نفت / شناسه خبر: 138089 / تاریخ انتشار : 1402/9/6 07:56
|

آقای رئیسی پاسخگوی تصمیمات بدون تدبیر وزارت نفت باشید/ بازار گازمایع صادراتی از دست رفت!

آقای رئیس جمهور از تصمیمات جزیره‌ای که این روزها در سطح وزارت نفت در خصوص تعیین قیمت گازمایع صادراتی گرفته می‌شود و منجر به از دست دادن بازار پاکستان و سپردن آن به کشورهایی چون عراق شده باخبرید؟

نفتی ها /آقای رئیس جمهور از تصمیمات جزیره‌ای که این روزها در سطح وزارت نفت در خصوص تعیین قیمت گازمایع صادراتی گرفته می‌شود و منجر به از دست دادن بازار پاکستان و سپردن آن به کشورهایی چون عراق شده باخبرید؟

باخبرید که طی چندماه گذشته تا کنون، با تصمیم عجیب پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تعیین قیمت گازمایع صادراتی به تولیدکنندگان آن سپرده شده و همین امر قیمت‌های مختلفی را در بازار رقم زده و رانت ِبسیار نگران کننده‌ای را ایجاد کرده است؟

باخبرید برخی از پالایشگاه‌ها هم اکنون حاضرند گاز را فلر کنند اما با قیمت پایین صادر نشود؟

باخبرید که افسار کار صادرات گاز مایع از دست دولت درآمده و به رانتی بزرگ برای برخی از سودجویان دولتی و خصوصی بدل گردیده است؟

اگر خبرندارید به زودی "نفتی‌ها" از جزییاتی پرده‌برداری خواهد کرد که قطعا مایه‌شرمساری وزارت نفت دولتی خواهد بود که نام دولت “مردمی” را یدک می‌کشد؛ اما حاضر است گاز بسوزاند و مردم روز به روز هوای آلوده‌تر نفس بکشند و با تصمیمی اشتباه و بدون پشتوانه کارشناسی حاضر به صادرکردن آن و ارزآوری نشود!

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138089

کلیدواژه

گاز مایع

گاز مایع صادراتی

اخبار گاز ایران

صادرات گاز ایران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها