نفتیها/ در شرایطی که بسیاری از خریداران محصولات پتروشیمی نسبت به نحوه عملکرد بخشهای بازرگانی برخی از پتروشیمیها گلایه دارند و معتقدند گوش شنوائی برای مشکلات آنان در شرکتهای پتروشیمی وجود ندارد، امروز پتروشیمی مارون با برگزاری اولین همایش مشتریان شرکت، و گفت وگویی رودررو با آنان، برایجاد ارتباط بیشتر با خریداران خود تاکید کرد!
بنابرشواهد عینی خبرنگارما، در این همایش که با هدف دیدار مستقیم و بدون واسطه و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مارون برگزار شد،استقبال مشتریان از همایش مذکور بسیار قابل تامل بوده تا جاییکه شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را خصوص مواردی چون کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی؛ نحوه ی بسته بندی؛ سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات؛ درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و ... مطرح کردند که معاونین، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف پتروشیمی مارون پاسخگوی آنان بودند!
قطعا برپایی چنین همایشهای صمیمی و دریافت نظرات مشتریان در صنعت پتروشیمی گام بلندی در راستای توسعه فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود که امید است دیگر پتروشیمیها نیز دراین راستا گام بردارند!