نفت / شناسه خبر: 84465 / تاریخ انتشار : 1401/8/4 10:26
|

گام دولت برای احداث جایگاه‌های «سی‌ان‌جی» در سیستان و بلوچستان

تجهیزات احداث جایگاه های سی ان جی در استان سیستان و بلوچستان خریداری شده و در انتظار اعلام محل های احداث این جایگاه ها، از سوی استانداری سیستان و بلوچستان است.

نفتی ها /به نقل از صدا و سیما، علی اکبر عرب عامری مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با توجه به رسیدن گاز به استان سیستان و بلوچستان و تعهداتی که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص احداث جایگاه‌های سی ان جی داشته، تجهیزات رایگان را در این رابطه تهیه کردیم و در انبارها موجود است.

وی افزود: اگر محل‌های مورد نظر برای احداث جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده در این استان، توسط استانداری که نظر آنها، احداث این جایگاه‌ها توسط شهرداری‌های تابعه سیستان و بلوچستان است، به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شود، از لحاظ اعطای امتیاز احداث این جایگاه‌ها، هیچ مشکلی نداریم.

۱۴ شهریور امسال، علی اکبر نژاد مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته بود که این شرکت، می‌تواند تا سقف احداث ۱۷ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده، برای استان سیستان و بلوچستان، تجهیزات رایگان در اختیار سرمایه گذارانی که شرایط ذکر شده در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار را دارند، قرار دهد./lمهر

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/84465

کلیدواژه

علی اکبر عرب عامری

سی‌ان‌جی

جایگاه های سی ان جی

سی‌ان‌جی‌سوز

جایگاه‌های سی‌ان‌جی

ظرفیتجایگاه‌های سی‌ان‌جی

جایگاه سی‌ان‌جی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها