نفت / شناسه خبر: 148955 / تاریخ انتشار : 1402/11/30 10:51
|

افزایش تولید با عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، گفت: اجرای راهبرد عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی سبب افزایش تولید، ایجاد امنیت و آرامش در بازار شده است.

نفتی ها /به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد علمی صنعتی (CDIE) اظهار کرد: حمایت از تولید داخل و رونق فعالیت‌های واحدهای تولیدی در حوزه صنایع پایین‌دستی از راهبردهای مهم شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سیزدهم است.

وی یادآور شد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزون بر تأمین مواد اولیه و خوراک مورد نیاز صنایع پایین‌دستی و تکمیلی که در امسال رشدی خیره‌کننده داشته، با اجرای راهبرد عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی سبب افزایش تولید، ایجاد امنیت و آرامش در بازار شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: همگرایی و همکاری میان شرکت‌های فعال در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی سبب یکپارچگی و ثبات بازار می‌شود و شرکت‌ها نباید سودای واسطه‌گری داشته باشند.

شاهمیرزایی با اشاره به ضرورت ایجاد نوآوری و پژوهش در حوزه صنایع پایین‌دستی کشور، افزود: خوشبختانه با همکاری و تلاش‌های شرکت‌ها و صنایع در تأمین نیازهای فناورانه خود از داخل، شاهد خودکفایی کشور در حوزه دانش‌فنی هستیم.

وی ادامه داد: باید زمینه توسعه متوازن و تکمیل زنجیره ارزش از سوی صنایع پتروشیمی مورد توجه قرار گیرد تا با تنوع تولید گریدهای جدید نیاز بخش‌های مختلف صنایع پایین‌دستی تأمین شود.

نخستین رویداد صنعتی - علمی «CDIE۲۰۲۴» از ۲۶ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مشارکت سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و نیز فعالان حوزه شوینده و محصولات آرایشی و بهداشتی برگزار می‌شود

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/148955

کلیدواژه

محصولات پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها