نفت / شناسه خبر: 27860 / تاریخ انتشار : 1398/11/30 12:01
|

پایش کارکرد وانت‌بارها برای تخصیص سهمیه اضافی بنزین از فردا

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از پایش کارکرد وانت‌بارهای کم‌مصرف و پرمصرف برای تخصیص سهمیه اضافی، از ابتدای اسفندماه خبر داد.

نفتی ها /مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از پایش کارکرد وانت‌بارهای کم‌مصرف و پرمصرف برای تخصیص سهمیه اضافی، از ابتدای اسفندماه خبر داد.

شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار داشت: سهمیه بنزین وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود و قرار بود از ابتدای بهمن‌ماه براساس کارکرد این سهمیه افزوده شود.

وی افزود: براساس توافق‌های انجام‌شده با وزارت کشور، از ابتدای اسفندماه کارکرد وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف محاسبه می‌شود و براساس پیمایش سهمیه این دسته از خودروها تخصیص می‌یابد.

رضایی تاکید کرد: چنانچه مالکان وانت‌بارها بیش از سهمیه تعیین شده (۲۰۰ لیتر برای کم‌مصرف‌ها و ۳۰۰ لیتر برای پرمصرف‌ها) نیاز به سوخت داشته باشند، باید در سامانه وزارت کشور ثبت‌نام کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: پس از ثبت‌نام، پایش کارکرد این خودروها انجام و پس از آن سهمیه اضافی تعلق گرفته به این دسته از خودروها در کارت بانکی این افراد شارژ می‌شود.

تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27860

کلیدواژه

بنزین

وانت‌بارها

فرآورده‌های نفتی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها