نفت / شناسه خبر: 116655 / تاریخ انتشار : 1402/3/30 15:28
|

مدیریت کارت‌های بنزین نخ‌دار از چه زمانی اجرایی خواهد شد؟

با گذشت سه ماه از طرح ساماندهی کارت های سوخت جایگاه‌داران می‌گذرد و این طرح درحالی اجرایی شده که بسیاری از مردم در همان زمان را سردرگم نموده بود و باعث ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شده بود.

نفتی ها /فائزه پناهی_ با گذشت سه ماه از طرح ساماندهی کارت های سوخت جایگاه‌داران می‌گذرد و این طرح درحالی اجرایی شده که بسیاری از مردم در همان زمان را سردرگم نموده بود  و باعث ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شده بود. 

در واقع موضوع اینجا بود که در همان زمان هم مردم و جایگاه‌داران حتی ازنحوه اجرا شدن این طرح هم اطلاعات کاملی نداشتند و حتی بسیاری از مردم نیز، از این که می توانند با کارت سوخت خود بنزین آزاد بزنند اطلاعی نداشتند.

حالا اما روز گذشته محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت، ضمن اشاره به این موضوع که  حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آنها یک کارت تعلق می‌گیرد.؛ در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که  "این طرح کاهش کارت های سوخت جایگاه‌داران از چه زمانی اجرایی خواهد شد؟ " بیان نموده : در حال حاضر مشخص نیست...

موضوع مهم اما اینجاست که چرا هنوز با گذشت بیش از سه ماه از این طرح هنوز ابهامات زیادی  وجود دارد که این خود می‌تواند زمینه‌ساز دامن گرفتن شایعات زیادی شود.

کمااین‌که در همان زمان هم جمع آوری کارت‌های سوخت به گونه ای درحال اجرابود که زمزمه‌های تخلف جایگاه‌داران نیز به گوش می رسید؛ و در حالی که گفته شده بود کارت سوخت بنزین آزاد، حداقل به تعداد یک عدد در جایگاه‌ها با قی خواهد ماند؛ اما بسیاری از جایگاه‌داران در مواجهه با افرادی که کارت سوخت ندارند، عنوان می کردند کارت سوخت نداریم! و پس از اصرار افراد، کارت را در اختبارشان قرار می دادند!!! این درحالی است که برخی دیگر می گویند تنها برای بنزین سوپر کارت را دراختیار مردم قرار می دهند.
هر چند صادقی  در پاسخ به این سئوال که اگر افراد فاقد کارت سوخت از جایگاه داران درخواست کارت اضطراری داشته باشند، اما جایگاه داران همکاری نکنند یا شارژ کارت سوخت جایگاه داران تمام شود، باید چه اقدامی انجام دهند؟ گفت: مردم می‌توانند این موارد را با شماره ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند، ضمن این که جایگاه داران نیز در شرایط اضطرای می‌توانند از شرکت پخش منطقه خود، درخواست کارت سوخت یدکی داشته باشند...

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/116655

کلیدواژه

کارت‌های بنزین نخ‌دار

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها