نفت / شناسه خبر: 138689 / تاریخ انتشار : 1402/10/3 09:45
|

۱۵ زندانی بندر ماهشهر با کمک ۱میلیاردی پتروشیمی مارون آزاد شدند

در این برنامه دورهمی که با تدبیر دادستان بندر ماهشهر، رئیس زندان و همت مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار گردید ، مددجویان در یک فضای صمیمی با خانواده خود دیدار...

نفتی ها /در این برنامه دورهمی که با تدبیر دادستان بندر ماهشهر، رئیس زندان و همت مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار گردید ، مددجویان در یک فضای صمیمی با خانواده خود دیدار و به صرف شیرینی و شام از آنها پذیرایی شد.

آئین شب یلدا ویژه خانواده زندانیان بندر ماهشهر با حضور دادستان ، رئیس زندان ، مدیرعامل انجمن از خانواده زندانیان و جمعی از کارکنان در محل اداره زندان بندر ماهشهر برگزار شد.

در این برنامه دورهمی که با تدبیر دادستان ، رئیس زندان و همت مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار گردید ، مددجویان در یک فضای صمیمی با خانواده خود دیدار و به صرف شیرینی و شام از آنها پذیرایی شد.
محمدی دادستان بندر ماهشهر در حاشیه برگزاری این برنامه گفت این دورهمی در راستای تحکیم بنیاد خانواده و تلطیف روحیات مددجویان و خانواده آنان صورت گرفت و به همین مناسبت انجمن حمایت از خانواده زندانیان با مشارکت پتروشیمی مارون به چهارصد خانواده تحت پوشش این انجمن مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه اهداء نمودند

ایشان در ادامه افزودند :در همین راستا و در قالب مسئولیت های اجتماعی به همت مدیرعامل جهادی پتروشیمی مارون مبلغ ۱۰میلیارد ریال جهت آزادی ۱۵ مددجوی جرائم غیر عمد این زندان پرداخت گردید که به زودی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگردند خواهند گشت.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138689

کلیدواژه

مارون

پتروشیمی مارون

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها