نفت / شناسه خبر: 189354 / تاریخ انتشار : 1403/1/27 16:23
|

جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی...

نفتی ها /سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

مصطفی نخعی در تشریح نشست روز یکشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی بخش انرژی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ کشور (بخش دوم لایحه بودجه) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره و اظهار کرد: با توجه به روش جدید بودجه‌ریزی مجلس، مقرر شده است جداول بودجه نیز در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: به همین منظور کمیسیون انرژی مجلس، بررسی این جداول را در دستور کار خود قرار داد که در جریان این بررسی مشخص شد نواقص و کاستی‌هایی در آن وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی توسط همکاران با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189354

کلیدواژه

کمیسیون انرژی

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
محمدی / 1403/1/28 - 16:09
حل مشکل آلودگی، خشکسالی و تورم و کمبود سوخت و پایین بودن حقوقها متاسفانه شرایط اقتصادی برای مردم دشوار شده و این موضوع امنیت مردم و حاکمیت را تهدید می¬کند. از طرفی اگر قیمت بنزین و دیگر حاملهای انرژی بالا رود ، مردم متحمل فشار اقتصادی میشوند، اما از سوی دیگر، اگر قیمت گذاری به همین روش کنونی بماند، آسیب و زیان آن برای مردم و کشور بسیار بیشتر است (به دلایل زیر). راه حل: این منابع متعلق به همه مردم است، پیشنهاد میکنم برای اینکه مردم در صرفه جویی منابع مشارکت بیشتری کنند: 1- دولت صرفه جویی را از بودجه خود و نهادهای حاکمیتی شروع کند. 2- بخشی از درآمد صادراتی آنها با مشارکت بخش خصوصی با قیمت جهانی، مستقیما به مردم برسد و بخشی دیگر بصورت شفاف در بودجه دولتی، صرف رفاه و پیشرفت کشور گردد. به هم
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها