نفت / شناسه خبر: 40554 / تاریخ انتشار : 1400/2/15 16:55
|

پشتیبانی از تولید پایدار گاز در پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: تحقق تولید ایمن و پایدار گاز از پارس جنوبی مستلزم رفع موانع و پشتیبانی از تولید است که امسال به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی نفتی ها | اخبار نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایش و پخش ، بنزین ، گازوئیل ، میادین نفتی /«محمد مشکین‌فام» با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» افزود: همچون گذشته تلاش می‌کنیم تا با رفع موانع و انجام پشتیبانی‌های موثر، تولید حداکثری، ایمن و پایدار گاز از پارس جنوبی را در سال جاری نیز محقق کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و رفع موانع از ملزومات تولید ایمن و پایدار گاز در پارس جنوبی است، گفت: برای استمرار تولید ایمن و پایدار، باید از بخش تولید به‌طور جدی پشتیبانی و حمایت انجام شود و موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد برداشته شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدی پیشران در اقتصاد کشور، سهم بیش از ۷۰ درصدی از تولید گاز غنی و تامین خوراک به‌منظور تولید ۴۰ درصد بنزین کشور را برعهده داریم، تصریح‌کرد: پارس‌جنوبی یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولیدی کشور و این شرکت متولی توسعه و عملیات بهره‌برداری از این میدان است، در نتیجه به‌طور فزاینده و جدی‌تر این شعار هم در بخش تقویت تولید و هم در بخش پشتیبانی و شناسایی موانع دنبال خواهد شد تا با عملکردی مناسب، نیاز کشور به تولیدات پارس جنوبی به‌ویژه در فصل زمستان تامین شود.

وی با بیان اینکه اقدام‌های مهمی در زمینه رفع موانع و پشتیبانی از تولید ایمن و حداکثری گاز در پارس جنوبی انجام شده است، اظهار داشت: از ابتدای امسال برنامه‌ها و پیشنهادات لازم در این زمینه به وزارت نفت اعلام شده که این موارد هم‌اکنون در حال رسیدگی هستند.

مشکین‌فام، به جلسات مستمر با مدیریت تولید و عملیات این شرکت اشاره کرد و گفت: در این جلسات هفتگی، تنگناها و مشکلات پیش روی عملیات تولید اعلام و متناسب با این مشکلات، برنامه‌ریزی و برای رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

وی، رفع مشکل اقامت کارکنان سکوهای دریایی از طریق به‌کارگیری بارج پشتیبانی سی پد، انتخاب پیمانکاران برای تامین قطعات یدکی و تعمیرات دیزل ژنراتورهای سکوها و رفع مشکلات مالی را از اقدام‌های انجام شده در زمینه رفع موانع تولید عنوان کرد و اظهار داشت: افزون بر پیگیری موارد به صورت روزانه، در صورتی که وجود موانعی بر سر راه تولید، تلاش می‌کنیم این موانع را با توجه به شریطی که کشور درگیر آن است از جمله شیوع کرونا، شرایط تحریمی و تورم موجود، رفع کنیم.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40554

کلیدواژه

شرکت نفت و گاز پارس

محمد مشکین فام

محمد مشکین‌فام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها