نفت / شناسه خبر: 28228 / تاریخ انتشار : 1399/2/7 15:00
|

گلایه کادردرمان بیمارستان صنعت نفت/ مسئولین بیمارستان حاضر به پاسخگویی شفاف نشدند

برخی از پرستاران بخش کرونای بیمارستان مرکزی صنعت نفت درصفحه اینستاگرام "نفتی‌ها" نسبت به بدقولی مدیران بالادستی در خصوص حقوق و مزایایشان در این روزهای سخت گلایه داشتند که پاسخ شفافی نگرفتند.

نفتی ها /در این روزهایی که جهان با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، با اطمینان تمام می‌توان گفت که هیچ صنفی به اندازه کادر بهداشت و درمانی در معرض ابتلا به کرونا نیستند، از این رو توجه به مشکلات و دغدغه های این صنف این روزها اهمیت دو چندانی می‌یابد که ظاهرا در بیمارستان مرکزی نفت توجه چندانی به مسئله مهم نشده است.
در روزهای اخیر برخی از پرستاران بخش کرونای بیمارستان مرکزی صنعت نفت درصفحه اینستاگرام نفتی‌ها نسبت به عملکرد و بدقولی مدیران بالادستی  در خصوص حقوق و مزایایشان در این روزهای سخت گلایه داشتند، و عنوان کردند که بعد از این که اعلام شد اضافه کاری آنها تا ۱۲۰ ساعت به صورت کامل پرداخت خواهد شد؛ تنها یک ماه به این وعده عمل شده و اکنون نحوه دریافتی این پرستاران کما فی سابق و بدون در نظر گرفتن شرایط سخت کاری فعلی است ضمن این که هنوز مبلغ اضافه حقوق این پرستاران در سال جدید مشخص نشده است.
این در حالی است که، با وجود پیگیری‌های مستمر خبرنگار نفتی ها در خصوص شفاف سازی مسئولان در خصوص چگونگی تعیین و محاسبه مزایا و ساعت کاری این نیروهای خادم در چنین شرایطی، مسئولین اما در نهایت طی جوابیه ای بسیار کوتاه و نامفهوم خواستار اعلام این شکایات به صورت مستقیم از سوی پرستاران و کادر پزشکی شدند.
مسئولین سازمان بهداشت و درمان  صنعت نفت در حالی خواستار ملاقات حضوری با کادر درمان معترض شده‌اند که تا همین لحظه تن به اجرای وعده های خودشان نداده‌اند  و پیش از ارسال  توضیحات مکتوب ، روابط عمومی این مجموعه در گفتگو با "نفتی‌ها" خواستار معرفی پرستارانی شده بود که پیام اعتراض خود را در اینستاگرام نفتی ها مطرح کرده بودند که در پی مخالفت خبرنگار ما با اعلام نام این پرستاران در نهایت پس از معطلی زیاد پاسخی به شرح زیر را به پایگاه خبری نفتی ها ارسال نمودند.
" بنا بر پاسخ بهداشت و درمان تهران اعلام میگردد به همه همکاران شاغل در بخش کرونا با رعایت مقررات صنعت نفت، براساس زمان فعالیت و حضور، مساعدت لازم(سقف اضافه کار) انجام شده است. قطعا جبران زحمات همکاران ما نیست .چنانچه همکار یا همکارانی گلایه از نحوه پرداخت دارند به رئیس بهداشت و درمان یا مترون بیمارستان یا روابط عمومی برای پیگیری مراجعه فرمایند"
در این میان نکته مهم اینجاست که ظاهراً این مسئولین اعتقادی به شفاف‌سازی مسائل مربوط به فراهم کردن امکانات رفاهی برای پرستاران و کادر درمان در شرایط سخت کرونایی ندارند، چرا که در این شرایط حتی حاضر به یک جوابگویی شفاف نبودند.
گفتنی است، هنوز هم با تمام این شرایط  "نفتی‌ها"  آمادگی کامل برای شفاف سازی در این خصوص را دارد و منتظر پاسخگویی شفاف مسئولین بیمارستان صنعت نفت هست؛ زیرا این مسئله در شرایط  فعلی که کادر درمانی  جان بر کف مشغول به فعالیت هستند مسئله‌ای ملی تلقی می‌شود و پاسخ دهی درباره گلایه مندی های این نیروها حق همه مردم است و تنها مربوط به یک مرکز درمانی نیست .

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نکته نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/28228

کلیدواژه

بیمارستان صنعت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها