نفت / شناسه خبر: 127543 / تاریخ انتشار : 1402/7/8 08:14
|

پشت‌پرده انتقاد نماینده اصولگرایان در مجلس از وزارت دفاع چه بود؟/ اسم رمز در اتاق بازرگانی ایران-برزیل پیدا خواهد شد؟

رضاخواه نماینده اصولگرایان در مجلس چندی پیش با اظهارنظری جنجالی وزارت دفاع و عملکرد آن در حوزه پتروشیمی را زیرسوال برد که شاید لازم باشد وی به چند سوال در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر دلایل این اظهارات..

نفتی ها /رضاخواه نماینده اصولگرایان در مجلس چندی پیش با اظهارنظری جنجالی وزارت دفاع و عملکرد آن در حوزه پتروشیمی را زیرسوال برد که شاید لازم باشد وی به چند سوال در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر دلایل این اظهارات طوفانی، پاسخ دهد!
- آقای رضا خواه ارتباط شما با رئیس اتاق بازرگانی ایران- برزیل چیست؟
- شایعه شده شما و چندی از دوستان با هزینه پرداختی توسط آقای رئیس اتاق بازرگانی مذکور، سفر جذابی به برزیل داشتید! چنین شایعه ای تا چه اندازه درست است؟
- ماجرای فروش ۲کشتی بار آقای رئیس اتاق، از پتروشیمی شیراز با حمایت ویژه شما چیست؟ (شایعه شده کار تاجایی پیش رفته که شما برخی از مسوولان وزارت دفاع را نیز برای تحقق آن زیر فشار گذاشته‌اید! صحت دارد؟)
- اگر این شایعات درست باشد به نظرشما قالیباف برای حضور شما در لیست انتخاباتی‌اش ریسک خواهد کرد؟
- و درنهایت در صورت عدم پاسخگویی شفاف جنابعالی، به زودی"نفتی‌ها" ماجرای ناتوانی در فروش محصول ۲ کشتی توسط آقای رئیس اتاق، که شما نیز به شدت در جریان آن هستید، و ماجرای تهدید برخی از مسوولان وزارت دفاع برای تحقق آن که منافع ملی را به خطر انداخته پرده‌برخواهد داشت!

 

---

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/127543

کلیدواژه

اتاق بازرگانی ایران-برزیل

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها