نفت / شناسه خبر: 105980 / تاریخ انتشار : 1402/1/17 10:55
|

همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی فرصتی برای داخلی‌سازی فناوری‌

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی (IPF) فرصتی مناسب است تا انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان صنعت انجام شود.

نفتی ها /به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاه میرزایی در سومین نشست کارگروه اجرایی چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی با تأکید بر ضرورت توسعه متوازن صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی فرصتی مناسب برای انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان این صنعت است و در این مسیر باید از ظرفیت‌های این رویداد علمی به بهترین شکل بهره‌مند شد.

وی افزود: با همکاری سازندگان توانمند داخلی، بسیاری از کالاها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت پتروشیمی ایران بومی‌سازی شده است و در زمینه دانش فنی و ساخت کاتالیست‌ها نیز با تکیه بر دانشمندان و پژوهشگران متخصص و کارآمد در مسیر خودکفایی قرار داریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: باید رشد کیفی بیشتری را در صنعت پتروشیمی محقق کنیم و تولید محصولات راهبردی در صنعت پتروشیمی ایران را با هدف تأمین نیاز صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی رقم بزنیم.

شاه میرزایی با بیان اینکه برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی می‌تواند صنعت را به سوی اهداف خود رهنمون کند، گفت: در صورت استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توان بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در صنعت پتروشیمی را برطرف کرد و حضور صاحب‌نظران و متخصصان در همایش امسال در این راستا نقش‌آفرین خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان یک شرکت مادر تخصصی و توسعه‌ای با آسیب‌شناسی و بررسی برخی از چالش‌های موجود در صنعت پتروشیمی، از همه فعالان این صنعت حمایت می‌کند و آماده هرگونه همکاری است

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/105980

کلیدواژه

همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها