نفت / شناسه خبر: 137875 / تاریخ انتشار : 1402/8/15 19:16
|

همکاری ۲هزار و ۶۰۰ شرکت با وزارت نفت

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: وزارت نفت برای چندمین سال پیاپی رتبه نخست قراردادهای بار نخست در کل دستگاه‌های اجرایی را در کشور به دست آورد.

نفتی ها /روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در آئین رسمی امضای قرارداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه‌های نفت لاوان و کرمانشاه گفت: از وزیر نفت و معاونان ایشان صمیمانه برای استفاده حداکثری از بازوهای بومی و توان داخلی تشکر می‌کنم.

وی افزود: وزارت نفت برای چندمین سال پیاپی رتبه نخست قراردادهای بار نخست در کل دستگاه‌های اجرایی را در کشور به دست آورد و تعداد شرکت‌های همکار داخلی که بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شرکت هستند، با مجموعه‌های وزارت نفت به شدت افزایش یافته است.

معاون رئیس‌جمهوری تأکید کرد: مشخص است که این باور در وزارت نفت به‌عنوان صنعت مادر ایجاد شده است که باید فناوری را داخلی‌سازی کرده و توجه جدی به این فرصت‌ها در وزارت نفت، ستودنی است.

فیروزآبادی تصریح کرد: برای شرکت‌های دانش‌بنیان آرزو می‌کنم این طرح‌های ارتقای کیفی که چند سال است در حال پیگیری است، با قدرت پیگیری و اجرایی شود؛ زیرا مخازن ما به سمت سنگین شدن پیش می‌روند و با توجه به سختگیر شدن استانداردهای محیط زیستی در دنیا، امیدواریم این طرح با موفقیت و حمایت مجموعه دولت و وزارت نفت اجرایی شده و جریانی را به‌عنوان الگو در مجموعه پالایش و پخش ایجاد کند که پرچمدار توسعه‌های کیفی و بومی‌سازی در داخل کشور شود.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/137875

کلیدواژه

همکاری ۲هزار و ۶۰۰ شرکت با وزارت نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها