نفت / شناسه خبر: 148924 / تاریخ انتشار : 1402/11/28 14:18
|

برنامه ریزی های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای صد ساله آینده کشور باشد

دانشی گفت: برنامه ریزی های شرکت می بایست برای صد ساله آینده کشور باشد. ما این صنعت را برای نسل های آینده میخواهیم.

نفتی ها /مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شرکت کارون در صنعت نفت و گاز گفت: مطالعات و کارهای مهمی برای توسعه میادین بنگستانی اهواز ،منصوری و آب تیمور در دست اقدام است، که تحقق این امر مستلزم تخصیص منابع در بخش های مختلف می باشد، و اراده مناطق نفت‌خیز جنوب نیز بر این مهم استوار است.

 دانشی با اشاره به عدم نفع عقب افتادن زمان اجرای پروژه ها افزود: این پروژه ها و نقش آنها در راهبری تولید به قدری حائز اهمیت است که نمی گذاریم کاری روی زمین بماند. اکنون کشور ما در جنگ است و ما خود را سرباز جبهه صنعت و اقتصاد می دانیم از این رو زمان بندی پروژه ها می بایست رعایت شود و کارها باید در زمان مشخص شده انجام گردد.

او ایجاد ارتباطات عرضی میان مدیران و تعاملات شرکت ها را از توفیقات صورت گرفته در تیم جدید مدیریتی دانست و این امر را در جهت پیشیرد اهداف بالادستی سازمان دانست.

 دانشی گفت: آراستگی محیط های شرکتی و انضباط اداری ، محیط سازمان را محلی برای زندگی برای پرسنل کنیم.

این مقام مسئول با تصریح به اهمیت جایگاه آموزش، به ویژه آموزش زبان های رایج و کاربردی دنیا گفت: زبان آموزی، در بحث آموزش نیروی انسانی ضروری است. همچنین از دیگر ضروریات منابع انسانی شناسایی نخبگان در راستای تشکیل حلقه های نخبگانی برای توسعه سرمایه انسانی شرکت است./باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/148924

کلیدواژه

نفت

بازار نفت ایران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها