نفت / شناسه خبر: 16094 / تاریخ انتشار : 1398/4/25 15:11
|

وزیر نیرو در کمیسیون انرژی به سوالات نمایندگان خوزستان پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس،نمایندگان مردم استان خوزستان از پاسخ وزیر نیرو به سوالاتشان قانع نشدند و قرار شد به زودی جلسه ای در وزارت نیرو...

نفتی ها /سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس،نمایندگان مردم استان خوزستان از پاسخ وزیر نیرو به سوالاتشان قانع نشدند و قرار شد به زودی جلسه ای در وزارت نیرو برای بررسی این سوالات برگزار شود.

«سکینه الماسی» روز سه شنبه  با تشریح دستور کار امروز کمیسیون انرژی اظهار داشت: نشست امروز با دعوت از وزیر نیرو برای پاسخگویی به پرسش های ۴ نماینده مردم استان خوزستان برگزار شد.
‌وی اضافه کرد: آقای ساری راجع به رهاسازی آبهای سدهای خوزستان از وزیر پرسید چرا نسبت به رها سازی سدهای کرخه و دز به ویژه در ماه های دی و اسفند اقدامی صورت نگرفته است. این نماینده مجلس از پاسخ وزیر متقاعد نشد و قرار شد جلسه ای دیگر با حضور وزیر نیرو در محل وزارتخانه تشکیل شود و مرکز پژوهش‌های مجلس هم در این نشست حضور یابد تا طرفین گزارشات خود را به صورت آمار ارائه کنند.

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: پرسش یکی دیگر از نمایندگان استان خوزستان هم این بود که چرا وزارت نیرو خنثی و ناکارآمد است.

وی اضافه کرد: آقای محمدیان هم دو پرسش را به این صورت مطرح کرد که چرا برق رامهرمز و رامشیر به طور مکرر قطع می شود و همچنین علت تعلل در شروع عملیات زیرساخت های انرژی رامهرمز چیست؟

الماسی تصریح کرد: از آنجا که هیچیک از نمایندگان از پاسخ وزیر درقبال سوالات خود قانع نشدند، قرار شد نشست بعدی به زودی در محل وزارت نیرو و با حضور وزیر برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: امروز قرار بود گزارشی هم از عملکرد پیک مصرف و توزیع برق ارائه شود که فرصت نشد.

ایرنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/16094

کلیدواژه

سکینه الماسی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها