نفت / شناسه خبر: 138153 / تاریخ انتشار : 1402/9/12 07:52
|

اداره شرکت نفت و گاز پارس توسط منشی مدیرعامل تا چه اندازه صحت دارد؟

شنیده می‌شود این روزها شرکت نفت و گاز پارس که تولیدکننده حدود ۷۰ درصد گاز کشور در زمان پیک مصرف است توسط یک منشی اداره می‌شود.

نفتی ها /شنیده می‌شود این روزها شرکت نفت و گاز پارس که تولیدکننده حدود ۷۰ درصد گاز کشور در زمان پیک مصرف است توسط یک منشی اداره می‌شود.
شایعات اینگونه حکایت دارد که اختیار این شرکت در دستان آقای منشی با سطح تحصیلات دیپلم است. اگرچه شاید تحصیلات معیار مشخصی برای سنجش توانایی افراد نباشد اما یک موضوع قابل اهمیت است و آن اینکه این شرکت به جهت نحوه ماموریتش اغلب با نیروهای متخصص و توانمند مواجه است که بعضا بالغ از ۲۰ سال عمر خود را در پروژه‌ها گذرانده‌اند؛ بنابراین قطعا تن دادن آنها به فرمایشات یک منشی با رفتاری قابل تامل و گاها توهین آمیز گویا تنها یک نتیجه داشته و آنهم خروج بیصدای نیروهای متخصص ازاین شرکت که قطعا بررسی خروج افراد اززمان مدیریت فعلی تاکنون نشان دهنده موضوع خواهد بود. شاید لازم باشد نظارت جدی بر نحوه مدیریت این شرکت ازسوی نهادهای نظارتی صورت بگیرد!

 

 

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138153

کلیدواژه

شرکت نفت و گاز پارس

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
حسین زاده / 1402/9/14 - 09:41
برای مدیر عامل متاسفم.
rateup 0
 ratedown 0
اکتشافی / 1402/9/14 - 07:37
مدیریت اکتشاف هم در اختیار منشی هست و مدیر آن بیشتر علاقه به ماموریتهای آخر هفته دارد و در طول هفته هم ساعت ده یازده وارد اداره میشود و بیشتر در حال رایزنی با فرمانداران و استانداران مناطق مختلف و تلاش های انتخاباتی هست و کل کارهای اکتشاف در دستان خانم منشی هست و او هست که تصمیم میگیرد که چه کسی باشد چه کسی برود و چه بشود . مدیر محترم اکتشاف فقط گاهی تاخیر سه ماهه از رخداد ها خبردار میشود
rateup 1
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها