نفت / شناسه خبر: 158952 / تاریخ انتشار : 1402/11/30 15:41
|

ثبت درخواست کارت سوخت امسال آنلاین نشد؟

درحالی که قرار بود تا ابتدای بهمن‌ماه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت با راه‌اندازی سامانه‌ای به صورت آنلاین برای متقاضیان فراهم شود، با رسیدن به پایان بهمن‌ماه، هنوز خبری...

نفتی ها /درحالی که قرار بود تا ابتدای بهمن‌ماه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت با راه‌اندازی سامانه‌ای به صورت آنلاین برای متقاضیان فراهم شود، با رسیدن به‌پایان بهمن‌ماه، هنوز خبری از راه‌اندازی سامانه مربوطه نیست!
بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که ابتدای آذرماه بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا به‌امضا رسید، مقرر شد تا حداکثر دو‌ماه بعد (ابتدای بهمن‌ماه) ثبت درخواست کارت سوخت آنلاین شود؛ اما هنوز خبری از آنلاین شدن ثبت درخواست کارت سوخت نیست و درحال حاضر تنها راه برای ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است و بعد از ثبت درخواست متقاضی، حداقل حدود یک‌ماه زمان نیاز است تا کارت هوشمند سوخت صادر شده و به دست متقاضی برسد.
هفتم آذرماه امسال بود که با امضای تفاهم‌نامه‌ای، از سامانه "برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت" که با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا ایجاد شده، رونمایی شد.
قرار بود تا حداکثر دوماه بعد از این رونمایی، امکان ثبت آنلاین درخواست صدور کارت هوشمند سوخت برای عموم مردم فراهم شود، اما این امکان هنوز محقق نشده و سامانه مربوطه هنوز در دسترس مردم قرار نگرفته است حال ان که در نهایت این وعده بنزین هم به سرانجام خواهد رسید یا خیر را باید نشست و دید.
درحال حاضر تنها راه برای ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است و بعد از ثبت درخواست متقاضی، حداقل حدود یک‌ماه زمان نیاز است تا کارت هوشمند سوخت صادر شده و به دست متقاضی برسد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/158952

کلیدواژه

ثبت درخواست کارت سوخت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها