نفت / شناسه خبر: 126693 / تاریخ انتشار : 1402/4/6 08:43
|

مدیرعامل سابق کیمیا SPD این روزها چه میکند؟/ پشت پرده چیست؟

مدیرعامل سابق کیمیا SPD زیرمجموعه نفت سپاهان هم اکنون هم عضو هیات مدیره این شرکت باقی مانده و هم با مدیرعامل نفت سپاهان به هیات مدیره پالایشگاه اصفهان کوچ کرده و مدیرعامل پتروشیمی اصفهان است ...

نفتی ها /

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/126693

کلیدواژه

کیمیا SPD

نفت سپاهان

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
بی نام / 1402/4/11 - 08:57
سال گذشته ما خودمونو کشنیم گفتیم این مجموعه کیمیا اسپیدی قشم تا دندون تو فساد رفته کسی توجهی نکرد الان هم همچنان در فساد و بی تدبیری و سهم خواهی آقایان فرورفته و کسی توجهی نمیکند و این نوید را می دهم که سازمان پتروشیمی اصفهان هم به زودی در این مسیر قرار میگیرد و رو به تباهی می رود... نهاد های نظارتی خودشون دارن از این افراد سهم خواهی میکنند چرا باید پیگیری کند؟؟؟؟
rateup 5
 ratedown 1
محفوظ / 1402/4/11 - 08:33
مگرامیرنیکوهمت مدیرعامل فعلی نفت سپاهان وقتی از پتروشیمی شازند بواسطه همکلاسی با اقای بیات وهمشهری بودن بااقای ضیغمی در2 سال پیش واردصنعت پالایش کشورشدچه تجربه ای در این زمینه نفتی داشت حال که رییس هیات مدیره پالایشگاه اصفهان نیز شده است.متاسفانه این روابط غیرتخصصی ورفاقتی ومنافع شخصی برای کشورگران تمام میشودواقایان اصلا متوجه نیستنداینها پایمال کردن حق الناس ودهن کجی به نظام وانقلاب است.
rateup 3
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها