزيزدفعه ديگه كه خواستيد كامنت بزاريد اسمي رو انتخاب كنيد كه متناسب به Gendre يا جنسيت شما باشد. مهدي اسم مذكر هست.
rateup 7
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/31 - 11:14
مهدي جانيه توصيه ديگه هم بهت دارم.اگر جنسيتت رو درست حدس زدم توصيه مي كنم جهت مسايل روانشناسي به روانكاو مذكور مراجعه نكنيد.در معرض خطر خواهيد بود.به خانم دكتر مريم صحت پور شيراز مراجعه كنيد.من رفتم و جواب گرفتم.شما هم قطعا نياز داريد ايشون رو ملاقات كنيد چون هنوز اتفاقات دور وبر خودرا درك نكرده ايد.
rateup 7
 ratedown 0
رضا / 1400/6/31 - 13:12
.در مورد دعوا سر صندلي هم دروغ گفتي.ايشون همچنان كه هيچ وقت از سرويس شركت استفاده نكرد هميشه دوست داشت يه جا بشينه.تا حالا هم نه دعوايي بوده و احترام همه هم داشت.چه بلايي سر مردم توي اين كشور اومده كه اين اندازه از انسانيت فاصله گرفتند!!!!!!!!!
rateup 8
 ratedown 0
سهول زاده / 1400/6/15 - 07:17
٣- جسارتا به دليل عدم داشتن شماره تماس شما جهت اراءه توضيحات اينجانب عليرضا سهول داده كه ١١ سال به عنوان رييس واحد IT اين پتروشيمي مشغول به كار بودم و با دسيسه مدير عامل قبل بيكار شدم جهت همكاري با اشخاص مذكور(متخصص شبكه با مدرك حداقل CCNP R & S و يا Datacentre و همچنين متخصص امنيت اطلاعات با داشتن مدرك CCISP يا مشابه)حاضرم به صورت رايگان همكاري نمايم تا شركت بيشتر از اين متضرر نگردد. تقريبا تمام پرسنل شماره موبايل اينجانب به واسطه سنخ كار را دارند. منتظر تماس شما. با تشكر سهول زاده
rateup 82
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/15 - 07:10
جناب آقاي اسلامي با سلام و عرض ادب ١-سعي كردم شماره تماسي را از شما پيدا كنم و مستقيما با شما صحبت كنم ولي موفق نشدم. واحد IT پتروشيمي مهر را دريابيد.يك شركت بدون تجربه و بدون داشتن مدارك لازم(جهت فعاليت در پتروشيمي ها كه قبلا به صورت دوره اي از طرف منطقه ويژه اقتصادي به واحد حراست ونهايتا به اين IT اعلام مي شد و به نام پيمانكار Active شناخته مي شود چند ماهي هست كه همه امور اين واحد را در دست گرفته و از عدم به روز بودن دانش پرسنل واحد IT وصداقت آنها و همچنين عدم كفايت مدير واحد IT به نام آقاي د.د. سوء استفاده كرده و ميلياردها تجهيزات غير ضروري را به شركت فروخته و ادامه..
rateup 93
 ratedown 2
گل خورك / 1400/6/14 - 20:54
طبيعيه كه سياست هاي سازماني با هم تفاوت دارند.يه شركتي نياز به اداره كار و اشتغال داره براي جذب غيرقانوني نيرو داره ،خب طبيعيه كه بايد هواي مدير رو اونجا داشته باشه.پس يه كارچاق كن براي اين كار اختصاص مي ده.براي دادگاه و كلانتري هم همينطور.مثلا كارچاق كن همين پتروشيمي ر. چ . چندين بار تابستان گذشته جهت حل غير قانوني يك موضوعي در دادگاه رويت شده.و ايشان يكي از افتخاراتش اين هست كه مي تونه رابطه بين خوانده و قاضي برقرار كنه.و حق يه خانواده بي گناه را ضايع كنه.البته ذينفع هم هست.مثلا موضوع تصادفش با خودروي شركت.به هر صورت همشون يه نوع مسووليت اجتماعي هستند.
rateup 83
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/17 - 09:24
عجب گفتياولي فرماندار كنگان رو نگفتي!
rateup 71
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/14 - 17:56
هم اكنون نيز ليست بالا بلندي از تجهيزات ديگري تهيه كرده كه در صدد خريد مي باشند.جهت اطمينان از صحت و سقم گفته هاي اينجانب يك شخص مجرب در زمينه شبكه و امنيت را به صورت مشاوره كوتاه مدت دعوت نماييد تا بررسي نمايد .لازم به توضيح است كه مرغوب ترين تجهيزات نو از قبل موجود بوده ولي شركت مذكور از آنها استفاده ننموده و تجهيزات ديگري خريداري نموده كه اغلب به دليل تحريم ها در ايران قابل استفاده نمي باشند.و فقط دكوري نصب مي باشند. اينجانب عليرضا سهول داده به شماره تماسم كه مي توانيد از اكثر پرسنل پتروشيمي مهر كسب نماييد جهت همكاري با شخص مذكور به صورت رايگان آماده همكاري از راه دور يا حضوري خواهم بود.
rateup 82
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/14 - 17:52
جناب آقاي اسلامي با سلام و عرض ادب واحد IT پتروشيمي مهر را دريابيد.يك شركت نوپاي بدون تجربه و بدون داشتن گواهي هاي لازم(جهت فعاليت در پتروشيمي ها)كه به نام پيمانكار Active شناخته مي شود چند ماهي هست كه به واحد IT معرفي شده و از عدم به روز بودن دانش پرسنل واحد IT وصداقت آنها و همچنين عدم كفايت مدير گماشته مدير عامل مخلوع يعني مدير واحد IT جناب آقاي د.د. سوء استفاده كرده و ميلياردها تجهيزات غير ضروري را به شركت فروخته و ادامه …..
rateup 72
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/14 - 08:53
به نظرم فرد مذكور بايد از انصاف نيوز شكايت كنه.تهمت سنگينيه براي يك مدير عامل يا سرپرست.البته شايد هم انصاف نيوز بر اساس سندي اون خبر رو منتشر كرده.ولي به هر صورت در صورت صحيح بودن خبر، دولت آقاي رييسي به دو دليل از همين الان زير سوال هست.انتصاب يه دانه درشت براي رييس كميته ستاد انتخاباتي و همچنين مزدي كه گرفته كه انتصابش به عنوان مدير عامل يك شركت خصولتي هست.
rateup 67
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/14 - 16:07
منظورتون اينه كه اگر شكايت نكرد و اعاده حيثيت نكرد ايشان واقعا يك دانه درشت هست؟پس بايد به وزير نفت اطلاع داده شود.
rateup 78
 ratedown 2
مرديز / 1400/6/15 - 13:59
ايشون پوستش خيلي كلفت تر از اينه كه با يه خبر جا بخوره.اينقدر از اين پرونده ها داشته كه ديگه حلش براش مثل آب خوردن هست. توي قوه ق. آشنا داره.
rateup 74
 ratedown 2
حق گو / 1400/6/15 - 17:53
منظور اينه كه پتروشيمي مهر يه خط توليد داره و يه پتروشيمي كوچك هست.همون مدير تعميرات رو اگر مي زاشتن مدير عامل به خوبي از عهده مديريتش بر مي اومد.چون به دليل سابقه طولاني هم اشراف مالي داره و هم فني.
rateup 82
 ratedown 5
سهول زاده / 1400/6/16 - 09:51
اين رو خداييش خوب اومدي.آقاي عزيزي خيلي باكفايت هست.بگيد آقاي ع. چي كم داره؟! محترم و ارتباط دوستانه با همه ،فني، مالي، كوشا و پر تلاش ، بدون توقع، سابقه و تجربه طولاني در صنعت پتروشيمي و غيره.به سهامداران برسونيد آقاي ع. بهترين گزينه براي مدير عاملي هست.
rateup 80
 ratedown 8
ناشناس / 1400/6/17 - 07:49
جواب آقاي ونشناس؛نظورتون اينه كه اگر شكايت نكرد و اعاده حيثيت نكرد ايشان واقعا يك دانه درشت هست؟پس بايد به وزير نفت اطلاع داده شود.قطعا آري.حتما يه موضوعي بوده.وگرنه رسانه ها خودشون رو توي دردسر هاي فضايي نمي اندازند كه منجر به تعطيلي كارشون بشه.
rateup 72
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/17 - 09:19
در مورد عزيزي صددرصد موافق
rateup 58
 ratedown 28
حق گو / 1400/6/17 - 09:36
در جواب مرديز:همون روحاني يا عاميانه آخوندي كه بعضا با خودش حمل مي كرد به سايت حاشيه امن اش بود.كجايي حاجي ؟تو نمي توني كاري با اين آقا بكني .گرگ برف ديده هست نه بارون ديده.
rateup 80
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/18 - 14:41
ع م ريز دانه هم نيست چه برسه به دانه درشت.او فقط حافظ منافع حسينى و باندشه و از طرف همونا هم حمايت ميشه.
rateup 14
 ratedown 55
نيك سرشن / 1400/6/20 - 15:06
در جواب دانه ريزايشون نقل و انتقال هاي چند صد ميليون دلاري فروش خارجي به داخل رو بر عهده داشته.با صراف ها هم همه رفيق بوده و خودش معرفي مي كرده.امكان درشت بودنش زياده.
rateup 68
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/14 - 08:53
به نظرم فرد مذكور بايد از انصاف نيوز شكايت كنه.تهمت سنگينيه براي يك مدير عامل يا سرپرست.البته شايد هم انصاف نيوز بر اساس سندي اون خبر رو منتشر كرده.ولي به هر صورت در صورت صحيح بودن خبر، دولت آقاي رييسي به دو دليل از همين الان زير سوال هست.انتصاب يه دانه درشت براي رييس كميته ستاد انتخاباتي و همچنين مزدي كه گرفته كه انتصابش به عنوان مدير عامل يك شركت خصولتي هست.
rateup 80
 ratedown 3
ناشناس / 1400/6/14 - 08:53
البته اگر پايان خبر" پترونيوز" رو ديده باشيد به نقل از وب سايت يا رسانه "انصاف نيوز" نوشته بود كه يك وب سايت معتبر هست.انصاف نيوز يك رسانه فيك نيوز نيست و در( تمام ) شبكه هاي اجتماعي حضور داره و داري دامنه و حساب هاي معتبر هست.در غير اينصورت دسترسي به اين وب سايت مسدود مي شد.(توي سرچ فيلد گوگل كروم تايپ كنيد "انصاف نيوز")
rateup 83
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/14 - 08:49
١-مهدي يزدانجو(متاهل و صاحب فرزند) ٢-پژمان رضايي(متاهل و صاحب فرزند) ٣-عليرضا سهول زاده(متاهل و صاحب فرزند) ٤-مهندس سهراب قربان(مدير ارشد،متاهل و صاحب فرزند بالغ) ٥-سيد حسن حسيني(متاهل و صاحب فرزند) ٦-اميد حاجب (متاهل) ٧-موسوي(نفر خدمات كه به واسطه اخراجش خود كشي كرد) .شركت بايد هزينه خانواده اش را تا به بلوغ رسيدن فرزندانش تامين نمايد. ٨-جواد نجفي(نفر خدمات كه جهت حضور در مراسم محرم در كربلا فوت شد.شركت بايديا خانواده اش را تامين مالي نمايد با اخوي ايشان را جايگزين وي نمايد تا وي بتواند تامين مالي خانواده برادرش را انجام دهد.
rateup 55
 ratedown 38
عزتمند / 1400/6/20 - 16:09
اين همه نيروى اخراج شده كسي به فكر اين بود كه بعد از مهر خانواده شون از كجا تامين شدن؟!!
rateup 80
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/21 - 13:58
در جواب عزتمنداين تيم تنها چيزي كه بهش مقيد نيستند خانواده هست.طرف تو هلدينگ كار مي كرده ماهي ١٥ تا ٢٠ م. بعدش سر از مهر در اورده با حقوق ١٥٠ ميليوني و بهترين امكانات رفاهي و دفتري و پرواز First .مهم ابقاء و صندلي صندلي هست نه خانواده مردم.
rateup 74
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/14 - 08:48
از زماني كه مديريت حسيني و دار و دسته اش شروع شد يك عده اي كه سابقه طولاني هم در مهر داشتند به نحوي كار خود را از دست دادن كه اكثرا متاهل و صاحب فرزند بودند.اين افراد در صورت تمايل بايد به كار خود برگردانده شوند.چون رييس منابع انساني فردي مجرد و لاابالي بود(مستند) و مشكلات خانواده و فرزند داشتن رو درك نمي كرد.اسامي شرح زير:
rateup 97
 ratedown 2
حق طلب / 1400/6/13 - 16:00
از زماني كه مديريت حسيني و دار و دسته اش شروع شد يك عده اي كه سابقه طولاني هم در مهر داشتند به نحوي كار خود را از دست دادن كه اكثرا متاهل و صاحب فرزند بودند.اين افراد در صورت تمايل بايد به كار خود برگردانده شوند.چون رييس منابع انساني فردي مجرد و لاابالي بود(مستند) و مشكلات خانواده و فرزند داشتن رو درك نمي كرد. ١-مهدي يزدانجو(متاهل و صاحب فرزند) ٢-پژمان رضايي(متاهل و صاحب فرزند) ٣-عليرضا سهول زاده(متاهل و صاحب فرزند) ٤-مهندس سهراب قربان(مدير ارشد،متاهل و صاحب فرزند بالغ) ٥-سيد حسن حسيني(متاهل و صاحب فرزند) ٦-اميد حاجب (متاهل) ٧-موسوي(نفر خدمات كه به واسطه اخراجش خود كشي كرد) .شركت بايد هزينه خانواده اش را تا به بلوغ رسيدن فرزندانش تامين نمايد. ٨-جواد نجفي(نفر خدمات كه جهت حضور در
rateup 89
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/13 - 15:16
كسي از بچه هاي خدمات اطلاعي نداره كه برند يا مارك اون سرويس ظروف آشپزخانه اي كه به دستور ع م و با هماهنگي رييس خدمات و توسط راننده خدمات به كلانتري ن ت برده شد چي بود؟مي خواستم مشابه اش رو براي خونه بگيرم.چون اينها معمولا جنس بد نمي گيرند.
rateup 95
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/17 - 09:27
عجب بمبي انداختي!اگر من جاي ايشون بودم همبن امروز مي رفتم سفارت يكي از كشورهاي آمريكاي لاتين كه ايراني ها كمتر هستند و تا ظهور امام زمان آفتابي نمي شدم.
rateup 86
 ratedown 1
عزتمند / 1400/6/20 - 16:15
اين رييس خدمات ح ن هم اعجوبه ايه در نوع خودش. سر سفره همه هست و فرقي نداره كى سر قدرت باشه. دكونش براهه
rateup 80
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/21 - 13:41
در جواب عزتمند در خصوص ح. ن.اعجوبه و گفتي و بس.پارسال تابستان كه خبر رفتن مقدم به جاي ديگه پچيده بود از يه طرف با منشي مدير عامل فعلي روزانه پيگيري مي كرد كه چه روزي مي خواد كامل شركت رو ترك كنه و با رييسHR و حراست مهموني بگيرند.٥ دقيقه بعدش مدير عامل فعلي بهش زنگ مي زد و درخواست ميگو مي كرد و ايشون هم مي گفت : چشم دكتر و غروب تو بازار كنگان دنبال ميگو بود براش.آخر رياكاري
rateup 62
 ratedown 0
فروهر / 1400/6/21 - 20:08
امثال همين ح. ن. با هندونه گذاشتن زير بغل بعضي مديرها و تعظيم كردن جلوشون بهشون بيشتر از اون چيزي كه بودند بهاء دادند و اونها هم فكر مي كردند واقعا در اون سطح هستن وبدين سان اونها را به اشتباه انداختن و روزگار شركت سياه شد.
rateup 60
 ratedown 0
واسموس / 1400/6/22 - 15:01
ح. ن.: نادرترين گونه روي زمين كه مي تونه با هر پوششي خودش رو استتار كنه.خيلي كميابند.بايد براي بقاء شون تلاش كرد.
rateup 49
 ratedown 0
م م / 1400/6/13 - 14:53
من جاي سوال هست برام كه اين رييس امور قراردادها آقاي ا………. چطور توي بازده زماني يكساله تونست يه واحد توي شهرك غرب بخره.تا اونجايي كه ما اطلاع داريم خريد يه واحد مسكوني معمولي توي اون منطقه با حقوق متوسط به بالا حداقل ٢٠ سال به بالا بايد كار كني وپسند انداز كني تا بتوني صاحب خونه بشي.الله اعلم
rateup 84
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/13 - 14:16
لينك اين كامنت ها رو بفرستيد به كارگردان "گاندو".احتمالا بتونه يه سري جديد تهيه كنه.چون موضوعات هم متنوع و هم تقريبا مرتبط با ژانر سريال هستند.
rateup 80
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/14 - 16:17
اين رو خوب اومدي.چون هويت سهامدار خارجي مجهول هست.
rateup 88
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/12 - 16:40
ببخشيد دوتا سوال برام پيش اومده.ممنون مي شم راهنمايي كنيد.سوال اول حد و مرز مالي دانه ريز و دانه درشت چقدره؟چون خيلي وقت پيش مي گفتن طرف ميليونره والان همه ميليون نر هستند،بعدش گفتند طرف ميلياردره و الان تقريبا همه ميلياردر هستند.سوال دوم الا مثلا كسي كه توي ٦ تا ٧ سال كار كردن ٢ تا ٣ هزار ميليارد پول جمع كرده باشه بايد بهش بگيم ميلياردر يا اسم ديگه اي داره؟ببخشيد من ادبياتم ضعيفه.!
rateup 92
 ratedown 2
مهر ليكس / 1400/6/17 - 09:17
چه داني و پرسي سوالت خطاست،
rateup 72
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/12 - 16:25
شما براي چه حسوديتون مي شه.مگه نمي گن دوست بايد هواي دوستش رو داشته باشه،خب ،دكتر حسيني هم همين كار رو مي كرد.رييس دفتر-دوست،منشي سابق و كارشناس ارشد فعلي خريد-دوست.مدير بازاريابي و فروش دوست،مدير بازرگاني -دوست،مدير برنامه ريزي-دوست، مشاور IT دوست، مدير IT-دوست دوست،ربيس روابط عمومي دختر دوست ،كارشناس امنبت اطلاعات-پسر دوست ،رييس حراست-داماد دوست، رييس خدمات-دوست جديد،رييس منابع انساني-دوست جديد-مدير امور قرادادها-دوست معاون مالي سابق و مدير عامل فعلي. شما مشكل داريد كه نمي تونيد دوست نگه بداريد و پيوند دوستي ايجاد كنيد.شايد يكي بتونه! طبري بيچاره هم همين رو مي گفت و كسي حرفش رو باور نمي كرد.
rateup 81
 ratedown 2
ر م / 1400/6/11 - 11:52
يكي از رسانه هايي كه اغلب خبرهاي حوزه پتروشيمي را منتشر مي كند به نام "پترو نيوز" اخيرا و پس از استعفاي مدير عامل پتروشيمي مهر ،در يك تيتر خبري مدير عامل جديد را "دانه درشت" لقب داده بود.اين موضوعي نيست كه به سادگي ازش گذشت و تامل برانگيز هست.اولا چرا متهم شونده هيچ اقدام قضايي عليه اين رساند انجام نشد..دوما اگر واقعا يك دانه درشت هست چطور در روزهاي آخر كمپين انتخاباتي ١٤٠٠ به عنوان مسوول ستاد انتخاباتي جنوب استان منتصب شد.مگر شعار اصلي اين دولت مبارزه با فساد نبوده
rateup 81
 ratedown 2
ح ف / 1400/6/12 - 14:27
بله.من اون هم اون تيتر رو ديدم و خبر رو خوندم.ولي بي ربط هم نبود.مشخصات فرد مورد نظر به هيچ عنوان با مشخصات فردي كه جناب رييس جمهور به عنوان انتخاب مديران ضد فساد و شايسته براي دولت خود انتخاب كرده سازگار نيست. نيست.كاش اين رسانه بيشتر تشريح مي كرد كه منظور از دانه درشته چيست.
rateup 73
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/12 - 15:47
احتمالا اين موضوع "دانه درشت" بر مي گرده به سمت هاي قبلي ايشان كه مسووليت هاي مالي درشت داشته.مخصوصا در ماهشهر.به هر صورت اگر ايشان اقدام قضايي عليه اين رسانه انجام نده ،اين موضوع " دانه درشت بودن" به عنوان بك واقعيت قلمداد مي گردد و بايد استعفاء دهد.
rateup 81
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/12 - 20:31
همين آقاي دانه درشت از اون سلفش خطرناك تر هست.ولي خودش رو به روشهايي از مخمصه در مي بره.رييسي اصلا در انتخاب اين شخص تحقيق نكرده.بعيد مي بينم اصلا تحقيقي كرده باشه.
rateup 81
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/13 - 12:07
ايشون يه داستاني هم در مورد پرداخت عوارض آلايندگي به سازمان محيط زيست استان بوشهر داره كه يه پرونده براش تشكيل شده بوده.نمي دونم اون يكي رو چطور فيصله اش داد
rateup 78
 ratedown 1
دانوك / 1400/6/10 - 14:53
اخيرا يكي از رسانه ها كه در حوزه پتروشيمي به نام "پترو نيوز" خبررساني مي كند خبري را در كانال تلگرامي خود مبني بر انتصاب يك شخص كه اين رسانه به وي لقب "دانه درشته" داده بود را منتشر كرد.اين خبر به چند دليل سوال برانگيز بود.اول اينكه اگر اين خبر كذب هست چرا فرد مذكور هيچ اقدام و عكس العملي نسبت به اين تهمت و افترا از خود نشان نداد.و اگر واقعيت دارد كه ايشان چطور از فيلتر دولتي كه اولين شعارش مبارزه با فساد هست عبور كرد و در بالاترين سمت يك سازمان قرار گرفت.!به هر صورت نبايد آزادي رسانه اي تا حدي باشد كه به ديگران تهمت زد ويا اينكه اگر واقعيت دارد بايد شفاف سازي كند تا شخص مذكور عزل گردد.
rateup 74
 ratedown 2
ح ن / 1400/6/9 - 00:02
يه عده اي خصومت شخصي دارند كه اين كامنت ها رو در مورد دكتر حسيني مي نوبسند.
rateup 18
 ratedown 74
ناشناس / 1400/6/10 - 08:48
آره درست مي گيد شما! اين خصومت ناشي از نزاع هاي خانوادگي سر موضوع و تقسيم ارث و ميراث و تعيين محدوده ملكي بوده! مرد حسابي پتروشيمي مهر توسط يك عده اي مثل يك نهالي كاشته شد( دوران ساخت و ساز) ،هرس شد(سازماندهي شد)، با كمبودهاي مالي اش و حقوق ناچيزش به دليل بدهي بانكي شركت كنار اومدن و بعد كه به ثمر نشست و ميوه داد به عده اي از سر راه رسيدن و ميوه هاش رو چيدن.
rateup 85
 ratedown 3
ر ج / 1400/6/10 - 15:34
اصلا اينطور نيست.مهندس موسوي هم همين جايگاه رو داشت.زمين تا آسمون با اين شخص فرق مي كرد.
rateup 82
 ratedown 1
ر ج / 1400/6/10 - 15:36
مي تونيد توضيح بديد مثلا چه خصومتي؟
rateup 90
 ratedown 1
ر ج / 1400/6/10 - 15:41
حضور اين شخص به ضرر منافع ملي و سهامدار داخلي و به نفع سهامدار صوري خارجي بود.اگر ٥٠٪؜ اين كامنت ها هم واقعيت داشته باشند ايشان را بايد يك خاءن ناميد.٠
rateup 85
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/8 - 13:57
٩- و بدين سان سرورهاي مهر پايگاهي شد براي هكرها.اينجانب اين موضوع را چند بار گزارش دادم و يقين داشتم يا افرادي غير از پرسنل واحد IT اين ماينرها با داشتن حق دسترسي Admin را نصب كرده اند و يا هكر ها با عبور از فايروال بدون لايسنس دوست مدير عامل به شبكه دسترسي دارند و از برق ، سخت افزار و اينترنت پتروشيمي مهر درآمدزايي مي نمايند.(مستندات در صورت نياز موجود مي باشد)
rateup 77
 ratedown 2
ر م / 1400/6/10 - 22:46
اين هم خبرش توي سايت پخش شده بود.حقيقت را بايد گفت.ولي داستانش رو نمي دونستم.
rateup 79
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/8 - 13:56
٨-پس از ورود حجم عظيمي از Malware و انواع بدافزارهاي ديگر، هكر ها به تعداد زيادي از سرورها دسترسي پيدا كرده و بر روي آنها Miner هاي نرم افزاري ارز ديجيتال نصب كردند.
rateup 79
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/8 - 13:55
٧-در همه اين مكاتبات رييس واحد حراست كه مسووليت اصلي پيگيري اين قضايا را داشت (به دليل ارتباط با افتا و پدافند غير عامل) جدر جريان گذاشته شده بود ولي ايشان هيچ عكس العملي نشان نمي داد.
rateup 89
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/13 - 16:08
رييس حراست اون وقت يه شعبه اي از بازار گناوه رو توي دفتر خود ايجاد كرده بود و دبه دبه قهوه و قهوه سازهاي استاك مي فروخت.به قول مهران مديري "كار مي كرد"
rateup 74
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/14 - 16:26
موقع كشف ويروس استاكسنت در شركت هم دفترش رو تبديل كرده بود به لابراتوار زبان انگليسي و مهمانسرا.شايد اگر اون روزها پيگير اين قضيه مي شد عاملان انتشار استاكسنت در ايران گير مي افتادن.قطعا فرستادن ويروس استاكسنت روي اون موسسه/ شركت آموزشي و تحويل CD به بچه هاي ابزار دقيق حساب شده و جهت خرابكاري بوده.
rateup 69
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/8 - 12:59
٧-در همه اين مكاتبات رييس واحد حراست كه مسووليت اصلي پيگيري اين قضايا را داشت (به دليل ارتباط با افتا و پدافند غير عامل) در جريان گذاشته شده بود ولي ايشان هيچ عكس العملي نشان نمي داد. همه اين هزينه ها و خسارت هاي جانبي كه شركت متحمل شد فقط با تعويض يك قطعه كه ارزش آن فقط ٦ ميليون تومان بود ظرف مدت يك ساعت حل كرد. و اين مخالفت ها باعث Downgrade و نهايتا دسيسه براي اخراج اينجانب شد.
rateup 75
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/8 - 05:48
٦- چند مورد ديگر هم بود كه رسما اينجانب مخالفت كرده بودم -در يك اي-ميل اينجانب قيد كرده بودم كه "اين شركت صاحب ندارد كه شما اين همه ولخرجي مي كنيد." -در اي-ميل دبگري يا واتس آپ و پيرو ولخرجي هاي گزاف در واحد IT اينجانب به بكي از مديران ارشد پيغام داده بودم " اگر خزانه شركت پر شده كمكي به مدارس اطراف و منطقه نماييد". -پيرو جذب بدون مصاحبه شخصي در چارت كارفرما توسط مدير عامل به عنوان " متخصص امنيت اطلاعات" كه پدر ايشان مدير عامل يكي از پتروشيمي اطراف بود جواب داده بودم كه" ايشان الفباي امنيت هم نمي داند".و واقعيت داشت.دانش IT ايشان حدودا ٥% و امنبت شبكه ايشان در حد صفر و هيچ IT نوع Certiticate امنيتي مانند Security+ يا CISSP را نداشت.
rateup 74
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/8 - 05:47
٥-نتيجه عدم وجود لايسنس در اين تجهيزات امنيتي باعث ورود حجم زيادي از Spam و انواع Malwareها به شبكه داخلي شركت شد كه حدودا يك سال و نيم در تنها ابزار رسمي شركت كه اي-ميل بود اخلال ايجاد شد و پس از آن نيز ميلياردها هزينه شد تا آن را به حالت اوليه برگردانند.نام اين پروژه را "زير ساخت " گذاشته بودند.اگر هنوز شك داريد خواهشمندم سوال نماييد از كدام يك از سرويس ها و تجهيزات آقاي آ…..ه كه هزبنه آنها نيز كامل پرداخت شده هم اكنون استفاده مي گردند!!فايروال ها خاموش و بدون استفاده و سرويس ها غير فعال.
rateup 72
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/11 - 15:21
خداييش واقعيت رو مي گه.ما حدود يك سال خيلي عذاب كشيديم به خاطر اين قضيه.اسم آزادخواه سر زبان همه بود.هيچ كسي هم نديدش.فقط اسمش بود.
rateup 91
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/8 - 05:46
٤-موضوع مهم تر فروش دو دستگاه فايروال جونيپر توسط اين شخص به شركت بود كه هر دستگاه حدودا 200 تا 220 ميليون براي شركت هزينه برداشت.اين دستگاه فاقد لايسنس قانوني از سازنده مي بودند و بالطبع فيچرهاي امنيتي آنها غير فعال بود.اينجانب چندين مورد از طريق مديريت خواستار دسترسي به دستگاه(GUI يا CLI) شدم ولي ايشان رمز دستگاهها را در اختيار اينجانب و واحد نمي گذاشت.چون با دسترسي به GUI عدم داشتن لايسنس آشكار مي گشت .و دليل اينكه همكاران از هر ١٠ اي-ميل دريافتي ٨ اي-ميل Spam دريافت مي كردند نيز همين عدم وجود لايسنس بود.
rateup 65
 ratedown 2
ر م / 1400/6/10 - 22:44
اين كه واقعيت انكار ناپذير هست.
rateup 69
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/8 - 05:45
٣-دوست ايشان نرم افزارهاي قفل شكسته و كرك شده سيسكو و مايكروسافت(CUCM و Exchange Srv.) را از اينترنت (سايت هاي داخلي )مجاني دانلود مي كرد و به قيمت دلاري اصل به شركت قالب مي كرد و اينجانب به عنوان سرپرست فني وظيفه داشتم پيگير لايسنس هاي اين نرم افزار ها شوم.و متاسفانه ايشان كه ازحمايت تام مدير عامل برخوردار بود هيچ جوابي به اي-ميل هاي اينجانب نمي داد.همه مديريت در cc يا to اي-ميل هاي من بودند.
rateup 70
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/8 - 05:44
٢-هزينه اين پروژه كاملا غير ضروري و حتي در صورت "ضرورت" و برون سپاري به يك شركت معتبر فقط ٤٠ ميليون تومان بود نه يك ميليارد به بالا.خسارت هاي جانبي اين پروژه و هزينه هاي مربوطه كه حتي نيمه تمام ماند و اگر هزينه كلي خسارت به سرويس اي-ميل شركت و امنيت داده ها را به آن اضافه نماييم خيلي بيشتر از اين مبلغ مي شود……
rateup 72
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/8 - 05:43
همكاراني كه از پشت پرده و واقعيت هاي اخراج من آگاه نبودند و نيستند را در چند كامنت آگاه مي نمايم: ١-اولين برخورد اينجانب با مدير عامل سابق(حسيني) مربوط به يك پروژه صوري بود كه ايشان با يكي از دوستانش به نام آ……ه كه شاغل در شركت ت. ص. بود و علارغم مخالفت هاي چند باره اينجانب بود انجام شد.اين پروژه كه كاملا غير ضروري بود و من در بازده زماني ١١ ساله مسووليت خود در مهر چندين بار شخصا به تنهايي و فقط با ٣٠ ساعت اضافه كاري انجام داده بودم را با مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون تومان(تقريبا) به اتمام رساند……
rateup 75
 ratedown 2
ر م / 1400/6/10 - 22:51
دكتر حسيني از همونجا شروع كرد به خرابكاًري.البته به همونجا هم ختم نشد.مخصوصا رو واحد IT و خدمات كليك كرده بود.واحدهاي فروش و بازرگاني هم كه كاملا در كنترل خودش بود.يه پروژه نرم افزاري هم مي خواست به كمك دوستش به واحد HSE قالب كنه كه موفق نشد.
rateup 79
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/7 - 23:01
اذيت خودتون نكنيد و وقت خودتون رو تلف نكنيد.همونطور كه توي هلدينگ حسيني قسر در رفت با تخلفات محرزش توي اينجا هم آخرش خودتون به اين نتيجه مي رسيد كه چطوري به راحتي قسر در مي ره.خانه از پايبست ويران است.فكر مي كنيد حالا آقاي موجي اومده مي تونه چه كار كنه.از همين حالا يه عده اي خودشون رو چسبوندن بهش تا پستي بگيرن.
rateup 44
 ratedown 22
سهول زاده / 1400/6/7 - 18:22
مشخصات مديران بيمار(تحقيق علمي) مدير انفجاري:اتخاذ تصميم هاي ناگهاني و غير قابل كنترل،عصبانيت غير قابل پيش بيني و تحركات شديد رفتاري را مي توان از مشخصه هاي بارز آنان تلقي كرد. مدير نمايشي: به طور معمول تظاهر به جرات و نوآوري دارند و سعي دارند از طريق دوري از نرم هاي شناخته شده تعجب زيردستان خود را برانگيخته كنند و نظر آنها رو جلب نمايند. مدير واكنشي: تزلزل وبي ثباتي شخصيت مبناي رفتار و هويت اين قبيل مديران را تشكيل مي دهد.در اتخاذ تصميم هاي مدريتي ايجاد موقعيت هاي عاطفي مي كنند. خود قضاوت كنيد كه چه كسي بيمار بوده.
rateup 70
 ratedown 2
ميشل پلاتيني / 1400/6/6 - 23:25
رييس حراست كه فكر مي كنه وظيف واحدش فقط نگهباني هست و اسم اون واحد رو در اصل بايد بزاريد واحد نگهباني.رييس امور انساني هم كه كارش تنظيم قرارداداهاي نيروهايي بود كه دكتر حسيني خودش مستقيم و بدون مصاحبه ، يونيفرم تن كرده و حقوق كيلويي تعيين شده، بود.
rateup 78
 ratedown 2
ميشل پلاتيني / 1400/6/6 - 23:19
استفاده واژه "مترسك" و "دست نشانده" براي روساي منابع انساني و حراست برازنده شون هست.هيچ كدومشون وظايف محوله شون را مطابق با قوانين شركت انجام نداده و نمي دن.
rateup 77
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/5 - 00:25
رييس منابع انساني مهر به دليل قصور و تبعيض در امر جذب و افزايشات حقوق بايد مواخذه و بركنار گردد.اين جايگاه بخ انسان توانمندي و قاطعي نياز داره.
rateup 75
 ratedown 3
سهول زاده / 1400/6/4 - 09:44
دوستاني كه مديريت (دكتر) عزيزشون رو ستايش مي كنند احتمالا داشتن يك مدير كارآمد رو تجربه نكرده باشند.كاش دوران طلايي عسلويه و در شركت هايي مثل هيونداي حضور داشتند تا ابن مقايسه براشون راحت تر مي شد.
rateup 85
 ratedown 4
م ت / 1400/6/3 - 14:16
يه نفر اشاره كرده بود به اشل حقوقي و رييس منابع انساني.يكي رو بايد بزارن تا ماموريت هاي صوري خود رييس منابع انساني و چند نفر ديگه رو كنترل كنه.دارن از رو زمين هلي كوپتر رو تو مريخ هدايت مي كنن.ايشون چه كار داره هر هفته تو ماموريت به تهران به سر مي بره و چه كاري هست كه با ارتباطات امروزي نشه از راه دور انجام بدي.مي دونيد هزينه هر روز ماموريت چند مي شه؟
rateup 80
 ratedown 3
محمد م. / 1400/6/6 - 14:28
اينقدر ار اين سوء مديريت هاي هزينه اي توي پتروشيمي ها مي شه.پتروشيمي كه من كار مي كنم وضعيت مشابهي داره.به دليل عدم نظارت مجموعه بالاسري و يا هلدينگ ها.كاش وزير نفت جديد اين كامنت ها رو مي ديد و يه نظمي مي داد.وزراي كابينه جديد حتي ارسال پيام تبريك و دسته گل را جهت كاهش هزينه و اتلاف وقت منع كرده اند.
rateup 75
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/6 - 14:31
آقاي دكتر مقدم بايد هزينه ها رو كنترل كنه.هزينه هر پرواز بالاي يك ميليون هست.ديروز رييس جمهور دستور داد مديران پروازي ساكن شوند.فكر كنيد كسي كه خانواده اش توي شمال شهر تهران زندكي كردن الان بياد ماهشر ساكن بشه.
rateup 83
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/6 - 17:47
وقتي ماموريت دهنده و رونده و تاييد كننده خودت باشي ,خدمات پرواز رفيق جينگت و تايبده كنند پرداخت هم خودت باشي انتظار داري از اين اتفاقات نيفته.نظارت هم كه نباشه مزيد بر علت مي شه
rateup 92
 ratedown 1
دوست / 1400/6/9 - 12:43
آقاي سهول زاده سلامشما در جستجوي يك دنياي ايده آل هستيد كه افراد مطابق با زحماتشون پرداخت شوند و هر كسي وظيفه خودش را توي هر شرايطي انجام بده.اون دنياي ايده آل در ابن كشور پيدا نخواهيد كرد.قطعا اگر رييس اون دو واحد مثل شما رفتار كرده بودند به سرنوشت شما دچار مي شدند.اين جمله خود شما بوده:Shape In Or Ship Outيا خودت رو وفق بده يا بزن به چاكبه نظر من تمومش كني بهتره.
rateup 10
 ratedown 60
سهول زاده / 1400/6/9 - 15:25
جواب دوست:با كمال احترام متاسفانه همينطور برخورد كرديم كه كشور به اين روز افتاد.خبرهاي همين رسانه و رسانه ميز نفت رو روزانه دنبال كنيد تا حقايق براتون روشن بشه.ميلياردها دلار خسارت و عدم النفع و زمين سوخته اي كه تحويل آقاي رييسي شد.به دليل سوء مديريت وزير و برخي از افراد زير مجموعه اش.
rateup 71
 ratedown 1
ناشناس / 1400/6/3 - 14:10
وقتي اسم ريبس منابع انساني مي آرن هر كس نديده باشد اش فكر مي كنه يه مرد جا افتاده هست كه حاضره براي كارمندان هر كاري مفيدي انجام بده.نمي دونن كه چه ترسو و بزدلي هست .
rateup 84
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/6 - 14:12
راست گفتي!اون كسي كه اون پايين نوشته مترسك بي جا نگفته.هيچ اختياري از خودش نداره.تمام امور انساني بر اساس همون دو تا فايل اكسلي مي چرخه كه مشاورين تايلندي HR در سالهاي اول راه اندازي تهيه و تحويل دادن.سيستم تايم شيت و ساير امور هم توسط اون بيچاره اميد حاجب تهيه شد كه همين رييس منابع انساني باعث از دست دادن كارش شد.
rateup 80
 ratedown 2
ناشناس / 1400/6/1 - 22:37
راستي يه طرحي هم بود كه دكتر حسيني چو انداخته بود و حتي براش هم هزينه شده بود به نام Revamp پتروشيمي مهر.اجراش كرد؟
rateup 68
 ratedown 2
رضا زنجانیه / 1400/6/1 - 08:41
علی جان سهول زاده من کاری با نوع جذب نیرو ندارم و کیفیت نفرات جذب شده چون قبلا و در زمان مهندس موسوی و قربان هم داشتیم همچین مواردی یه جا در مورد یک خانمی صحبت کردید که جذب آزمایشگاه شده اتفاقا یکی از با ادب ترین و کارآمد ترین نفرات آزمایشگاه هستن در مورد وضعیت آی تی اگر منصفانه بگم در زمان حضور شما خیلی مشکلات که تا چند ماه قبل داشتیم را نداشتیم یه مورد هم تو کامنت قبل جا نشد و خیلی ها اشاره کرده بودند که رکورد تولید ربطی به مدیریت ندارد اتفاقا دارد خیلی دور نیست به علت عدم تامین خوراک مجبور می‌شدیم در روز دو تا سه بار ظرفیت تولید را کم و زیاد کنیم خوراک نمی‌دادند بهمون ولی از زمان تغییر مدیریت چنین موردی پیش نیامده
rateup 3
 ratedown 71
سهول زاده / 1400/6/3 - 00:59
اينجانب در مورد مشكلات اشتغال براي بومي ها در منطقه پارس جنوبي صحبت كردم.شما و بعضي افراد در مورد عدالت صحبت كرديد كه از ديدگاه من واقعيت ندارد.قصد بي احترامي به كسي نداشتم.ايشان را مي شناسم و خانم محترمي هست.به عنوان مثال بدون ذكر اسم شخصي يك مورد را عنوان كردم.
rateup 69
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/3 - 01:27
آهنگ Money از گروه Pink Floyd رو با توجمه فارسي گوش كن تا متوجه شي كه پول چه كارا مي تونه بكنه.
rateup 74
 ratedown 3
ناشناس / 1400/5/31 - 21:17
ایراد شما عزیزان اینکه تمام مسائل ار دیدگاه و ذهن خودتان بررسی می کنید و نتیجه گیری می کنید دکتر عملکرد خوبی داشت و در گنار مهندس وفایی تیم خوبی بودند ولی مسائلی پیش امد که نتوانستند ادامه بدهند . ایشان هر تصمیمی م خواستند بگیرند منفعت پرسنل در نظر می گرفت . بیشتر کارمندان پیمانکار در دوره ایشان رسمی شدند . زمان بگذره یک سال بعد میگید چه دوران خوبی بود
rateup 17
 ratedown 87
م م / 1400/6/1 - 07:32
منظور از خيلي ها چند نفر هست؟لطفا فقط تعداد!چون كساني كه دوروبرم مي بينم و مستحق هم بودن هنوز تو چارت پيمانكار هستن.
rateup 98
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/6/1 - 14:33
اگر منفعت پرسنل(حقوق و پاداش ها) رو اضافه نكرده بود الان به جاي ٢٣٣ كامنت ٢٣٣٣٣ كامنت اينجا بود.
rateup 79
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/3 - 01:16
‎بهترين عملكرد دكتر عزيزتون اين بود كه همون تهران مي موند و سايت نمي اومد.چون حضور دايم اش به دليل عدم كنترل گفتار و رفتارش، باعث تنش در سازمان مي شد.آنكه خوابش بهتر از بيداري است آن چنان بد زندگاني مرده به.مهندس وفايي را به چند دليل قبول دارم.
rateup 75
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/31 - 21:16
من فکر نمی کنم خیلی از شما ها مهندس شهبازی را بشناسید ولی لازم عرض کنم ایشان خیلی از مشکلات تدارکات و فروش حل کردند. زمانی که گره هایی در کار صورت می گرفت با توانمدی باز می گردند و کار ها را آسان می کردند و کار با ایشان بسیار لذت بخش می باشد. و برای کارمندانشان تمام تلاششان را جهت رفاه اکار می برند . تمام روزهای کرونا را در شرکت بی وقفه حضور داشتند . این ها واقعیت که در شخصیت ایشان وحود دارد. مطمئن باشید اگر ایشان نبودند ما در این دوسال با کمبود مواد دچار می شدیم . فرایند خرید را تسریع بخشیدند .
rateup 16
 ratedown 77
ناشناس / 1400/6/1 - 08:19
ولي خودمونيم حالا عجب غزلي در وصف خودت نوشتي آقاي بازرگاني
rateup 83
 ratedown 2
رضا زنجانیه / 1400/5/31 - 20:56
با سلام اولین نکته اینکه کسانی که مطلب مینویسن جرات داشته باشند و با نام واقعی خودشون حرف بزنن چون حرفی که میزنی اگر جرات نداری نزن دوما با توجه به سابقه کاریم تو این شرکت، مدیرعامل های مختلفی سرکار اومده از مهندس محمودیان تا همین آخر دکتر حسینی قصد تخریب کسی رو ندارم ولی دکتر حسینی یکی از بهترین مدیرانی بود که در این مدت دیدم نه به لحاظ بحث مالی و پاداش بلکه بخاطر شخصیتی که داشت و شخصیتی که به شرکت مهر داد. بی انصاف هست کسی ازپرسنل پتروشیمی مهر ،کامنت در تخریب دکتر حسینی میزاره مخصوصا نفرات پیمانکار یک نمونه، بیمه تکمیلی درمان که قبلا چطور بود و در این مدت چطور شده و هزاران مورد دیگر شاید بخاطر این حرفا عده ای منو چاپلوس خطاب کنند ولی این اعتقاد منه و حرف بقیه اصلا مهم نیست امیدوار
rateup 2
 ratedown 74
سهول زاده / 1400/6/1 - 01:27
مشكل اول شما اينه كه فقط طرف روشن ماه رو مي بينيد.ماه يه طرف تاريكي هم داره.شما به واسطه كارتون از اتفاقات دور و برتون مطلع نيستيد.
rateup 95
 ratedown 1
سهول زاده / 1400/6/1 - 01:39
جهت اطلاع جنابعالي به عرض مي رسانم حقوق كل پرسنل واحد IT كه من سرپرستش بودم به ٦٠ ميليون در ماه نمي رسيد.الان همون حقوق با افزايش برخي نفرات بي خاصيت و با احتساب مزايا شده ٤٠٠ ميليون ولي اين سوال رو شما آقاي زنجانيه جواب بديد:وضع IT بهتر شد يا بدتر؟حداقل تا ٣ ماه پيش.
rateup 91
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/1 - 13:41
شما كه اولين نفري بوديد كه نسبت به اختلاف و تبعيض در افزايش حقوق ها در دوره حسيني اعتراض كرديد و تا مرز اخطار و اخراج رفتيد.حالا چطور شد كه آدم خوبي شد!تو به خدا از اين حرف ها نزنيد.هنوز يكسال نشده كه.احتمالا نصيب شما هم شده.نه عزبزم.همون پوله و افزايش حقوق بعدي حسيني رو آدم خوبي كرد.
rateup 87
 ratedown 0
ناشناس / 1400/6/2 - 10:27
آقاي محترم، شما كه اولين نفري بوديد كه نسبت به اختلاف و تبعيض در افزايش حقوق ها در دوره حسيني اعتراض كرديد و تا مرز اخطار و اخراج رفتيد.حالا چطور شد كه آدم خوبي شد!تو به خدا از اين حرف ها نزنيد.هنوز يكسال نشده كه.احتمالا نصيب شما هم شده.نه عزبزم.همون پوله و افزايش حقوق بعدي حسيني رو آدم خوبي كرد.
rateup 61
 ratedown 1
كاظمي / 1400/5/31 - 14:27
تو آرياساسول هم ما همچين وضعيت حقوق هايي رو داريم ولي افراد شايستگي اون حقوق ها رو دارند و پس از سالها به اين حقوق ها رسيدند. ولي مدير عامل غرب فرهيخته شما واقعا كارنامه فجيعي داره.مدير عامل ما در عين حال كه آدم درستي هست توجه خاصي به محيط زيست منطقه و مسووليت هاي اجتماعي داره.بزرگترين پارك طبيعي رو توي نايبند بنا گذاشته.براي روستاهاي اطراف مدرسه و سالن ورزشي و فرهنگي ساخته.آقاي وفايي هم قبلا كه بود خيلي خوب بود.هم براي پرسنل و هم براي منطقه.
rateup 76
 ratedown 3
ناشناس / 1400/5/31 - 09:39
يه نفر اون پايين اشاره كرده بود به خريد ٣ دستگاه هيونداي سانتافه.متاسفانه توضيحات تكميلي رو نداده بود.اختلاف قيمت خريد هر خودرو خريداري شده با قيمت بازار مثبت ٢٠٠ ميليون تومان بود.((علی برکت الله)).
rateup 85
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/31 - 07:37
برید یک سر به سیج بزنید ببینید آقایون جهت حق مشاوره ای الکی در سازمان با توجه به حقوق 70 الی 100 میلیون تمونشون برای خودشون در هر ماه 20 الی 50 میلیون حق مشاوره رد می کن آقای بازرگانی مهندس شهبازی چه مشاوره ای و یا گره ای از شرکت باز می کنه که با توجه به حقوق بالای که دریافت می کنه باید 50 میلیون مشاوره بگیره واقعا چه گلی به سر سازمان تا حالا زده
rateup 93
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/31 - 10:41
بله متاسفانه.يكي از مفت خواران اين شركت همين آقاست.اين شركت ١٢ سال مدير بازرگاني و همچنين پستي توي چارت سازماني نداشت.پس چطور اين شركت كار مي كرده؟؟
rateup 88
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/31 - 10:44
نحوه استخدامش از زبون خودش:از تجارت صنعت اخراج شدم .توي يه رستوران مدير بودم .حسيني بهم زنگ زد و گفت د………س كجايي؟بيا مدير بازرگاني من شو.مطلب نوشته شده ٩٩٪؜ واقعيت هست.
rateup 84
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/31 - 13:11
مجلسي هاي بيچاره دارن تو ير خودشون مي زنن و فكر مي كنم ٢٥ ميليون حقوق نجومي هست.در جريان نيستند كه يه شخص بدون هيچ گونه راندمان كاري داره ٨٠ ميليون حقوق مي گيره و يه مدير عامل تو خونه خودش نشسته بود و داشت ٢٥٠٠ دلار كرايه خونه مي گرفت.
rateup 86
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/31 - 14:09
مگه شركت اشل حقوقي نداشته كه حقوق همه كارمندان بر اساس اون تنظيم مي شده.اين شخص كه سرجمع ٣ سال سابقه كاري بيشتر نداشته.پس نقش رييس منابع انساني توي اين انتصابات سفارشي /كيلويي و حقوق هاي گتره اي چي بوده؟يعني ايشون هم ماهي ٦٠ ميليون حقوق مفت مي گرفته و مي گيره.قابل توجه اونهايي كه دم از عزت و گسترش عدالت در دوره حسيني مي زنن.
rateup 85
 ratedown 2
ناشناس / 1400/5/31 - 15:34
اىن حق مشاوره رو جهت تداركات كارخانه نان نيكان حسيني مي گرفته.براشون يونيفرم تهيه مي كرده.سازماندهي شون مي كرده.فقط حق زحماتش رو از پتروشيمي مهر مي گرفته.مشكلي داره مگه؟به هر صورت هر كاري يه مزدي داره.
rateup 81
 ratedown 2
ن ز / 1400/5/31 - 07:34
مشکلات شرکت مربوط به سهامدار 60 درصدی که شنیدم آقا یا خانم جهان پور که از اختلاس گر های دور های قبل و با شرکت های که در خارج ثبت و تاسیس کرده به عنوان سهامدار وارد شده . آقای اوجی و تیمش باید اول این هولدینگ درست کنند و بعد سهامدار 60 دزصدی تا شرکت زمین نخوره
rateup 85
 ratedown 0
ناشناس / 1400/5/31 - 10:49
دقيقا صحيح مي فرماييد.مگر امكانش هست شخص و يا گروهب توي يكي از مهمترين صنايع كشور كه نبض اقتصادي كشور سرمايه گزاري كنند تحت پوشش يه شركت خارجي و هويت شون گمنام باشه.همه شركت هاي پتروشيمي تاريخ و مكان برگزاري مجمع شون رو از قبل اعلام مي كنن كه اكثرا هم ايران هست.پتروشيمي مهر چراغ خاموشي و توي يه كشور ثالث تا سهامداران گمنام ديده نشن.
rateup 84
 ratedown 0
ناشناس / 1400/5/31 - 07:30
تمام این مشکلات مربوط به دکتر حسینی نیست دکتر فقط یک نفر از بستگانش وارد سیستم کرد و هیچ وقت هم حمایتش نکرد و اغلب نیرو ها تحمیلی بودن مثل سبزکار ، سرداری .... و استقبال مدیران واحد برای حفظ صندلیشون
rateup 21
 ratedown 60
ناشناس / 1400/5/31 - 10:54
اينجا موضوع نفر مهم نيست.تو فرهنگ ما ايراني ها "انتظار داشتن از ديگري" وجود داره و حضور برادر خانم اش مورد بحث نيست.موضوع مهم اين همه افراد بي تجربه در پست هاي كليدي سازمان كه خودش يه رانت ايجاد كرده.مدير بازرگاني(دوست)،مدير بازاريابي و فروش(دوست) ،مدير برنامه ريزي (دوست).اين انتصابات نشون دهنده قصد و انگيزه طرف بوده.نبض شركت.
rateup 87
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/30 - 11:10
تيم نظارت مخصوصا آقاي اسلامي اگر مي خوان دقيقا متوجه بشن كه افزايش حقوق پرسنل در طول مديريت حسيني چقدر ناعادلانه و تبعيض وارانه بوده مي تونن ليست حقوق چند ماه قبل از حضور حسيني را با حقوق دو ماه قبل از استعفاي ايشان را مقايسه كنند.براي بعضي ها تا ٤ برابر رقم خورده.
rateup 94
 ratedown 2
ناشناس / 1400/5/30 - 15:22
درست مي گه ديگه.يه عده اي حقوق شون چند برابر شده.براي چي نمي خوايد واقعيت رو بپذيريد!
rateup 85
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/30 - 15:24
شايد فكر كنيد سطحي نگري شده ولي همين افزايش حقوق هاي مهر باعث به هم ريختن و اعتصابات كاويان شد.چند سال هم مهر خودش رو با آرياساسول مقايسه مي كرد.
rateup 84
 ratedown 2
Ok / 1400/5/29 - 19:23
واقعا انصاف نیست که نیروهای فنی بعداز۱۲سال کارکردن هنوزبین آنها واسطه باشد پیمانکاری راحذف کنید
rateup 90
 ratedown 1
واقع بين / 1400/5/29 - 14:32
منظورت از انسانيت اينه كه يه شخصي مثل مهندس قربان كه ١٢ سال توي اين شركت در پوزيشن هاي مختلف زحمت كشيد رو با يه نامه برگردوند هلدينگ و حتي يه جشن خداحافظي جهت احترام هم براش نگرفتن.ولي براي اين ژن خوب (حسيني) كه مشخص نيست به چه دليل بركنارش كردن اون مهموني مفصل و تشريفاتي مي گيريد.معني انسانيت رو نمي دوني درست عزيز.
rateup 79
 ratedown 12
ناشناس / 1400/5/30 - 11:27
براي آقاي حسن حسيني مدير سابق امور انساني نيز همينطور شد.چهارشنبه از عسلويه رفت تهران و پنجشنبه نامه اش رو زدن.نهايت بي احترامي در فرهنگ ما ايراني ها.اونوق اون آقا درباره عزت بخشيدن صحبت مي كنه.نابود بشه اون عزتي كه حسيني به ارمغان آورده.
rateup 87
 ratedown 3
ناشناس / 1400/5/29 - 14:25
اگر مهندس وفايي كنار حسيني نبود توي يك ماه اول همه چيز به هم ريخته بود.مديريت صبر و حوصله و تجربه و تدبير و …. مي خواد كه هيچ كدومش حسيني نداشت.
rateup 82
 ratedown 2
ناشناس / 1400/5/29 - 12:25
مگر حدود اختيارات تصويب بودجه هاي خارج از مصوبه هيءت مديره چقدر بوده كه ايشان هر مبلغي را خودسرانه تاييد مي كرد. اين به وضوح ثابت مي كنه كه يا هيءت مديره با ايشان توي هر مصوبه اي همراه بوده يا اينكه خود از سهامداران ٪؜٦٠ هست كه اختيار تام را داشته.در هر دو صورت انحراف و تخلف بوده.
rateup 92
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/29 - 12:24
براي اينكه مطمن بشيد كه آقاي حسيني چقدر از قوانين مالي و بودجه اي شركت انحراف داشته يا پيروي كرده كافيه يه نگاهي به آيين نامه كميسيون معاملات بيندازيد.سقف معاملات بزرگ شركت چقدر اعلام شده و چند بار اجرا شده.مگر خريدهاي بالاي يك مبلغ خاص نبايد از طريق مناقصه عمومي تهيه مي شدند!چند بار اجرا شده؟
rateup 92
 ratedown 2
ناشناس / 1400/5/28 - 07:02
صحبتی درباره نوشته های بالا که یقینا کارمندان شرکت زحمت آن را کشیده اند وضعیت استخدامی در پتروشیمی مهر به استثنای گروه اولی که با آزمون کتبی و مصاحبه در سال 85 و دوره کارآموزی جذب شرکت شده اند پس از آن بیشتر بر پایه سفارش و زدوبند بوده که به شرح ذیل می باشد. الف- نیروهای پتروشیمی گلپایگان با سفارش و خواسته آقای محمودیان مدیرعامل زمان پروژه ب- نیروهای آقای قربان که از ورود ایشان در سال 87 با سمت معاونت مدیرعامل آغاز و تا پایان دوره حضورشان در بهمن 97 با سمت مدیرعامل ادامه داشت که بیش از 50 نفر هستند . (اگر نیاز هست تا با نام و نسبت خانوادگی در لیست بعدی منتشر گردد) ج- نیروهای آقای نخعی که از حضور ایشان در سال 88 آغاز و هنوز هم ادامه دارد که بیش از 50 نفر هستند و البته استخدام نفرات د
rateup 57
 ratedown 44
ناشناس / 1400/5/29 - 12:45
اشتباه مي كنيد.شما فكر مي كنيد هر كسي از استان فارس اومده تو شركت با مهندس قربان نسبتي داره.منصف باشيد.
rateup 79
 ratedown 8
ناشناس / 1400/5/29 - 15:55
متن كامل نيست.ادامه را توي يه كامنت ديگه بفرستيد تا صحت و سقم گفته هاي شما رو تاييد يا انكار كنم.
rateup 32
 ratedown 9
واقع بين / 1400/5/29 - 19:12
يه حرفي بزن كه با منطق جور در بياد.آيا تعداد كل شاغلين پتروشيمي مهر از استان فارس به ٥٠ نفر مي رسه؟كه همه رو نسبت مي دين به مهندس قربان.چقدر به خاطر يه شخصي كه سوابق اش در شركت هاي قبلي اش مشخصه داريد به افراد بي گناه تهمت مي زنيد!
rateup 74
 ratedown 16
ناشناس / 1400/5/30 - 11:47
گروه بندي تون صحيحه ولي تعداد صحيح نيست
rateup 63
 ratedown 7
ناشناس / 1400/5/28 - 07:01
صحبتی درباره نوشته های بالا که یقینا کارمندان شرکت زحمت آن را کشیده اند وضعیت استخدامی در پتروشیمی مهر به استثنای گروه اولی که با آزمون کتبی و مصاحبه در سال 85 و دوره کارآموزی جذب شرکت شده اند پس از آن بیشتر بر پایه سفارش و زدوبند بوده که به شرح ذیل می باشد. الف- نیروهای پتروشیمی گلپایگان با سفارش و خواسته آقای محمودیان مدیرعامل زمان پروژه ب- نیروهای آقای قربان که از ورود ایشان در سال 87 با سمت معاونت مدیرعامل آغاز و تا پایان دوره حضورشان در بهمن 97 با سمت مدیرعامل ادامه داشت که بیش از 50 نفر هستند . (اگر نیاز هست تا با نام و نسبت خانوادگی در لیست بعدی منتشر گردد) ج- نیروهای آقای نخعی که از حضور ایشان در سال 88 آغاز و هنوز هم ادامه دارد که بیش از 50 نفر هستند و البته استخدام نفرات د
rateup 38
 ratedown 50
ناشناس / 1400/5/27 - 12:24
و همچنين اگر دكتر مقدم واقعا دنباله رو سياست هاي تدوين شده آقاي رييسي هستند بايد از پرسنل در قبال پولي كه مي گيرند براي شركت خدمت كنند.كارمندي كه روزانه براي ١٠ يا ١٢ ساعت حقوق مي گيره بايد حداقل ٨٠٪؜ راندمان كاري داشته باشه.اين شركت در همه زمينه ها خيلي جاي پيشرفت داره.
rateup 82
 ratedown 5
عدالت خواه / 1400/5/29 - 11:33
اين يك واقعيت هست.تعداد زيادي از پرسنل مهر فقط صبح مي آن و عصر مي رن و پايان ماه هم ٣٠ ميليون حقوق مي گيرن.اونوقت يه پرستار توي اين وضعيت كرونايي كه نفس اش به نيمه رسيده ١٠ ميليون حقوق مي گيره!
rateup 91
 ratedown 3
ناشناس / 1400/5/30 - 15:28
و يه عده اي هم كه اينقدر كار رو سرشون ريخته كه نمي تونن نفس بكشن.
rateup 38
 ratedown 5
ناشناس / 1400/5/27 - 12:14
دكتر مقدم اگر مي خواد يه آرامش و اعتمادي رو به مهر برگردونه بايد نفراتي كه بدون مصاحبه و گزينش وارد چارت شدند را راهي كنه و دوباره مصاحبه برگزار كنه.در غير اينصورت اين موضوع تبعيض در چارت سازماني و حقوق پرسنل كه هم اكنون در در درون خيلي ها نهفته هست هيچ وقت از بين نمي ره.ايشان نماينده ستاد آقاي رييسي بودند و رييسي اولين برخورد را از نزديكانش شروع كرد.
rateup 88
 ratedown 2
رضوي / 1400/5/29 - 11:24
اون نفرات سنسورهاي حسيني توي مهر هستن.درسته كه حسيني جسمش توي مهر نيست ولي حضورش بيشتر از قبل هست.به واسطه همون سنسورها.
rateup 93
 ratedown 3
حميد / 1400/5/27 - 09:12
چرا كسي اين موضوع رو پيگيري نكرد كه چرا و چگونه رييس امور قراردادها توي جزيره كيش واحدي رو اجاره كرده و قراردادي رو منعقد كرد كه فقط خودش مي تونه توش بره.اين واحد قرار بود مثل واحد قبلي(ساختمان ديپلمات )طبق برنامه ريزي واحد خدمات براي همه كارمنداني باشه كه با خانواده به جزيره كيش مي رن. ذهن منفي من داره مي گه كه يه كاسه اي زير نيم كاسه بوده واون واحد متعلق به يكي از همه اعضاي مديريت يا خودش و اطرافيانش هست.مگر ايشون حقوق نخونده كه نتونه يه قراردادي رو درست تنظيم كنه!فكر كرديد ما يابو هستيم!
rateup 93
 ratedown 2
آرش / 1400/5/26 - 22:21
باسلام اگر کسی انصاف و عدالت سرش بشه میدونه که دکتر حسینی از بهترین مدیران دوره کاری شرکت بوده ,اتفاقا عدالت اداری در زمان ایشان محقق شد ,اگر کسی با ایشان کار کرده و خلاف اینو بگه از خدا به دوره ,,,,انسانیتش رو زیر پا گذاشته ,,,
rateup 15
 ratedown 78
ناشناس / 1400/5/29 - 11:09
مثلا پسر يكي ار اعضاي هيءت مديره با مدرك مهندسي صنايع با صفر سال سابقه كاري گذاشته رييس واحد Civil.منظورتون اينه؟تو اصلا خدا رو مي شناسي؟
rateup 87
 ratedown 4
رميدسيور / 1400/5/29 - 11:20
خيلي خنده داره!دكتر حسيني كه تا قبل از ظهر در دفترش رو رو خودش قفل كرده بود و تو بورس فعاليت مي كرد.اون هم با پول شركت. ٣٠ ميلياردتومان با بالا.حالا شما به من بگو سودش كجا مي رفت؟
rateup 87
 ratedown 5
راستين / 1400/5/29 - 11:39
يا اينكه از اين نيروهاي جديد هستي و مديريت چاتريك ،نيوات و مهندس قربان رو نديده بودي يا چون كار و حقوق كيلويي بهت رسيده داري اين جملات رو مي نويسي.حسيني كه همش گرفتار ثبت شركت هاي صوري و مديريت اون كارخونه اش بود.شهبازي هم تداركچي اش بود با امكانات شركت.
rateup 85
 ratedown 3
ناشناس / 1400/5/29 - 14:11
انسانيت رو چطور براي خودت تفسير كردي؟اينكه يك نفر ماهيانه معادل ١٠٠ پرستار كادر درمان حقوق مي گرفت و برآيند مديريتش اين كامنت هايي هست كه اينجا نوشته شده!لطفا توضيح بديد كه چند تا درخت كاشت كه به ثمر نشست!جنابعالي انسانيت رو تك بعدي تفسير كردي و اون بعد هم پول بوده.
rateup 83
 ratedown 3
فايزر / 1400/5/26 - 17:58
نخبه ،اينجا كه كامنت گذاشتن به قول خودت اكونت نمي خواد.يعني سطح سوادت تا اين حد پايينه.
rateup 47
 ratedown 1
حق پرست / 1400/5/26 - 12:48
هر كدام از كامنت ها كه فكر مي كنيد كذب هستند رو عنوان كنيد تا اون شخص توضيحات تكميلي را اراءه كنه.
rateup 62
 ratedown 6
جمالي / 1400/5/26 - 11:15
مهم نيست اكونت ها فيك هستند يا خير.مهم اينه كه كامنت ها همه واقعيت هستند.
rateup 61
 ratedown 2
شاهد / 1400/5/25 - 11:23
سابقه نداشته پتروشيمى مهر ٢٤ ام حقوق بده مديريت از چى ترسيده كه يك هفته زودتر به بهانه كرونا حقوقا رو داده؟
rateup 58
 ratedown 8
ناشناس / 1400/5/26 - 20:21
بانک ها تعطیله. دیگه چرا مزخرف میگی؟ بده زودتر دادن؟
rateup 6
 ratedown 9
ناشناس / 1400/5/26 - 20:21
بانک ها تعطیله. دیگه چرا مزخرف میگی؟ بده زودتر دادن؟
rateup 6
 ratedown 10
گره گشا / 1400/5/25 - 08:43
همكاران و سايرين خواهش مي كنم با توجه به اينكه ايشون از شركت رفته ديگه اين موضوع رو كش ندين.من هم موافقم كه سوء مديريت بوده و يه عده اي منتفع و متنعم شدن و در حق يه عده اي ظلم شده.ولي بهتره اين موضوع ادامه پيدا نكنه.حق هر كسي رو خورده تو دنيا پس مي ده و اگر تخلفي هم داشته كه سازمان مربوطه رسيدگي مي كنه. وقت خودتون رو بيهوده هدر نديد و به چيزهاي مثبت فكر كنيد.
rateup 7
 ratedown 74
ناشناس / 1400/5/26 - 10:08
مشكل اين كشور افرادي مثل شماست كه همه نوع تخلفي جلو خودتون مي بينيد و زبون باز نمي كنيد.بعدش استوري هاتون همش در مورد بي عدالتي وفساد هست.بايد مشت اينها باز بشه تا كشور توي اين مقطع كه به زمين سوخته اي تبديل شده نجات پيدا كنه.
rateup 72
 ratedown 4
رضا / 1400/5/26 - 10:15
كش نمي ديم.خواسته ما اينه كه اين افراد بي تجربه و بدون سابقه كاري كه بدون مصاحبه و بدون طي كردن مراحل جذب نيرو كه از زمان مديريت حسيني وارد شركت شدن تشريف ببرن و اگر نيرو نيازه مصاحبه عادلانه برگزار بشه.به نظرتون خواسته زيادي هست؟
rateup 78
 ratedown 4
ر / 1400/5/26 - 11:09
فيك خودتي.بزاريد حسابرسي سازمان بازرسي تموم بشه اونوقت بهتون ثابت مي شه كه اين كامنت ها واقعيت بوده يا خير.
rateup 73
 ratedown 4
ناشناس / 1400/5/24 - 10:43
جناب بازرگاني اولا عزت بخشيدن به پول پاشي نيست.ثانيا قبلا اين همه نخبه انتصاب نشده بودند كه نياز به اين همه كولر باشه.ثالثا مديريت اكثرا تشريف مي بردن سايت جهت حل مشكلات.در نتيجه دفتر تهران اكثرا خلوت و آرام بود و نياز به اين همه سرمايش نداشت.
rateup 83
 ratedown 6
ناشناس / 1400/5/26 - 01:54
اگر کسی حتی یه هفته هم توی پتروشیمی مهر کار کرده باشه متوجه میشه که این حرفها علیه دکتر حسینی تماما دروغ هست و با اکانت های فیک نوشته شده
rateup 12
 ratedown 79
رضا / 1400/5/26 - 10:33
خير اصلا اين طور نيست.واقعيت چيز ديگه اي هست.به قول شما (دكتر) حسيني كاري كرده كه كسي جرات حرف زدن در مورد مسايل رو نداره.و در گوشي صحبت مي كنند.ناگفته ها زياد دارن.شما احتمالا از كساني هستيد كه در دايره امن ايشون قرار داريد و قطعا هم همينطوره.
rateup 85
 ratedown 4
ناشناس / 1400/5/24 - 10:21
حسيني مثل Covid-19 بود.مسري و كشنده.مسري به اين لحاظ كه ذات پليد خودش رو تو و بيرون شركت خيلي سريع منتشر كرد و خيلي ها رو آلوده كرد.كشنده به اين لحاظ كه هر نفري كه سيستم ايمني ضعيفي داشت و پشتوانه اي نداشت رو از راه برمي داشت. موجودي با ظاهري انسان و دروني مملو از انگيزه هاي شيطاني. هر كسي اين رو باور نداره مي تونه حسيني رو ببره پيش يه روانكاو.
rateup 85
 ratedown 7
ناشناس / 1400/5/24 - 08:53
رئیس اداری و مالی نقش مترسک دارند مثل بقیه مدبران واحد ها هر کار وفایی و دکتر بخوان برای حف صندلیشون انجام میدن اصلا ریس اداری جرات بحث نداره که چرا به فلانی این پست میدید چرا فلان حقوق رو چه عملکردی میدید
rateup 99
 ratedown 2
ناشناس / 1400/5/24 - 10:03
گل گفتي
rateup 93
 ratedown 2
م. ف. / 1400/5/24 - 10:05
اگر رييس اداري اين كار رو مي كرد كه الان باغ شاه توت و ويلا اطراف شيراز نداشت.
rateup 99
 ratedown 1
حق پرست / 1400/5/25 - 09:59
البته خداييش قضاوت كنيم مدير مالي هيچ نقشي توي تعيين حقوق نداره.اون واحد امور انساني هست كه بر اساس مدارك تحصيليو سوالق كاري مرتبط و غير مرتبط بايد تعيين حقوق كنه.
rateup 76
 ratedown 9
ج. س / 1400/5/24 - 08:44
اصلا معلوم هست اين واحدهاي جديد كه به عنوان دفتر پتروشيمي مهر تو ولنجك رهن كردن مال كي هست؟خيلي مشكوك مي زنه.
rateup 94
 ratedown 4
ناشناس / 1400/5/24 - 08:43
اون مدیرت فرایندهای مسخره که با دکتر افضل آبادی راه انداخت اون بازی چی شد ؟ مشکلات شرکت حل شد ؟یا فقط می خواست نفراتش بندازه تو سازمان یک پول خوب بده به خانم و بی سر صدا هم ردش کرد رفت . اولین قدم برای مدیریت جدید پاک سازی این خانم آقا های که انداخته تو دفتر
rateup 92
 ratedown 0
ناشناس / 1400/5/24 - 10:23
اون فقط يكي از ده ها پروژه صوري حسيني بود.فكر كرده بود مردم احمق تشريف دارن.
rateup 80
 ratedown 0
ناشناس / 1400/5/24 - 11:01
اون كه رقمي نداشت.پروژه هاي صوري و درشت تري هم هست كه هنوز ادامه دارند.هي مي رفت جلو عطشش بيشتر مي شد.
rateup 86
 ratedown 0
ن ز / 1400/5/24 - 08:39
اکر مدیر غامل جدید ادم درستی باشه باید پست های کیلویی و نفراتی که همین طوری وارد سازمان شدند اخراج کنه خصوصا دفتر تهرانی ها رو که نه سوادی دارند نه سابقی اون مدیر های واحدی هم که برای حفظ صندلیشون هر ننگی قبول می کنن احراج کنه . آقای مهتدس اسلامی که حالا داره سوابق این پرونده ها چک می کنه باید یک نگاهی به این پست ها بندازه
rateup 90
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/24 - 10:03
اين كار رو نمي كنه چون صندلي خودش رو از دست مي ده
rateup 90
 ratedown 2
مجيد / 1400/5/23 - 18:09
حسيني دو تا كار بزرگ انجام داد كه قابل تحسينه: ١-يه عده اي از دوستانش كه بايد ٢٠ سال كار مي كردن و فربه مي شدن رو يكساله فربه كرد. ٢-يه تعداد اندكي هم كه خود فربه بودن رو فربه تر كرد.
rateup 100
 ratedown 2
راستگو / 1400/5/23 - 09:18
ولي بعد از اون همه هزينه يه باره چند ماه قبل از استغفايش همه رو جا گذاشت و چراغ خاموشي رفت توي شمال شهر يه چند طبقه اجاره كرد كه اونجا همه ميلياردها هزينه كرد و دفتر رو منتقل كرد اونجا. شمايي كه داري از عملكرد ايشون دفاع مي كني به نظر شما اين همه هزينه منطقي بوده يا اصلا روش فكر شده بوده با نتيجه تصميمات احساسي ناشي از بي تجربگي و ناخردي و عدم وجود هيءت مديره اي قاطع جهت جلوگيري از پول پاشي و حفظ منافع دو طرف سهامدار بوده؟ جواب بديد لطفا!
rateup 97
 ratedown 3
بازرگانی / 1400/5/23 - 14:52
دکتر به پتروشیمی مهر بزرگی عزت بخشید . یادتون رفته تو دفتر تهران کولر نداشتید داشتید . از گرما نمی تونستید کار کنید . دکتر که اومد کولر گازی نصب کرد و تهویه هوا ... واقعا چرا مدیر های سابق که دم ازشون می زدید این کار نمی کردن چن اونها فکر خودشون بودن ولی دکتر ارزش می داد به کارمنداش
rateup 20
 ratedown 75
راستگو / 1400/5/23 - 09:09
چقدر توي اين بازده زماني كه ايشون مدير عامل بود توي دفتر تهران خيابان وزراء هزينه شد.فقط چيزي حدود ١ ميليارد تومان با احتساب مبلمان و اون سيستم هاي كنترلي مثل پرده و غيره كه مي خواست ژست مدرنيته به خودش بده هزينه دكوراسيون دفتر خودش شد كه همه در آتش سوزي از بين رفت و براي مرمت اش همين مقدار هزينه كردن.كه البته صداش هم در نياوردن.و چقدر هزينه تغييرات پارتيشن ها و كابل كشي و رنگ آميزي و سيستم هاي خنك كننده و تابلوي برق با آمپراژ بالا شد.
rateup 88
 ratedown 4
ناشناس / 1400/5/22 - 08:33
مدير عامل سابق و مدير بازرگاني يه برنامه شوم ديگه هم داشتن كه عملي نشد.مي خواستن چند هكتار زمين رو توي شمال بخرن(با پول شركت) و بفروشند به كارمندان(با وام شركت).يكي نبود به اين نخبه ها بگه كارمندي كن توي عسلويه كار مي كنه و ساكنه و سالي يه بار مي ره شمال ،زمين و ملك يا خونه براي چي شه!هدف چيز ديگه اي بود.
rateup 97
 ratedown 4
آرش / 1400/5/21 - 22:18
واجا و ساس مي رن دنبال تخلفات دهياري كه كل بودجه سالانه اش به ٥٠٠ ميليون تومان نمي رسه.بابا بيايد هلدينگ خليج فارس رو دريابيد كه شده لانه فساد.
rateup 102
 ratedown 2
پرهام / 1400/5/21 - 16:23
مهندس اوجي وزير محترم نفت توي صنعت پتروشيمي اولين جايي كه بايد سروسامون بده همين هلدينگ خليج فارس هست.تغييرات بنيادين نياز داره.
rateup 120
 ratedown 1
مدعى العموم / 1400/5/21 - 16:22
مثلث حسينى وفايى مقدم يعنى مثلث زر و زور و تزوير.حسينى رفته كنار تا آبها از آسياب بيافته، بازيگردان اصلى حسينى است مقدم و وفايى تأمين كننده منافع و مجرى اوامر او هستند.
rateup 125
 ratedown 5
ناشناس / 1400/5/21 - 19:30
دمت گرم رفيقهر كي هستي خوب آناليز مي كني.
rateup 101
 ratedown 6
ن.ش / 1400/5/21 - 08:54
من که خودم تو هولدینگ هستم برام سوال اختلاف بین دو سهامدار در پتروشیمی مهر بر سر چیه ؟آبا واقعا شرکت ایتالیایی وجود داره با اینها همون اختلاس گر ها هستند که اون ور آب هستند با روکش ایتالیایی و اگر سهامدار واقعی بودن جلو خیلی ار چیز ها رو می گرفتن . شرکت تایلندی ریز حساب هاشو چک می کرد باید دید واقعا سهامدار 60 درصدر کیه ؟ حسینی وفتی دید حامیش یعنی زنگنه رفت ، استغفا داد .
rateup 131
 ratedown 2
ناشناس / 1400/5/21 - 14:08
ايتاليايي كجا بود؟همون سطر سوم ات درسته،
rateup 128
 ratedown 2
ب. م / 1400/5/21 - 14:11
حسيني خودش يكي از سهامداران ٦٠٪؜ هست.
rateup 124
 ratedown 6
ناشناس / 1400/5/21 - 14:23
هلدينگي ها همه داستان رو مي دونن ولي از ترس ربيعي دهان رو باز نمي كنن.
rateup 124
 ratedown 0
م. ل. / 1400/5/21 - 15:46
حسيني بعد از داستانش تو هلدبنگ انتظار داشتيم ديگه آفتابي نشه.بعد از مدت كوتاهي در كمال ناباوري ديديم سر از مهر در اورده.ژنرال خوب براش تدارك مي ديد.ربيعي هم كه از ترس ژنرال زيپ كرده بود.
rateup 135
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/22 - 08:25
حواب يه سطر مونده به آخرت:سيد فرانچسكو حسيني
rateup 78
 ratedown 0
ناشناس / 1400/5/22 - 08:25
حواب يه سطر مونده به آخرت:سيد فرانچسكو حسيني
rateup 87
 ratedown 2
سهول زاده / 1400/5/19 - 11:05
mproving Human Resource Management خانواده اي رو مي شناسم در فاصله ٦٠ كيليومتري سايت پتروشيمي مهر كه پدري صياد ومادري خانه دار شد.پدر خانه پس از سالها كار مشقت آميز در دريابه دليل ديسك كمر خانه نشين و ويلچيرنشين شد و مادر جهت گذران زندگي و تحصيل فرزندان به گوجه چيني و خارك چيني روي آورد تا دو پسرش تونستن مدرك مهندسي شيمي را بگيرند.پس از سالها تلاش فعلا يكي شون به عنوان نگهبان در فاز-١٣ استخدام شده و ديگري بيكار. اونوقت شما با چراغ سبز مدير عامل خانم رعنايي را سوار بر هواپيما كرده و مستقيم در چارت كارفرما در آزمايشگاه استخدام كرديد.و اين هم عدالتي كه ازش دم مي زنيد.
rateup 83
 ratedown 8
رسول / 1400/5/20 - 13:50
البته خداوند جاي حق نشست و اون مدير اداره كار و اشتغال كه باعث ضايع كردن حق صدها بومي شده بود از كار بركنار شد.
rateup 82
 ratedown 3
جعفر / 1400/5/20 - 18:17
مدير اداره كار و اشتغال كه از خودتون بوده!
rateup 45
 ratedown 17
رضا م. / 1400/5/20 - 18:20
بايد اخراجش مي كردن نه عزل.
rateup 71
 ratedown 1
ط. ع / 1400/5/21 - 14:14
اين اولين مدير اداره كار و اشتغالي نيست كه بركنار مي شه.چون نظارتي رو كارشون نيست براي هر نامه اداره كار كلي پول مي گيرند.قبلا هم ي. ا. به همين دليل عزل شده بود.
rateup 77
 ratedown 1
ناشناس / 1400/5/21 - 14:16
بله.مدير اداره كار بوشهري بود ولي فاسد كه مثل اون تو سرتاسر كشور پيدا مي شه.
rateup 72
 ratedown 2
نامي / 1400/5/19 - 10:42
وقتي آدم اين حجم از كامنت هاي ضد و نقيض رو مي بينه متوجه مي شه يه سيستم اداري، مديريتي مريض بوده و هيچ همكاري و همدلي بين همكاران وجود نداشته.مدير عامل هم نگاه بلند مدت به مديريت و نحوه مديريتش نداشته.اميدوارم مدير عامل جديد بتونه اين سيستم رو اصلاح كنه كه بعيد مي بينم در كوتاه مدت بتونه انجام بده.
rateup 87
 ratedown 6
س.ی / 1400/5/18 - 13:55
من نمی دونم چرا شما می گید عملکرد دکتر حسینی خوب نبوده اکر انصاف داشته باید می بینید که ایشان در همه زمینه ها در دوره مدیریتشون رکورد زدند . بالا ترین مقدار تولید و فروش . بالاترین مزایا – بالاترین مسائل رفاهی پاداش های مختلف و خدمات رفاهیی برای کارکنان – تازه در همین ماه رکورد بالاترین فروش داشتیم . اگر ضعیف بود پس این امار چیه در حالی که شرایط تحریم داشتیم و تو این شرایط نگذاشتیم توقف ایجاد بشه و به کمبود مواد دچار بشیم و حتی به سایر مجتمع ها قرض می دادیم ولی در دوره قربان آمار عملکرد ایشان خوب نشون نمی ده و تولید افتضاح بوده .البته شنیدم ایشان فکر مسافرت به خارج بوده . پس ناشکر نباشید و قدر دان آقای دکتر حسینی و تیمشان باشید .
rateup 15
 ratedown 95
ناشناس / 1400/5/18 - 15:04
گذر زمان ثابت خواهد كرد كه چه تيشه اي به ريشه تون خورده!مقطعي مي شه همه چيز را عادي و عالي جلوه داد.مخصوصا وقتي موضوع دعوي پتروشيمي جم دوباره به جريان بيفته.مدير عامل محبوب تون در شركت هاي قبلي هم همچين ركوردهايي داشته ولي پس از رفتنش اقفتضاحش در اومده.
rateup 101
 ratedown 4
مرتضي / 1400/5/18 - 15:13
پتروشيمي مهر هميشه تحريم بود (يا نبود) و هميشه پاداش ركورد ساليانه رو داشت.امكانات رفاهي شما؟منطورتون اون واحد آپارتماني توي جزيره كيش، ويلاي شمال و قراداد با رستوران ها جهت حضور خانواده ها،حذف بليط هاي خانوادگي و غيره....اينها را كه همه كنسل كردن و به حقوق تون اضافه كردن.و شما فكر مي كنيد به حقوق تون اضافه شده.ساده نباشيد.
rateup 103
 ratedown 7
رضا / 1400/5/18 - 15:16
مهندس قربان يه وطن دوست بود.اهل خارج زندگي كردن نبود.اين رو از مدير عانل محبوبتون سوال بگيريد كه توي به ماه اول حضوش اقامت كاناداش رو اخذ كرد.
rateup 72
 ratedown 34
نامي / 1400/5/19 - 10:46
همه اونهايي كه عنوان نموديد و اكثرا واقعيت نداشت بايد صرف بدهي هاي انباشته پتروشيمي جم مي شد.نه هزينه تراشي هاي چند صد ميلياردي مانند جابجايي دفتر تهران.
rateup 72
 ratedown 11
حق پرست / 1400/5/22 - 11:05
تعريف عملكرد رو اصلا مي دونيد؟
rateup 31
 ratedown 8
پرسنل / 1400/5/18 - 07:23
ان شاالله دکتر مقدم همه این مشکلات بر طرف می کنه و بر همه امور خصوصا مالی اشراف دارند .
rateup 16
 ratedown 79
بازرگانی / 1400/5/17 - 16:48
پتروشیمی کاویان ببینید اعنصاب کردن به خاطر حقوق ولی تو پتروشیمی مهر شما جلوجلو حقوق تون واریز می شد و پاداش زودتر دریافت می کردید
rateup 6
 ratedown 100
ناشناس / 1400/5/18 - 08:53
اين سياستي بوده كه از بدو راه اندازي پتروشيمي مهر بنا شده يوده.حتي يه KPI براي پرداخت به موقع حقوق تعريف شده بود كه اگر يك يا دو روز حقوق ديرتر پرداخت مي شد اون KPI ضريب منفي مي گرفت و يه پوينت منفي براي واحد امور انساني بود.لطفا به حساب حسيني و خودتون نزاريد.
rateup 105