نفت / شناسه خبر: 39775 / تاریخ انتشار : 1399/9/25 07:51
|

مرد سایه پتروشیمی کیست؟

به هرحال آنچه مشخص است آنکه آقای مشاور این روزها بعد از برکناری از سمت قبلی‌اش در این شرکت بزرگ پتروشیمی به مرد سایه این صنعت بدل گردیده و همچنان بر صندلی قدرت تکیه زده است!

نفتی ها /شنیده ها حکایت از آن دارد که یکی از مشاوران ارشد وزیرنفت که چندی پیش از هیات مدیره یکی از بزرگترین شرکت‌های پتروشیمی کنار گذاشته شده طی ماه‌های گذشته باردیگر قدرت تصمیم گیری در این مجموعه را به دست گرفته و اینبار باید او را مرد پرقدرت اما در سایه این شرکت نامید.
فردی که گفته می‌شود پیش از این با اخطار نهادهای نظارتی مبنی بر برکناری اش، زنگنه بالاجبار دستور خروج وی از هیات مدیره این شرکت بزرگ پتروشیمی را صادر کرده است.
با اینحال این روزها این مشاور ارشد به قدرت گذشته بازگشته و درعین حال شنیده هایی حکایت از افزایش قدرت وی دارد. مساله‌ای که قطعا نهادهای نظارتی با حساسیت بیشتری باید به آن بپردازند که این مشاور ارشد چگونه همچنان بر راس امور قرار دارد و سرنوشت بخشی از صنعت پتروشیمی را رقم می‌زند. فردی که اما و اگرهای بسیاری در خصوص عملکردش مطرح است و این نگرانی را در ذهن موافقان تیم زنگنه ایجاد کرده که در صورت تغییر دولت، این فرد با دردسرهایی از جنس پاسخ به ابهامات عدیده مطرح در صنعت پتروشیمی مواجه گردد.به هرحال آنچه مشخص است آنکه آقای مشاور این روزها بعد از برکناری از سمت قبلی‌اش در این شرکت بزرگ پتروشیمی به مرد سایه این صنعت بدل گردیده و همچنان بر صندلی قدرت تکیه زده است!

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39775

کلیدواژه

شرکت بزرگ پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها