نفت / شناسه خبر: 39958 / تاریخ انتشار : 1399/10/29 08:18
|

آخرین خبر از سیراف انرژی/ خداحافظی مدیرعامل بازداشت شده و جایگزینی مدیرعامل جدید!

مدیرعامل سیراف انرژی که چندی پیش خبر بازداشت وی توسط "نفتی‌ها" منتشر شده بود این هفته از این سمت برکنار و احتمالا مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس جایگزین وی خواهد شد.

نفتی ها /مدیرعامل سیراف انرژی که چندی پیش خبر بازداشت وی توسط "نفتی‌ها" منتشر شده بود این هفته از این سمت برکنار و احتمالا مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس که کمتر از یکماه پیش ازاین سمت کنار گذاشته شده جایگزین وی خواهد شد.
چندی پیش "نفتی‌ها" نوشت:مدیرعامل شرکت سیراف انرژی زیرمجموعه شرکت پتروفرهنگ(متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان) بازداشت شده است.
برابر مشاهدات آنزمان شاهدان عینی در هلدینگ انرژی سپهر، عده ای که به نظر می‌رسید  احتمالا متعلق به یکی از نهادهای نظارتی هستند مدیرعامل شرکت سیراف انرژی متعلق به هلدینگ انرژی سپهر زیرمجموعه شرکت پترو فرهنگ( متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان) را بازداشت و به شرکت آورده و ضمن بازرسی اتاق این مدیر، کامپیوتر و مستندات را با خود برده اند.
با اینحال مسوولان این شرکت در پیگیری خبرنگار "نفتی‌ها" در خصوص این اتفاق پاسخ شفافی ارائه ندادند و در عین حال تاکید داشتند بازداشت و جمع آوری کامپیوتر و مستندات کاری این مدیر، تنها در راستای یک اتفاق خانوادگی رقم خورده است.
همچنین دراین بین نیز، شایعاتی در خصوص برکناری مدیرعامل سابق هلدینگ انرژی سپهر نیز که حدود ۲ ماه پیش با استعفا از سمت خود کناره گیری کرد نیز مطرح است که تاکید می‌گردد وی نیز با پیگیری نهادهای نظارتی ازاین سمت کناره گیری کرده است.
در آن خبر نیز تاکید شده بود ابهاماتی در خصوص این بازداشت و دلایل آن وجود دارد که شاید بد نباشد مسوولان این شرکت به دور از هر نوع پوشش نادرست در قالب مشکلات خانوادگی و غیره به آنان پاسخ دهند و پرده از ابهامات اتفاقات اخیر دراین شرکت بردارند. تا شاید این امر باعث بازگشت اعتماد فرهنگیان به این شرکت و وقوع اتفاق‌های مثبت باشد!
اما با اینحال از آنزمان تا کنون هیچگونه اطلاع رسانی شفافی از سوی مدیران این مجموعه صورت نگرفته و سکوت را بر پاسخی شفاف ترجیح داده اند! برهمین اساس این روزها تنها، خبر از برکناری مدیرعامل فعلی این شرکت و میراث باقی مانده برای مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس می‌رسد!

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39958

کلیدواژه

سیراف انرژی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها