نفت / شناسه خبر: 40571 / تاریخ انتشار : 1400/2/20 08:18
|

بررسی پشت پرده یک تغییر مدیریتی در پتروشیمی/ مدیرعامل کیان چرا تغییر کرد؟

تغییر مدیریت در پتروشیمی کیان آنهم در سکوت خبری در چهارشنبه هفته گذشته باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی نسبت به این تغییرات و البته تاکید بر نگاه غیرکارشناسانه سهامداران عمده این پتروشیمی شده است.

نفتی ها /تغییر مدیریت در پتروشیمی کیان  آنهم در سکوت خبری در چهارشنبه هفته گذشته باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی نسبت به این تغییرات و البته تاکید بر نگاه غیرکارشناسانه سهامداران عمده این پتروشیمی شده است. حدس و گمان‌هایی که بیشتر احتمال اختلاف یکی از سهامداران عمده این شرکت با مدیرعامل وقت آن را تشدید بخشیده است. تا جاییکه پیش از این نیز شایعاتی در خصوص اختلاف این سهامدار عمده با مدیرعامل وقت این شرکت در سمت‌های دیگری چون مدیریت هلدینگ انرژی سپهر و مدیریت پتروشیمی مارون مطرح بوده است.
 دراین بین کارشناسان از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این پروژه و رسیدن آن به مرحله خرید تجهیزات می‌گویند؛ اگرچه دراین بین سایه تغییرات گسترده ناشی از تغییر مدیریتی در غدیر نیز براین پتروشیمی نیز سایه انداخته است. چراکه از زمان روی کارآمدن مدیریت جدید در غدیر، بسیاری از تغییرات مدیریتی درزیرمجموعه های این شرکت با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

حال اگرچه به نظر می‌رسد روند تغییرات مدیریتی در زیرمجموعه غدیر همچنان ادامه خواهد یافت و هنوز معلوم نیست کدام متخصص دیگری قراراست قربانی بعدی این تغییرات باشد؟
بنابراین گزارش، طرح پتروشیمی کیان بزرگ‌ترین طرح منطقه عسلویه است که حدود  هفت سال پیش در فاز ۲ منطقه عسلویه و در سه قواره زمین به وسعت  ۹۰  هکتار آغاز شد. ۶۰ درصد سهام این شرکت متعلق به  گسترش نفت و گاز پارسیان و ۴۰درصد آن متعلق به  پتروفرهنگ  از زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان است./دانیال قربانی

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40571

کلیدواژه

پتروشیمی کیان

مدیرعامل کیان

هلدینگ انرژی سپهر

مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
ابوذر / 1400/8/5 - 14:02
پتروشیمی ها و خصوصا امثال این پتروشیمی از تحریم داخلی در ضرر و زیان است و آقایان دنبال زد و بند و کمک به دلالان خارجی هستند
rateup 3
 ratedown 0
Reza / 1400/7/28 - 18:32
فسادها در پتروشیمی کیان همچنان ادامه دارد. آیا وظیفه رسانه نیست که چشم بینای مردم و صنعتگران باشد؟ در 9 سالی که این پروژه روی زمین رفته ده ها پروژه پیش رفته است همه دلیل و بهانه را در یک کلمه پول و سرمایه خلاصه نکنیم. صاحبان این پلنت بی پول نبوده و نیستند. زوم کنید تا خط سیر فساد و خصوصا فساد مالی و حضور دلالان برای خروج ارز را ببینید.
rateup 7
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها