نفت / شناسه خبر: 137595 / تاریخ انتشار : 1402/7/15 13:53
|

بازدید وزیر کشور از تأسیسات نفت فلات قاره در میدان مشترک فروزان

وزیر کشور به همراه چند تن از مقام‌های کشوری و استانی، از تأسیسات دریایی شرکت نفت فلات قاره در میدان مشترک فروزان بازدید و با کارکنان این سکوی نفتی در خلیج‌فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

نفتی ها /به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، احمد وحیدی با همراهی استاندار بوشهر، معاون عمرانی وزارت کشور، فرمانده سپاه امام صادق (ع)، فرماندار بوشهر، مدیر منطقه عملیاتی خارک و تنی چند از مسئولان کشوری و استانی در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده به‌منظور بازدید از تأسیسات دریایی میدان مشترک فروزان و دیدار با کارکنان عازم این سکوی نفتی شدند.

وزیر کشور و هیئت همراه پس از ورود به سکوی فروزان از بخش‌های مختلف آن بازدید و ضمن حضور در اتاق کنترل طی دیداری صمیمی با کارکنان پرتلاش این سکو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

علیرضا متعالی، مدیر منطقه عملیاتی خارک، کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور دانست و گفت: در شرایط سخت تحریم کارکنان شرکت ملی نفت ایران با انگیزه و روحیه جهادی در مسیر توسعه صنعت نفت دریایی کشور و استخراج و بهره‌برداری از نفت و گاز دریایی با اولویت میدان‌های نفتی مشترک گام برمی‌دارند.

مدیر منطقه عملیاتی خارک در تشریح مشکلات و دغدغه‌های کارکنان اظهار کرد: با وجود سختی کار، وضع بد اقلیمی و مخاطرات کار در سکوها و مجتمع‌های دریایی و تأسیسات نفتی جزیره در کنار شرایط طاقت‌فرسای کار اقماری و خطرات بالقوه این صنعت، چند سالی است محدودیت‌های پرداخت سقف حقوق، مالیات‌های سنگین و سقف پاداش پایان خدمت عرصه را بر همکاران سخت کرده است.

وزیر کشور پس از گفت‌وگو با کارکنان مجتمع فروزان، در سخنانی از همه کارکنان نفتی شاغل در سکوها و جزایر جنوب کشور قدردانی کرد و به آنان خداقوت گفت.

وحیدی در پایان در جریان اقدام‌ها و پروژه‌های در حال اجرا برای افزایش تولید میدان مشترک نفتی فروزان قرار گرفت.

میدان نفتی فروزان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از جزیره خارک قرار دارد و با میدان نفتی مرجان عربستان مشترک است.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/137595

کلیدواژه

میدان مشترک فروزان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها