نفت / شناسه خبر: 16586 / تاریخ انتشار : 1398/6/27 13:38
|

اعتراض جمعی از کارکنان هلدینگ خلیج فارس نسبت به بی عدالتی در پرداخت کارانه/ این روزها عزیزی در هلدینگ چه می‌کند؟

روز دوشنبه ۲۶ شهریور جمعی از کارکنان هلدینگ خلیج فارس با حضور در دفتر معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری این شرکت که مدیریت مالی نیز زیر نظر وی اداره می‌شود نسبت به بی عدالتی‌های صورت گرفته در رابطه...

نفتی ها /روز دوشنبه ۲۶ شهریور جمعی از کارکنان هلدینگ خلیج فارس با حضور در دفتر معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری این شرکت که مدیریت مالی نیز زیر نظر وی اداره می‌شود نسبت به بی عدالتی‌های صورت گرفته در رابطه با چگونگی پرداخت کارانه به نیروهای شاغل در ستاد این شرکت اعتراض کردند.

براساس گزارش‌های ارسالی، ظاهرا محبی فرد معاون پشتیبانی در ابتدا سعی می‌کند تبعیض‌های موجود را منکر شود اما پس از ارائه شواهدی توسط افراد معترض حاضر در آن جلسه در رابطه پرداخت کارانه ماهانه هفت میلیون تومانی به نیروهای تازه کار و بی تجربه ای که هیچگونه کارآیی ندارند مسئولیت چنین اقدامی را متوجه مدیر منابع انسانی ذکر می‌کند. پس از حضور عزیزی مدیر منابع انسانی و مواجه شدن با افراد معترض حاضر در دفتر محبی فرد از همکاران گله می‌کند که چرا این مشکل را با حضور در دفتر وی با او مطرح نکرده اند که یکی از همکاران می‌گوید شما مدت‌هاست درب دفترتان را به روی کارکنان بسته اید.
در ادامه این حرکت اعتراضی بررسی لیست ارقام ریالی پرداختی بابت کارانه در حضور کارکنان نشان می‌دهد اکثر مسئولین واحدهای میانی مدیریت منابع انسانی که عزیزی نسبت به آنها نظر مثبتی دارد نیز تقریبا هر ماه کارانه هفت میلیون تومانی دریافت کرده اند. بنابراظهارات افراد دراین جلسه  اگرچه عزیزی وجود اشکال در فرمول فعلی پرداخت کارانه را تایید کرده است ولی توضیح قانع کننده ای در مورد این که چرا پرداخت‌های کلان فقط شامل عده ای خاص شده است ارائه نکرده است.
بنابراین گزارش ظاهرا محبی فرد معاون پشتیبانی هلدینگ از کارکنان معترض تقاضا کرده مدتی صبر کنند تا وی نسبت به حل مشکل پیگیری لازم را انجام دهد.
دیگر اقدام مورد اعتراض صورت گرفته در هلدینگ خلیج فارس روش غیرعادلانه بکار گرفته شده برای پرداخت پاداشی تحت عنوان معیشت بوده است. ظاهرا مسئولین هلدینگ پرداخت این پاداش را شامل کسانی دانسته اند که حقوق ماهیانه آنان کمتر از پنج میلیون تومان باشد. اما در حالی که برای نیروهای غیررسمی فقط پایه حقوق را ملاک قرار داده بودند برای نیروهای رسمی کل حقوق و مزایای دریافتی را معیار محاسبه قرار داده، همه کارکنان رسمی را از شمول دریافت آن خارج کرده اند.


اختصاصی

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/16586

کلیدواژه

کارکنان هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها