نفت / شناسه خبر: 27560 / تاریخ انتشار : 1398/10/24 08:32
|

هزینه های رییس کمیسیون انرژی برای هلدینگ خلیج فارس چقدر بوده است؟

برخی گزارش ها حاکیست فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

نفتی ها /برخی گزارش ها حاکیست فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد.
اگر صحت این خبر تایید شود باید گفت بیشترین هزینه این نماینده مجلس برای هلدینگ خلیج فارس بوده است هزینه هایی شامل خرید طرح پتروشیمی اندیمشک از هلدینگ باختر سپس مراسم پرهزینه کلنگ زنی این طرح با حضور اختصاصی وزیر نفت که به اذعان برخی از کارشناسان همه به واسطه سرمایه گذاری زنگنه برای بهره گیری از حضور این نماینده در کمیسیون دوره بعد انرژی مجلس بوده است هزینه ای که اگر چه برای آینده زنگنه کارایی ندارد ولی برای هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل گوش به فرمان آن کلی هزینه به دنبال داشته است هزینه هایی که از جیب سهامداران پرداخت خواهد شد.
اگرچه در این بین شایعاتی نیز مطرح است. گفته می شود مسکوت گذاشتن استیضاح زنگنه وزیر نفت یکی از تخلفات حسنوند بوده ولی باید دید مسئولین مربوطه دلایل رد صلاحیت ها را اعلام خواهند کرد یا خیر؟
بدیهی است در صورت روشن شدن دلایل مربوطه به طور کامل تری می توان در مورد این مساله إظهار نظر کرد هرچند بنا به آنچه از رفتار زنگنه مشاهده شده در صورت قطعی شدن رد صلاحیت این نماینده مجلس مشکل بعدی پست بالایی است که زنگنه به پاس زحمات وی تقدیم او خواهد کرد!

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27560

کلیدواژه

هلدینگ خلیج فارس

کمیسیون انرژی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها