نفت / شناسه خبر: 27467 / تاریخ انتشار : 1398/10/11 07:56
|

مخاطبین نفتی‌ها تصمیم یک شبه زنگنه را قبول ندارند

چگونه یک وزیر می‌تواند بدون نظارت نهادهای بالادست یک قرارداد سرمایه گذاری را به قراردادی عادی، آن در هم در میانه کار و بدون هیچ دلیل خاصی تغییر دهد.

نفتی ها /چند وقت پیش، قراردادهای موسوم به EPCF و EPDF که به دلیل کمبود سرمایه درصنعت نفت قرار بود سرمایه لازم جهت توسعه ۳۰ میدان را از محل خارجی و داخلی تامین کنند،یک شبه و با دستور مستقیم شخص وزیر نفت به EPC و EPD تغییر یافت.
دراین میان و در کنار ابهامات زیادی که این تصمیم در پی داشت، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه یک وزیر می‌تواند بدون نظارت نهادهای بالادست یک قرارداد سرمایه گذاری را به قراردادی عادی، آن در هم در میانه کار و بدون هیچ دلیل خاصی تغییر دهد.
برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به گزارش افشاگری "نفتی‌ها" در خصوص تصمیم یک شبه زنگنه: پای دوستان آقای وزیر در میان است؟ که چندی پیش در نفتی ها نتشر شده بود مراجعه کنید.
درهمین راستا سایت تحلیلی خبری نفتی ها در نظرسنجی هفته گذشته خود، از مخاطبین خودخواسته تا اعلام کنند  تا چه اندازه  تصمیم وزیر نفت در تغییر قرادادهای نفتی از EPCF به قرادادهای EPC تا چه اندازه کارشناسانه بوده است؛  که در این میان  بیش از ۸۳ درصد از  مخاطبین  این تصمیم را غبر کارشاناسانه دانستند.


شما مخاطبین عزیز نفتی‌ها همچنان می توانید  برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.


 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27467

کلیدواژه

قراردادEPCF

قراردادEPDF

نهادهای بالادستی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها