نفت / شناسه خبر: 127052 / تاریخ انتشار : 1402/5/10 14:49
|

تعهد تحویل گواهی سپرده نفت خام به موقع انجام می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تثبیت منافع شرکت ملی نفت در تنوع‌بخشی به راه‌های فروش نفت تضمین‌کننده ایفای تعهدات این شرکت در قبال خریداران گواهی سپرده نفت خام است.

نفتی ها /مصطفی نخعی  اظهار داشت: عمل به تعهدات از سوی شرکت ملی نفت زمینه اعتماد فعالان اقتصادی به گواهی سپرده نفت خام را فراهم می‌شود و مجلس باور دارد که تعهدات تحویل گواهی سپرده نفت خام به موقع و دقیق انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اعتمادسازی در این حوزه گفت: اعتمادسازی در هر کسب‌وکاری از مهم‌ترین ضروریات است و بدون آن تمام تلاش‌ها کارکرد خود را از دست می‌دهند و در مورد گواهی سپرده نفت خام نیز اعتمادسازی حرف اول را می‌زند.

وی افزود:انتظار می‌رود با ایفای تعهدات تحویل گواهی سپرده نفت خام در زمینه‌های کیفی، کمی و زمانی اعتماد فعالان اقتصادی به سرمایه‌گذاری در حوزه نفت جلب شود.

نخعی تاکید کرد: تثبیت منافع شرکت ملی نفت در تنوع‌بخشی به راه‌های فروش نفت تضمین‌کننده ایفای تعهدات این شرکت در قبال خریداران گواهی سپرده نفت خام است.

عضو کمیسیون انرژی گفت: تعامل سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف اقتصادی با بورس انرژی باعث شد که سازوکارهای خوبی از جمله گواهی سپرده نفت خام برای تامین سرمایه پروژه‌های حوزه انرژی راه‌اندازی شوند./فارس

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127052

کلیدواژه

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها