نفت / شناسه خبر: 138345 / تاریخ انتشار : 1402/9/29 15:59
|

تحقق درآمد پتروشیمی ارومیه در آبان ماه

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی ارومیه در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بوده است که این میزان نسبت ...

نفتی ها /میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی ارومیه در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بوده است که این میزان نسبت به مهرماه با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده است.

شرکت پتروشیمی ارومیه با سرمایه ثبت‌شده ۲۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۹۰۴ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتشره منتهی به آبان ماه از تحقق درآمد ۴۸/۷ میلیارد تومانی خود خبر داده است.
  میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی ارومیه در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بوده است که این میزان نسبت به مهرماه با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده که درآمد تجمیعی آن نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد را محقق ساخته است. گفتنی است فروش صادراتی این شرکت نسبت به مهرماه بیش از ۶ میلیارد تومان افزایش‌یافته که ۱۵ درصد سبد درآمدی آبان ماه را شامل می شود.
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی ارومیه از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه به ثبت رسانده مربوط به «سولفات پتاسیم» با ۲۷ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان است که برابر با ۵۷ درصد از درآمد ماهانه بوده و بعد از آن سولفات آمونیوم با ۱۷ میلیارد تومان (۹/۵ میلیارد تومان فروش داخلی و ۷/۵ میلیارد تومان فروش خارجی) قرار دارد.
با روند رو به رشد تولید و فروش میزان فروش شرکت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در مقایسه با شش ماهه اول سال قبل به دو برابر افزایش یافته و سود شش ماهه اول سال جاری به حدود سه برابر سود شش ماهه اول سال گذشته بالغ گردیده است.

 
 
 
 
 
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138345

کلیدواژه

پتروشیمی ارومیه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها