نفت / شناسه خبر: 189347 / تاریخ انتشار : 1403/1/19 10:01
|

پروژه پتروالفین فن‌آوران تامین مالی می شود

اجرای پروژه‌های توسعه ای را در دستور کار داریم و از ابتدای سال آینده تامین مالی پروژه عظیم پتروالفین فن‌آوران انجام می شود تا بعد از سال‌ها توقف این پروژه به مرحله اجرایی نزدیک شود.

نفتی ها /به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران ، در جریان بازدید دکتر بابک افقهی روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ از این مجتمع  به همراه مدیر عامل شستا جناب آقای نوروزی ، در خصوص پروژه پتروالفین فن آوران افزود با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ و تا امروز ۲۰ میلیون دلار داخلی‌سازی بدون ریسک در مجموعه‌های پتروشیمی تاپیکو اجرا شده است، ادامه داد: در موضوع افزایش ارزآوری و توسعه صادرات نیز آماده هستیم باتوجه به سیاست ها و نگاه دولت ارزآوری خود را توسعه دهیم.

وی همچنین درمورد برنامه‌ها و پروژه‌های آتی تاپیکو در صنعت پتروشیمی گفت: اجرای پروژه‌های توسعه ای را در دستور کار داریم و از ابتدای سال آینده تامین مالی پروژه عظیم پتروالفین فن‌آوران انجام می شود تا بعد از سال‌ها توقف این پروژه به مرحله اجرایی نزدیک شود.

مدیرعامل تاپیکو ادامه داد: پروژه دیگر که فاز عملیاتی آن آغاز شده است جذب گازهای دی اکسیدکربن در مجتمع فن‌آوران است که هم از بُعد زیست محیطی اهمیت دارد و هم از بعد افزایش تولید؛ چرا که با جذب ۱۶۰ هزار تن گاز دی اکسید کربن، ۷۰ هزار تن به ظرفیت تولید متانول افزوده می شود.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189347

کلیدواژه

پتروالفین فن‌آوران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها