نفت / شناسه خبر: 137811 / تاریخ انتشار : 1402/8/11 08:52
|

پشت پرده ۲ بار استعفای مدیرعامل پتروپالایش کنگان چیست؟/ شایعه یا واقعیت!؟

حضور مشروط آقای مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان از زیرمجموعه های هلدینگ اهداف آنهم برای دومین بار طی سه ماه گذشته شایعات زیادی را بوجود آورده که ...

نفتی ها /حضور مشروط آقای مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان از زیرمجموعه های هلدینگ اهداف آنهم برای دومین بار طی سه ماه گذشته شایعات زیادی را بوجود آورده که بسیاری از این شایعات با توجه به اسناد موجود در "نفتی‌ها"و ابهامات موجود در خصوص آنها قابل تامل است و قابل پیگیری توسط نهادهای نظارتی است!
بنابرشایعات، تغییرمدیریت در شرکت آلای مهستان برای آقای مدیرعامل خوشایند نبوده و همین امر طی سه ماه گذشته باعث مسکوت ماندن برخی از پرداخت‌ها توسط تیم جدید مدیریتی آلای مهستان شده که همین امر به دلخوری و شروطی برای ماندن بدل گردیده است.
یکی ازاین نمونه‌ها تعاملات مبهم و قابل تامل با شرکت "ف" است که لازم است نهادهای نظارتی به شدت روی تعاملات و نحوه برنده شدن آن در مناقصات دست بگذارند! به عنوان مثال بد نیست نحوه واگذاری پکیج خرید fired heater به ارزش ۲۴ میلیون یورو به شرکت "ف" مورد بررسی جدی قرار بگیرد؛ از نحوه برگزاری مناقصه تا نحوه پیش پرداخت! به زودی بیشتر از ابهامات موجود در این شرکت خواهیم گفت!

 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/137811

کلیدواژه

مدیرعامل پتروپالایش کنگان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها