نفت / شناسه خبر: 159128 / تاریخ انتشار : 1402/12/21 16:26
|

اهدای ۱٠٠ سری جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی توسط فولاد اکسین

در آستانه ماه مبارک رمضان و طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، ۱۰۰ سری جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

نفتی ها /در آستانه ماه مبارک رمضان و طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، ۱۰۰ سری جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی با حضور کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، مصطفی اسکندری، رئیس هیئت مدیره، محمدحسین مرادی، عضو هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت به همراه تعداد زیادی از مردم و زوج‌های جوان استان برگزار شد.

این جهیزیه‌ها شامل ۲٠ قلم انواع لوازم اصلی خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش، سرویس قابلمه و قاشق و چنگال بوده که از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد اکسین تهیه و تدارک دیده شده است.

این اقدام در ادامه برنامه‌های محرومیت‌زدایی شرکت فولاد اکسین خوزستان و در راستای اجرایی کردن دستورات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است.

در حاشیه این مراسم آیت‌الله صدیقی، امام جمعه تهران بیان کرد: صداقت، تفاهم در زندگی، ساده زیستی، حفظ کرامت یکدیگر، احترام و محبت‌ورزی و توجه به همسر در کلیه مراحل زندگی از توصیه‌های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر است.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها و سازمان‌‎های مختلف با الگوبرداری از این اقدام شایسته شرکت فولاد اکسین خوزستان، در راستای تسهیل شرایط ازدواج جوان‌ها گام بردارند.

امام جمعه تهران عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر تسهیل شرایط ازدواج جوانان تاکید داشته اند؛ بنابراین شرکت فولاد اکسین خوزستان با اهدای جهیزیه کامل به ۱٠٠ زوج جوان در راستای فرامین ایشان حرکت کرده است.

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال با حمایت هلدینگ صبا انرژی علاوه‌ بر رشد تولید و تحقق سود دو برابری، موفق شدیم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد اکسین اقدامات مناسبی برای مردم خوزستان انجام داده است که از جمله می‌توان به کمک برای تامین دو هزار تن ورق فولاد پل عنافچه در شهرستان ملاثانی، تامین چهار هزار بسته معیشتی، تامین دو هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند، برپایی موکب در ایام اربعین و اکنون نیز اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: اهدای این جهیزیه برای افراد مستحق و نیازمند است و در تلاشیم در کنار رشد تولید، در حوزه اشتغال و رفع محرومیت در استان خوزستان به فعالیت‌های خود ادامه دهیم.

محمدی یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با هلدینگ صبا انرژی قصد داریم این فعالیت‌ها را برای سال آینده به دو برابر افزایش دهیم و در بحث اشتغال نیز با اجرای طرح‌های جدید، اقدامات خوبی انجام دهیم.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/159128

کلیدواژه

فولاد اکسین

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها