نفت / شناسه خبر: 38609 / تاریخ انتشار : 1399/4/9 08:33
|

پرونده فساد اقتصادی دیگر در پتروشیمی در راه است؟/ رونمائی از بابک زنجانی پتروشیمی به زودی

خبر می‌رسد که احتمالا به زودی دست یکی از اختلاس‌گران بزرگ فعال در این صنعت رو خواهد شد که این امر می‌تواند بابک زنجانی نفت را در صنعت پتروشیمی تداعی کند.

نفتی ها /اینبار پس از حاشیه های زیاد ناشی از ظهور مفسدان اقتصادی فعال در صنعت پتروشیمی و بررسی پرونده های مختلف مفسدان در بخش‌های مختلف این صنعت که بزرگترین آن پرونده بازرگانی پتروشیمی است اینبار خبر می‌رسد که احتمالا به زودی دست یکی از اختلاس‌گران بزرگ فعال در این صنعت رو خواهد شد که این امر می‌تواند بابک زنجانی نفت را در صنعت پتروشیمی تداعی کند.

بنابرشنیده ها این پرونده که با هوشیاری نهادهای نظارتی در حال حاضر در حال پیگیری است به زودی پس از بررسی‌های لازم اطلاع رسانی خواهد شد. اما ظاهرا بنابر شنیده‌ها این پرونده مربوط به یکی از بزرگترین شرکت‌های مطرح در صنعت پتروشیمی و تبادلات غیرقانونی یکی از مدیران فعال در آن می‌باشد. این مدیر که اغلب مواقع در خارج از کشور به سر می‌برد این روزها باید پاسخگوی اتفاق‌هایی باشد که مدت‌هاست در لابه لای تحریم و بهانه‌های ناشی از آن گم شده است.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/38609

کلیدواژه

صنعت پتروشیمی

صنعت پتروشیمی ایران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها