نفت / شناسه خبر: 189327 / تاریخ انتشار : 1403/1/16 23:53
|

چرا «میراشرفی» کاندیدای مرد ایرانی‌ساز 1402 صنعت پتروشیمی شد؟ پول‌ساز ترین واحد پتروشیمی «تبریز» ایرانی‌ شد

پس از تحریم فروش قطعات و ارائه خدمات از سوی شرکت معتبر ایتالیایی، با قبول ریسک «نورالله میراشرفی» مدیرعامل پتروشیمی «تبریز» و همت کارکنان این پتروشیمی ریشه‌دار، تجهیزات کلیدی...

نفتی ها /پس از تحریم فروش قطعات و ارائه خدمات از سوی شرکت معتبر ایتالیایی، با قبول ریسک «نورالله میراشرفی» مدیرعامل پتروشیمی «تبریز» و همت کارکنان این پتروشیمی ریشه‌دار، تجهیزات کلیدی کمپرسور اصلی خط تولید «پلی‌اتیلن» این پتروشیمی ایرانی‌ساز شد.

پس از تحریم فروش قطعات و ارائه خدمات از سوی شرکت معتبر ایتالیایی، با قبول ریسک «نورالله میراشرفی» مدیرعامل پتروشیمی «تبریز» و همت کارکنان این پتروشیمی ریشه‌دار، تجهیزات کلیدی کمپرسور اصلی خط تولید «پلی‌اتیلن» این پتروشیمی ایرانی‌ساز شد.

با ایرانی‌سازی تجهیزات حساس این واحد «کمپرسور» از سوی کارکنان پتروشیمی «تبریز» در کنار کاهش هزینه های تولید، فروکش کردن ریسک تولید به دلیل واردات تجهیزات ایتالیایی، صرفه‌جویی ارزی، زمینه سال‌ها ریخت و پاش «اتیلن» در این واحد به پایان رسید و امکان بازیابی سالانه هزاران تن از این خوراک مادر صنعت پتروشیمی فراهم شد.

از سوی هیات داوران «انرژی نیوز»، نورالله میراشرفی» مدیرعامل پتروشیمی «تبریز» به دلیل قبول ریسک ایرانی‌سازی تجهیزات واحد «پلی‌اتیلن» که یکی از درآمدزاترین واحدهای این پتروشیمی بوده به‌عنوان کاندیدای مرد ایرانی‌ساز صنعت پتروشیمی در سال 1402 معرفی شده است.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189327

کلیدواژه

پتروشیمی تبریز

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها