نفت / شناسه خبر: 126758 / تاریخ انتشار : 1402/4/10 08:03
|

متولیان صنعت پتروشیمی ایران چه کسانی شده‌اند؟!

جای بسی تاسف است که، متولی صنعت پتروشیمی کشور در سه حوزه بسیار مهم ( منابع انسانی ، برنامه ریزی و تولید ) در شرکت ملی صنایع پتروشیمی کسانی شده‌اند که پیش از آن بعنوان منشی...

نفتی ها /

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/126758

کلیدواژه

صنعت پتروشیمی ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
محفوظ / 1402/4/13 - 08:47
واقعا اینها همه جای پاسخگویی به پیشگاه خداوند متعال رادارد.چراکه این آقایان(بیات/شاه میرزایی/سالاری/ خجسته/...با خواست خدا ودعای مردم به این مرحله رسیدند ولی نمیبایست درامانت خدا کارناصواب برای نظام ومردم انجام دهند.البته علاوه بر این متاسفانه آنها علاوه بردوستان وآشنایان نابلد خود خیلی سمتها را برای فرزندان خود ودیگر دوست خود غیرشرعی در نفت کارسازی نمودند که خدا برهمه آنها آگاه است.ایکاش این فرصت کوتاه مدیریت میزها ودنیوی صرف خدمتگزاری واقعی واحترام به جلب اعتماد مردم ونظام اسلامی میشد.
rateup 0
 ratedown 0
امیر / 1402/4/11 - 13:34
البته در همان مناصب منشی و کارشناس ... هم سواد و تجربه ای نداشتند و بیشتر خبرچین بودند و زیرآب زن بودند. خودشان بهتر از ما بیاد دارند.
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها