نفت / شناسه خبر: 138569 / تاریخ انتشار : 1402/10/18 15:53
|

آقای نماینده برای تاوان خواهی دیر نیست!

چندی قبل نماینده مردم فیروزآباد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نفت، اظهار کرد: جناب آقای اوجی در وزارتخانه شما چه خبر است که هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نمی شود...

نفتی ها /فائزه پناهی؛ چندی قبل نماینده مردم فیروزآباد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نفت، اظهار کرد: جناب آقای اوجی در وزارتخانه شما چه خبر است که هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نمی شود و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در شهرستان های فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین رها شده است.
فروردین در ادامه افزود: ۲۷ حلقه چاه در منطقه قیر و کارزین فعال است اما عایدی منطقه ای که ۵ درصد گاز کشور را تامین می کند چیزی جز بی عدالتی و محرومیت نیست و اشتغال جوانان در منطقه شاخص های اسفباری دارد.
نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس خاطرنشان کرد: چرا باید فراشبند نقطه هدف محرومیت استان باشد، منطقه ای که این همه منابع گازی در دل خود جای داده است از سوی وزارت نفت رها شده است.
این نماینده اما در ادامه داستان را جدی‌تر نمود و در پایان تاکید کرد: جناب آقای اوجی بدانید شما تاوان این بی توجهی به مردم فیروزآباد، قیر و کارزین را به زودی خواهید داد!
سوال اما اینجاست که این اقای نماینده تا الان کجا بوده تا بخواهد برای  احقاق حق مردم حوزه انتخابیه اش  وزیر نفت  را تهدید کند؟ جز این  که این موضوع را به ذهن‌ها متواتر کند که شاید با نزدیک شدن به انتخابات مجلس سعی در بازارگرمی دارد، همانطور که این روزها شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از نمایندگان تازه به فکر مردم حوزه‌های انتخابیه‌ خود افتاده‌اند وحالا این روزها مجلس شورای اسلامی شده محفل انواع تذکرها  و پیگیری‌ها از دولت و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ...

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138569

کلیدواژه

نماینده مردم فیروزآباد

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها