نفت / شناسه خبر: 138648 / تاریخ انتشار : 1402/10/27 12:10
|

توزیع ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق پربارش

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ کمبودی درتوزیع سوخت زمستانی کشور وجود ندارد و در۳ روز گذشته ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی به‌صورت ویژه در مناطق پربارش کشور توزیع شده است.

نفتی ها /به نقل از وزارت نفت، جعفر سالاری‌نسب در این‌باره توضیح داد: افزون بر سوخت ذخیره‌سازی‌شده در تابستان، تنها در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه با توجه به برودت هوای کشور و افزایش بارش‌ها در بسیاری از نقاط، ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق شمال و شمال غرب کشور شامل اردبیل، میاندوآب، آذربایجان شرقی، کردستان، ارومیه، گیلان، زنجان، همدان، کرمانشاه و چالوس به‌صورت ویژه توزیع شده است.

وی تأکید کرد: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی شامل نفت سفید و نفت‌گاز، امسال نیز مانند سال‌های گذشته با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، از مردادماه در فروشندگی‌های روستایی سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریورماه تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد: فرآورده‌های نفتی برخی مناطق کشور که با کاهش دمای هوا و بارش‌های بیشتری روبه‌رو بودند، با وجود برف گیر بودن جاده‌ها و حمل‌ونقل سخت نفتکش‌ها به نحو احسن تأمین شده است.

سالاری‌نسب با تأکید بر کامل بودن مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت در همه مناطق به‌ویژه مناطق سردسیر کشور گفت: خوشبختانه با وجود کاهش محسوس دما در روزهای گذشته به مشکلی برنخوردیم و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت وجود ندارد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138648

کلیدواژه

فرآورده نفتی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها