نفت / شناسه خبر: 138285 / تاریخ انتشار : 1402/9/22 08:04
|

اختصاصی "نفتی‌ها": واکنش به موقع دیوان محاسبات به نتایج مناقصه حفاری چاه‌های infill/ طرح ۷ سوال درخصوص انتخاب شرکت‌های برنده!

دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به مدیرعامل نفت و گاز پارس در ۱۱ آذرماه سالجاری نسبت به برگزاری مناقصه پروژه حفاری چاه‌های infill واکنش نشان داد. دراین نامه تاکید شده...

نفتی ها /دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به مدیرعامل نفت و گاز پارس در ۱۱ آذرماه سالجاری نسبت به برگزاری مناقصه پروژه حفاری چاه‌های infill واکنش نشان داد. دراین نامه تاکید شده فرایند واگذاری با استفاده از ظرفیت ماده ۱۱ قانون وظایف اختیارات وزارت نفت مبنی بر بهره‌گیری از آیین نامه معاملات شرکت ملی نفت در قالب چهار بسته کاری و انتخاب چهارشرکت جهت انجام پروژه که اخیرا انجام شده با ابهاماتی روبرو بوده و براین اساس خواستار پاسخ متجلی و یارانش به ۷ سوال اساسی در اسرع وقت به این مجموعه شده است.
۱- دلایل عدم برگزاری مناقصه مجدد در خصوص واگذاری پروژه مذکور
۲- ملاک اصلی انتخاب و دعوت از شرکت‌های پیشنهاد دهنده
۳- ارایه دلایل انتخاب شرکت‌هایی که در جریان مناقصه قبلی از طرف کمیته فنی و بازرگانی آن شرکت امتیاز فنی لازم را کسب ننموده اند.
۴- ارایه دلایل انتخاب شرکت‌هایی که فاقد تجربه حفاری در دریا و توان تجیهزاتی کافی می‌باشند؟
۵- باتوجه به اهمیت موضوع دلایل عدم دعوت از سایر شرکت‌های باتجربه و متخصص در زمینه حفاری ارایه گردد.
۶- تمام سوابق مربوط به گواهینامه صلاحیت، تجربه کاری، رزومه و … شرکت‌های انتخاب شده ارایه گردد.
۷- مستندات مربوط به توان تجهیزاتی شرکت‌های انتخاب شده از جمله در اختیار داشتن دکل حفاری که در اختیار پروژه و اجرای کار قرار بگیرد و از نظر فنی نیز مورد تایید باشد.

ورود به موقع و دقیق این مرجع نظارتی جای تشکر و تقدیر دارد.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138285

کلیدواژه

حفاری چاه‌های infill

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
سیدمحمدزعفرانچی / 1402/9/26 - 13:21
مطالعه شد
rateup 1
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها